Gå til innhold

Hvordan så deres sovemønster ut inatt?


Yuumi

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at de røde toppene som heter "awake" egentlig betyr at man er urolig og beveger seg mye.

Screenshot_20180709-223132_Fitbit.thumb.jpg.b35fefd9c0002f6a742628b00cef65a1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er min første natt 👍Jeg lå skikkelig våken i firetida da 🤨 Oppe og tusla litt, do, drakk litt vann - og prøøøøøøve å sove litt til... Klarte det tydeligvis etterhvert 😍

 

7ED5EB3B-90C7-4041-B9B2-9433D4AA3579.png

Endret av MammaMums
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Doge skrev:

Jeg mistenker at de røde toppene som heter "awake" egentlig betyr at man er urolig og beveger seg mye.

Screenshot_20180709-223132_Fitbit.thumb.jpg.b35fefd9c0002f6a742628b00cef65a1.jpg

God morgen😊 Oj - du sovna fort 😂😂 Misunnelig 🙈🙈🙈🙈🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min første natt over. Akkurat våkna. Litt skuffa at den ikke har fått med seg de siste timene med søvn, ser ut som om jeg ikke har sover for mye. Men eller veldig kult!! Nå er det opp å få unnagjort 10000 skritt 👍🏻

 

05444835-8FEB-43D4-B11C-926A800E3DFC.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Fit Bit Charge 2 😍

Er småsyk så søvnen i natt har ikke vært den beste, og så har jeg to dyr som vekket meg midt på natten 😂

Men har funnet ut at jeg trenger 7- 7 1/2t søvn. Det er det jeg som regel sover av meg selv når jeg ikke har på alarm. 

Har fått dilla på at jeg skal gå minst 250 skritt i timen, fra 8-18. Blir skikkelig irritert når jeg ikke får 10 av 10 der 😂

Screenshot_20180710-115528.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at en gang i løpet av dagen har den oppdatert søvnen fra i natt, nå er alle timene der 👍🏻

4C1A3507-F541-4E93-9846-5EFEE7231048.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Ariana807 skrev:

Ser nå at en gang i løpet av dagen har den oppdatert søvnen fra i natt, nå er alle timene der 👍🏻

4C1A3507-F541-4E93-9846-5EFEE7231048.png

😍 Du er lite våken du- så deilig det må være 😍😍😍😍 Jeg håper på litt mindre våketid enn 1time og 15 min i natt 😐 Sove søtt når du skal. Dette er moro 👍👍👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MammaMums skrev:

😍 Du er lite våken du- så deilig det må være 😍😍😍😍 Jeg håper på litt mindre våketid enn 1time og 15 min i natt 😐 Sove søtt når du skal. Dette er moro 👍👍👍👍

Egentlig pleier jeg å våkne ofte 😂 men ver at jeg sover mer rolig når jeg får sove på «min» tid. Liker å legge meg ~03.00 (ble nesten 4 i natt da) og stå opp 12.00. 

Men med vanlig dagtid rytme da pleier jeg ofte å våkne mye. Tror jeg, får jo faktisk sett om dette stemmer eller bare er jeg som drømmer 😄👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MammaMums skrev:

God morgen😊 Oj - du sovna fort 😂😂 Misunnelig 🙈🙈🙈🙈🙈

Nja. Jeg la meg rundt midnatt, så jeg vil ikke si at jeg sovnet så fort :fnise:

God natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen godtfolk, her er min andre natt. Ser ut som jeg bare sovna UMIDDELBART og rett ned i søvnfase- men jeg lå da visselig og kikka på Netflix da jeg hadde lagt meg 😅 

D0DB88F9-FB68-46C3-941D-2C4C125FDEC7.png

Endret av MammaMums
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sover så lenge! 😦

Jeg har fitbit, men skrur den av fordi jeg ikke orker å få bekreftet hvor dårlig søvnkvaliteten er :P (små barn og generelt dårlig søvnkvalitet kronisk tror jeg). 

Anonymkode: 95d5b...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MissPierce skrev:

Elsker min Fit Bit Charge 2 😍

Er småsyk så søvnen i natt har ikke vært den beste, og så har jeg to dyr som vekket meg midt på natten 😂

Men har funnet ut at jeg trenger 7- 7 1/2t søvn. Det er det jeg som regel sover av meg selv når jeg ikke har på alarm. 

Har fått dilla på at jeg skal gå minst 250 skritt i timen, fra 8-18. Blir skikkelig irritert når jeg ikke får 10 av 10 der 😂

Screenshot_20180710-115528.png

Ja ja ja!! Jeg har dilla på den også🤪 Og på de fleste andre duppemåledittene 🙈 Min nye bestevenn ass! Men, jeg har fått en skade i foten min, så jeg må ligge mye med den i ro og litt høyt frem til legen har sett på den på fredag - og inntil da 😠😠; river jeg meg i håret!! Jeg vil ha score!! Hihi 

Ha en finfin måledag 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere sover så lenge! 😦

Jeg har fitbit, men skrur den av fordi jeg ikke orker å få bekreftet hvor dårlig søvnkvaliteten er :P (små barn og generelt dårlig søvnkvalitet kronisk tror jeg). 

Anonymkode: 95d5b...ffb

Æsj da😟 Føler med deg- det der er kjipt! Men, vent og se- snart vil du finne mine målinger svært oppløftende, for jeg har skikkelige søvnproblemer i perioder 😫 Du er ikke alene. 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre natt over, og må bare si at dette er så sinnsykt kult! Å se jeg var våken, rett ned i REM og så våken igjen 🙀😅 kult 😊

A0000739-931D-4A87-91BF-723AB7A7A6BA.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk varsel på telefonen klokka 7 idag tidlig så våknet av: today you got your period, ja takk jeg kjente det😅 

Anonymkode: ff513...ffd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja- jeg er borti 1 time våken da .. men kjenner at jeg ikke blir så «sur» over at jeg innbiller meg at jeg har sovet for lite nå!! Det kunne nemlig ødelegge humøret mitt litt før jeg fikk denne😅😅 Husker jo bare ar man har vært våken lissom... hehe. Vel - slik gikk min tredje natt 

 

DAF621C9-CBD5-4BAA-AF57-280A22EAE403.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som om jeg sover dårligere og dårligere, våken i 58min i natt 😬 men i dag kjenner jeg faktisk at jeg har sovet dårlig, kult å kunne set det da! Tror mine lange turer ut for å opp p 10000 skritt nå 3 dager på rad har gjort meg litt stiv og støl kanskje. 🤔

29DA9CE4-86BA-404C-A881-16D30A4C9047.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg kunne dele. Jeg har brukt alt appen har å by på, lagt inn all mat/kalorier som er spist. I dag forsvinner ting jeg legger inn og appen bytter ut ting, la in laks, det ble til en eller annen kjeks 😳 (mer eller mindre dobler om ikke mer antall kalorier). 

Men fant ut at det vist nok er mange som har samme problem, etter den nyeste oppdateringen.

Håper de fikser problemet snart! 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er de fleste nettene mine. jeg bruker amazfit arc som også registrerer hjertet under søvnen. 

Screenshot_20180712-172524.png

Screenshot_20180712-173023.png

Endret av Pinnedyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ariana807 skrev:

Tenkte bare jeg kunne dele. Jeg har brukt alt appen har å by på, lagt inn all mat/kalorier som er spist. I dag forsvinner ting jeg legger inn og appen bytter ut ting, la in laks, det ble til en eller annen kjeks 😳 (mer eller mindre dobler om ikke mer antall kalorier). 

Men fant ut at det vist nok er mange som har samme problem, etter den nyeste oppdateringen.

Håper de fikser problemet snart! 

Jeg åsså 😍😍 Fått dilla på alle målingene😍 Men, det med maten syns jeg er skikkelig vanskelig.. Jeg har aldri i mitt liv brydd meg om vekten min er sånn eller sånn-  om maten er sånn eller sånn.. Elsker sjokolade❤️❤️ Så denne registreringa syns jeg er tricky.. Men, jeg får bare lete opp kunnskap om de forskjellige matvarene, og i mellomtida putter jeg inn litt sånn xtra på hver gjetting jeg må skrive inn.. Så får det stå der, og da kan jeg lissom gå en xtra lang runde når jeg f.eks kaster søpla- gå til butikken istedenfor å hoppe i bilen og sånne små grep... Lurer inn litt xtra bevegelse for kroppen- og det må jo bare bære bra? 🧐 Tenker jeg..

😂😂 Laksekjeks 😂😂 Jaja- du er uansett skikkelig flink som runder 10 tusen skritt hver dag😍 Det hakke jeg😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...