Gå til innhold

Hvordan så deres sovemønster ut inatt?


Yuumi

Anbefalte innlegg

Brukte FitBit for første gang, og er sååå spent på at jeg kan se søvnmønster mitt.! Her er min første natt, hvordan ser deres ut? 

 

Screenshot_20180708-163734.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sov akkurat 2 timer mer enn meg. Skulle gjerne hatt de timene selv :sovne:

Screenshot_20180708-213818_Fitbit.thumb.jpg.7cc20bbf26ab8056f7a3954cd216085f.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Doge skrev:

Du sov akkurat 2 timer mer enn meg. Skulle gjerne hatt de timene selv :sovne:

 

haha YESS. nå føler jeg meg ikke så teit for å legge meg på morgenen :') Takk for at du svarte! Ble så gira når jeg fikk fitbit, så tenkte jeg ville se hvordan andres så ut! Ser ut som du fikk litt mer dyp søvn enn meg, men lengre inn i søvnen. Interessant :P La oss poste imorgen og 😄

Endret av Emblja
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emblja skrev:

haha YESS. nå føler jeg meg ikke så teit for å legge meg på morgenen :') Takk for at du svarte! Ble så gira når jeg fikk fitbit, så tenkte jeg ville se hvordan andres så ut! Ser ut som du fikk litt mer dyp søvn enn meg, men lengre inn i søvnen. Interessant :P La oss poste imorgen og 😄

Haha! Hvilken fitbit har du? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette er en greie! 🙀så kult! Hvordan!? Hvilken fitbit? (helt totalt 100% noob på dette). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Doge skrev:

Haha! Hvilken fitbit har du? 

 

 

24 minutter siden, Ariana807 skrev:

Wow, dette er en greie! 🙀så kult! Hvordan!? Hvilken fitbit? (helt totalt 100% noob på dette). 

Fitbit charge 2 ^^

Hva med dere?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er min. Lenge siden sist at jeg har stått opp så sent. Ferielivet begynner å sette sine spor 🙈 Bruker Fitbit Charge2. Screenshot_20180709-015354_Fitbit.thumb.jpg.6ff0f39d0c7e7280b0b40ad8d8d4dba7.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emblja skrev:

 

Fitbit charge 2 ^^

Hva med dere?

 

Trodde det bare var en fancy skritt teller. Men den måler puls, søvn, skritt! Tror jeg skal innom på elkjøp i morgen! Har hatt litt lyst på en skritt teller, men har jo iphonen som gjør det, men dette er jo helt supert! 🙀 (har stor interesse for søvn og slikt!) mange som ikke tror meg, men etter som jeg har sett trenger jeg oddetals timer med søvn, 5, 7, 9 for å være våken når jeg står opp, får jeg 8 timer er jeg stuptrøtt og vonn i hodet. Kanskje jeg kan se hvorda  jeg virkelig sover nå! Kanskje det er en annen forklaring (for det høres jo merkelig ut :fnise:).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort, gleder meg til å våkne i morgen å se hvordan det ser ut!!!! :nordvesta:

7815B9EF-F90F-420E-8402-D05C1C3FD75B.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det er rødt og det står "awake" var dere våken da? Merket dere at dere sov lettere der det står at dere sov lett? 

Idag var jeg f.eks inn og ut av søvnen de to siste timene før jeg stod opp. Men føler jo at jeg er i "koma" før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😃😃😃😃😃😃

Jeg vil haaa!! Jeg drar ut og kjøper nå i ettermiddag !! Kult!

Hiver meg på i morra 👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som regel ingen idè om at jeg har vært «våken», slik fitbiten sier, ikke når det sånne små røde «ping» hvertfall. Akkurat i dag var jeg våken kanskje fem minutter rundt 07:30, men sovnet igjen og sov da to timer til. Fitbit sitert jeg har vært våken 1 time og 41 minutter i soveperioden. Det har jeg isåfall ingen idé om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammaMums skrev:

😃😃😃😃😃😃

Jeg vil haaa!! Jeg drar ut og kjøper nå i ettermiddag !! Kult!

Hiver meg på i morra 👍👍👍

Nå har jeg kjøpt meg en sånn 😍 Ble en Fitbit alta, håper bare jeg finner ut av den etterhvert😂 

Litt off topic her, men drister meg til å spørre: Noen som vet hvordan man legger inn maten man spiser ? Sånn at den forteller hva du har fått brukt av kalorier kontra hva du har fått inn via mat og drikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, MammaMums skrev:

Nå har jeg kjøpt meg en sånn 😍 Ble en Fitbit alta, håper bare jeg finner ut av den etterhvert😂 

Litt off topic her, men drister meg til å spørre: Noen som vet hvordan man legger inn maten man spiser ? Sånn at den forteller hva du har fått brukt av kalorier kontra hva du har fått inn via mat og drikke?

Legger ved et bilde. Jeg trykker på «pluss» (rød ring), og kan søke opp maten, evt, legge til selv :) 

(kjøpte meg en FitBit Charge 2 seøv i dag, fått meg mine 10000 skritt i dag) :) 

17F6EDB5-DC4C-487C-9003-8AA234881481.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ariana807 skrev:

Legger ved et bilde. Jeg trykker på «pluss» (rød ring), og kan søke opp maten, evt, legge til selv :) 

(kjøpte meg en FitBit Charge 2 seøv i dag, fått meg mine 10000 skritt i dag) :) 

17F6EDB5-DC4C-487C-9003-8AA234881481.jpeg

Oi- så flink du har vært 😍😍 

Masse takk for svaret- jeg er helt tekno-imbesill og skjønner så lita av så mye😵 Vet  du hvor mange kcal man skal spise PR dag som kvinne som utgpnkt? - mener absolutt ikke å kuppe tråden folkens- ble bare kry og ivrig for den nye dingsen min🙈 

Sove søtt og godt mine med-trackere💤💤💤💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MammaMums skrev:

Oi- så flink du har vært 😍😍 

Masse takk for svaret- jeg er helt tekno-imbesill og skjønner så lita av så mye😵 Vet  du hvor mange kcal man skal spise PR dag som kvinne som utgpnkt? - mener absolutt ikke å kuppe tråden folkens- ble bare kry og ivrig for den nye dingsen min🙈 

Sove søtt og godt mine med-trackere💤💤💤💤💤💤

Jeg bare gikk med det som ble foreslått (fikk opp et valg om å sette mål for skritt, vann mengde... og mye sånt), er vel 2500 for kvinner ... kanskje... noe slikt... men teoretisk sett får jeg i meg mindre enn det som er forbrent så er jo det bra da 😊 

Heller ikke meningen å kuppe tråden, men veldig «excited»!! :nordvesta:Gleder meg til å stø opp i morgen!! 

Og elsker at du kan loggføre mensen og sånt i appen!! I am in love! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Jeg bare gikk med det som ble foreslått (fikk opp et valg om å sette mål for skritt, vann mengde... og mye sånt), er vel 2500 for kvinner ... kanskje... noe slikt... men teoretisk sett får jeg i meg mindre enn det som er forbrent så er jo det bra da 😊 

Heller ikke meningen å kuppe tråden, men veldig «excited»!! :nordvesta:Gleder meg til å stø opp i morgen!! 

Og elsker at du kan loggføre mensen og sånt i appen!! I am in love! 😍

Gratulerer med din nye venn 😍😍 min ligger og lader seg nå - så skal vi jammen takle hverdagen sammen fom i morra 🎉🎉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...