Bokalven Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 ...men som ikke er vant til å gå med korsett. Jeg vil tipse om en side som viser hvordan man tar på seg et korsett. Det er ikke den eneste måten å gjøre det på (jeg selv benytter en litt annen, men ganske lik måte), men hvis man aldri har tatt et på kan det nok være til stor hjelp. Hvordan ta på et korsett...
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Fin bruksanvisning, men au - det ser litt vondt ut....
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2005 Vondt? Nei, det er ikke vondt i det hele tatt! Det er kjempebehagelig! Støtter mye bedre enn BHer også! Jeg drømmer om et hverdagskorsett til å bruke daglig, jeg...
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2005 Trenger ikke snøre seg så stramt at man blir blå, da. Men det ser nok strammere ut enn hva det faktisk føles som/er.
anyvold Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Jeg synes det ser kjempe behagelig ut, jeg...! Men korsett under kjole med korsettsnøring blir kanskje litt smør på flesk??
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2005 Jeg skrev da visserligen "til dere som skal ha på korsett"... Det er sikkert ikke alle som skal det.
anyvold Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 *kremt* Og jeg prøvde å spørre om korsett under kjole med korsettsnøring funker... *kremt* :oops: (Prøvde å forkle spørsmålet litt, ettersom det er litt flaut å ikke vite sånt selv.... ) For hva i all verden skal ei jente uten pupper ha under en kjole som dette: http://external-beauty.com/joanna.gif ???? (Men det kan man jo spørre om i en annen tråd... sorry... )
Xania Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 anyvold: Du skal ha samme kjole som meg! Jeg lurer fælt på hvilket undertøy som kan passe under. Prøvde med et torsolett i brudesalongen, men spilene vistes gjennom kjolen på magen :-?
anyvold Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Er det sant??? Du gifter deg samme dag som meg? Du skal ha samme kjole som meg? Forloveden din skal ha sjakett akkurat som min? Du får like mye økonomisk hjelp av foreldre som meg? Moro.. og litt skummelt...! Har du bryllupsdagbok? Jeg aner ikke hva slags undertøy som kan passe, men nå vet jeg ihvertfall hva som IKKE går, så takk for det! Jeg skal holde deg underrettet hvis jeg finner noe som kan passe...
Xania Skrevet 7. mars 2005 #11 Skrevet 7. mars 2005 Glemte å takke for tips, lunacia :oops: Det var kjekt for en som meg, som aldri har brukt korsett før. Har veldig lyst på korsett under kjolen, men med torsolett vistes som sagt spilene gjennom kjolen. Det vil kanskje bli penere med et korsett, ser for meg at det er litt tykkere stoff enn i et torsolett? anyvold: ble litt satt ut nå her, var veldig mye likt, ja! Måtte inn og lese dagboka di, da. Spennende Har ikke laget meg dagbok enda, men det er vel strengt tatt på tide.
anyvold Skrevet 7. mars 2005 #12 Skrevet 7. mars 2005 Ja, lunacia! Veldig interessant og lærerikt! Jeg SKAL ha et korsett en gang i livet!!! Det er lekkert! Xania, ja lag deg dagbok, så jeg kan følge med! Trenger jo ikke skrive så mye! Jeg har bare tre sider jeg, og har planlagt i to år...
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2005 *kremt* Og jeg prøvde å spørre om korsett under kjole med korsettsnøring funker... *kremt* :oops: (Prøvde å forkle spørsmålet litt, ettersom det er litt flaut å ikke vite sånt selv.... ) For hva i all verden skal ei jente uten pupper ha under en kjole som dette: http://external-beauty.com/joanna.gif ???? (Men det kan man jo spørre om i en annen tråd... sorry... ) Du er nå litt søt, da... Men, jo, jeg tror korsett vil gå fint under den kjolen, jeg... Korsettsnøringen kan jo til en viss grad skjules. (Og skulle du synes det er vanskelig får du leie meg inn som påklederske. ) Jeg tror forøvrig at et korsett vil sitte veldig annerledes under kjolen enn et torsolette, for på de fleste korsetter er ikke spilene like tydlige. Torsoletter har jo en helt annen type spiler som "buler" mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå