Gå til innhold

Når du blir kontakt av noen som er alt for pen for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kanskje du skal ta med i profilen hvilket utseende du ønsker, og advare om at du ikke gidder åpne meldinger engang om det ikke er det riktige utseende for deg? 
Ønsker du selv å bli dømt så sinnsykt for utseende som du dømmer andre? 

Anonymkode: f5358...4d8

Har egentlig kun et punkt som er turnoff i forhold til utseende, og det står på profilen. 

Jeg åpner alltid meldinger (til slutt etter å ha tenkt med litt om på hva jeg skal svare), og kommer med et eller annet svar, endten om det er positiv tilbakemelding eller avslag (er aldri frekk, selv om du får dritt kommentarer tilbake). 

Såklart dømmer folk basert på utseende. Det er en antagelse jeg allerede har. Ønsker jeg at det er slik, nei, men det er slik det er. Det tar en person 7 sekunder, så har h*n forhåndsdømt basert på utseende. Da har du allerede laget deg en mening om denne personen. Og det påvirker. Men helt ærlig tenker jeg mer på hans beste enn mitt i dette tilfelle, hvor det blir jeg som er den plagsomme usikkre i et «forhold». (For det er utrolig plagsomt når noen konstant er usikkre på ting). 

Anonymkode: eba16...325

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har egentlig kun et punkt som er turnoff i forhold til utseende, og det står på profilen. 

Jeg åpner alltid meldinger (til slutt etter å ha tenkt med litt om på hva jeg skal svare), og kommer med et eller annet svar, endten om det er positiv tilbakemelding eller avslag (er aldri frekk, selv om du får dritt kommentarer tilbake). 

Såklart dømmer folk basert på utseende. Det er en antagelse jeg allerede har. Ønsker jeg at det er slik, nei, men det er slik det er. Det tar en person 7 sekunder, så har h*n forhåndsdømt basert på utseende. Da har du allerede laget deg en mening om denne personen. Og det påvirker. Men helt ærlig tenker jeg mer på hans beste enn mitt i dette tilfelle, hvor det blir jeg som er den plagsomme usikkre i et «forhold». (For det er utrolig plagsomt når noen konstant er usikkre på ting). 

Anonymkode: eba16...325

Så det er du som bestemmer hva som er det beste en vilt fremmed person basert på hans utseende? Bør ikke han få vurdere selv hva han vil ha og hva som er best for han?

Anonymkode: f5358...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker man alltid burde være skeptisk til menn (eller kvinner) man møter på nett. Er ikke alltid de er ærlige eller bruker bilder av seg selv. Ellers så hadde jeg alltids tatt kontakt og sett det an. Man tvinger ikke en person til å date en bare ved å si hei

Anonymkode: 41241...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er du som bestemmer hva som er det beste en vilt fremmed person basert på hans utseende? Bør ikke han få vurdere selv hva han vil ha og hva som er best for han?

Anonymkode: f5358...4d8

Jeg tar antagelser om hva som er best ja. Kanskje litt tanke på at jeg også ikke vil leve med usikkerheten, for det kommer til å gi utslag og påvirke negativt.

For dem som lurer. Har akkurat sjekket, mannet meg opp til å skrive noe. Og selv skriver han check til alt men feil lokasjon, så det vil ikke fungere.Så da kan jeg slappe av og ikke se for meg et liv i usikkerheten. 

 

Ts

Anonymkode: eba16...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...