Gå til innhold

Hvordan så deres sovemønster ut inatt?


Yuumi

Anbefalte innlegg

I dag er jeg trøtt i trynet 😣 Ikke uthvilt.. Våken i borti en time.. igjen... Sånt tull a? Åffer kan man ittw bare sove når en sover a? 😡 Jeg ønsker meg 5 timer i deep sleep til i natt 🙏

 

1735DED4-2950-46B1-9EC3-34E05C4004E3.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover dårligere og dårligere... over 1 time våken i natt. Er virkelig trøtt og har hodepine i dag 😅 men igjen veldig kult å kunne se igjen i appen at dette er tilfelle :) Må kanskje ta tilbake det jeg sa om at jeg sover bedre på «min tid». Pleier å være mer uthvilt når jeg har fri, men kanskje jeg har for mye fri nå :fnise:

*og angående problemene med å loggføre mat, virker som om det er IOS problemer. Tror kanskje android ikke er påvirka. Igjen for dem som er interessert :) 

C3935164-CCA7-4DD2-927C-86C1B2665615.png

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Fikk varsel på telefonen klokka 7 idag tidlig så våknet av: today you got your period, ja takk jeg kjente det😅 

Anonymkode: ff513...ffd

Bare et lite tips.

Du kan skru av "notifications" når du sover.

Enten kan du sette telefonen din på nattmodus, eller så kan du skru av funksjonen på klokka, avhengig av hvilken klokke du har.

Jeg har alltid telefonen på stillemodus mellom kl 22 og 08, med nær familie som unntak, og jeg får aldri "notifications" før telefonen er i normalmodus igjen.

Anonymkode: d17cf...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Åh, dette må jeg ha når jeg får lønn. Har tenkt på det lenge. Ser at den skal være vanntett også, og jeg elsker å svømme. Funker dette fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Linaria skrev:

Åh, dette må jeg ha når jeg får lønn. Har tenkt på det lenge. Ser at den skal være vanntett også, og jeg elsker å svømme. Funker dette fint? :)

Det er vel kanskje den fitbit versa som er vanntett tror jeg? Fitbit charge 2 er ikke vanntett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
1 minutt siden, Emblja said:

Det er vel kanskje den fitbit versa som er vanntett tror jeg? Fitbit charge 2 er ikke vanntett :) 

Ja, så det i ettertid, at bare noen av de dyrere er vanntette, men leste at de ikke er SÅ vanntette. Jeg liker å svømme, men kanskje jeg bare skal kjøpe en Charge 2 og bruke den til alt annet enn svømming og spare 100 pund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en natt, enda mer økning i «våkentid». Noe som blir gøy å se er om jeg har en søvnsyklus i forhold til den månentlige syklusen, men er ikke en uke inn enda da 😅 

D45BCDCF-DF51-4428-A4A8-71BCDA7CDD1A.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at dere kan trykke på benchmark i bildet dere screenshotter og sammenligne søvn med andre på deres alder?

 

Jeg sovnet på sofaen i ettermiddag, det har ikke skjedd på over et år så jeg var litt sjokkert. Sov 1 time og 8 minutter hvorav absolutt alt var dyp søvn. Jeg må jo vært helt dau😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik fikk det hos meg - sov litt lite, men var ikke sååååå trøtt i trynet likevel.. kanskje fordi jeg hadde mitt lengste dypp ned i den dypeste dalen i natt 😅😅 

Likevel... borti 1 time våketid 😡

991E4DDD-4930-433C-8A42-2435FD3CD2EE.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macaroni skrev:

Dere vet at dere kan trykke på benchmark i bildet dere screenshotter og sammenligne søvn med andre på deres alder?

 

Jeg sovnet på sofaen i ettermiddag, det har ikke skjedd på over et år så jeg var litt sjokkert. Sov 1 time og 8 minutter hvorav absolutt alt var dyp søvn. Jeg må jo vært helt dau😂

 

Duuuu 😳😳😳 Samme her 😱😱😱 Jeg er sjokka over alle sokkeskaft 😂😂😂😂

48067548-22B5-4A07-BC0C-D7C9026466EC.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var det andre boller! Kjente med en gang når jeg våknet at denne natta hadde vert god :nordvesta:

B9AE536D-B41D-4845-BADF-5963A106EE03.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er så utrolig mange faktorer som (kan) spiller inn angående søvn! Kosthold, mosjon, telefon/PC-bruk om natten +++ men noe som jeg tok tak i var sengen, eller madrassa. Etter å ha prøvd så mange ting så ble det først ordning på søvnen etter at jeg sjekket opp hvilken seng som passet best for meg. Anbefaler å besøke denne siden, der er det mange tips til hvilken seng, pute osv. som anbefales for deg 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ariana807 👍👍 Så deilig å våkne og føle seg sånn 😍 Og å kunne sjekke det og få det bekrefta - ja det ER så moro det 🤪 Å jeg digger denne duppeditten 🤩 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov sånn passe———-

Greit med lengde og mengde, men lå våken lenge igjen😣 Nå blir det sikkert andre boller en uke fremover - drar på ferie idag... Sover alltid passe møkk borte 😅😅 Men- det kan jeg jo sjekke og se nå med min duppedings 😍 

 

43497A05-2035-4AD3-AAF2-4A470F9EBFD2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt er det igjen andre boller. Ble belt vekket indag av kattene. Men har ikke hatt nok dyp søvn eller rem. Men er vel bare å starte dagen og heller ha en liten middagslur på sofane senere om nødvendig :) 

345D2EB3-527A-44D4-8ABF-093B4A17B1C8.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, MammaMums said:

Jeg sov sånn passe———-

Greit med lengde og mengde, men lå våken lenge igjen😣 Nå blir det sikkert andre boller en uke fremover - drar på ferie idag... Sover alltid passe møkk borte 😅😅 Men- det kan jeg jo sjekke og se nå med min duppedings 😍 

 

43497A05-2035-4AD3-AAF2-4A470F9EBFD2.png

Våken 10% av tiden er lavt i forhold til gjennomsnittet:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MammaMums skrev:

@Emblja Du starta tråden - kul tråd !!! 

Hvordan har du sovet i det siste ? 

Syntes jeg har så lite dyp søvn.. Men det ser jo ut til å være normalt. Det står at jo eldre man blir jo mindre dyp søvn har man :( Jeg er 30, hvor gamle er dere andre?

Og takk MammaMums 😄 enig i at den er litt kul 😜

Screenshot_20180716-135420.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 11.36, Ariana807 skrev:

Enda en natt, enda mer økning i «våkentid». Noe som blir gøy å se er om jeg har en søvnsyklus i forhold til den månentlige syklusen, men er ikke en uke inn enda da 😅 

D45BCDCF-DF51-4428-A4A8-71BCDA7CDD1A.png

Vi har vår alles kjøre uke samtidig vi gitt😅 Eller egentlig dette trynet 🤬🤬🤬 Sliiiiiitsomt!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det! Sover dårligere borte 🤮 Ååå- jeg ligger sånn rundt kl 04 og egentlig sover søtt - så: PANG! Gluggene opp, og jeg ligger og vrir og vrir og vrenger meg borti tre kvarter, en time 😣 hva er vitsen a?? 

Noen andre her som har en sånn fast våketid ila sovetida si? Ah.. husker tida da jeg kunne legge meg kl 02-03tida på natta😍 Og sove leeeeenge 😍😍 

Jaja- bare å helle nedpå kaffe

E5BF6309-E53F-47CA-A6B3-60A45173D8DB.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...