Gå til innhold

Er det så at de fleste kvinnlige fotballspillere er lespiske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har også lagt merke til det samme når det gjelder kvinnlige trommeslagere (og kvinnlige rockemusikere generelt). De fleste der er også lespiske.

Anonymkode: 04183...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at mange toppspillere i kvinnehåndball er lesbiske. Fotball vet jeg ikke.

Anonymkode: a6f9f...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg vet at mange toppspillere i kvinnehåndball er lesbiske. Fotball vet jeg ikke.

Anonymkode: a6f9f...24a

Er de det før de begynner med håndball, eller blir de påvirker av miljøet?

Anonymkode: 04183...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om fotball, men har en venninne som driver med rugby og i det miljøet merker jeg at ikke mange er interessert i menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 lespiske.

Anonymkode: 04183...b20

Hvorfor kan du ikke stave, ts?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

 Men det er sånn at menn med skrivefeil og dumme spørsmål er mindre intelligente 

Anonymkode: a87bc...b88

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror trådstarter tenner på lesbiske jenter og sitter og fantaserer om fotballspillere når han har seg sin lille runkestund

Anonymkode: f2f4a...b9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok mye i det for 20-30 år siden. Men i dag er fotball så utbredt blant jenter at fordelingen hetro-lesbisk innen fotball er som samfunnet ellers.

Anonymkode: 2d677...ab4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste mannlige fotballspillerne er homofile. Trist de ikke tør å komme ut av skapet. 

Anonymkode: 3b9d1...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/7/2018 at 11:44 PM, AnonymBruker said:

Er de det før de begynner med håndball, eller blir de påvirker av miljøet?

Anonymkode: 04183...b20

:ler:

Anonymkode: df63e...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha testosteoron for og satse på idrett.

Anonymkode: 822a1...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spilte fotball på ganske høyt nivå som ung, kunne blitt proff, hadde jeg satset. Og jeg elsker menn. Og mine venninner som og spilte, har fått seg mann og barn i voksen alder. 

Så tror ikke flertallet er lesbiske, men at det er noen lesbiske er det. 

Anonymkode: de321...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Her var det mange som gikk inn i forsvarsposisjon, hvorfor det? Det er påfallende mange på høyt nivå i fotball og håndball for kvinner som er lesbiske, høyere enn samfunnet ellers. Med det mener jeg at det er verken negativt eller positivt, men som en teori kan det være at det er større sannsynlighet for at man trekkes mot konkurranseidrett og/eller lagsport som lesbisk enn heterofile kvinner. Hvorfor det, høyere testosteronnivå som gir økt konkurranselyst? Det ER jo et interessant spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pressplay skrev:

Her var det mange som gikk inn i forsvarsposisjon, hvorfor det? Det er påfallende mange på høyt nivå i fotball og håndball for kvinner som er lesbiske, høyere enn samfunnet ellers. Med det mener jeg at det er verken negativt eller positivt, men som en teori kan det være at det er større sannsynlighet for at man trekkes mot konkurranseidrett og/eller lagsport som lesbisk enn heterofile kvinner. Hvorfor det, høyere testosteronnivå som gir økt konkurranselyst? Det ER jo et interessant spørsmål.

Kanskje det er miljø hvor de lettere blir godtatt? Man kan jo også spørre hvorfor det er så få homofile menn i håndball og fotball. Har en god kamerat som var knallgod i håndball, men orker ikke fittepratet i garderoben. Så han la en lovende håndballkarriere på hylla og spilte på homolag mer på hobbybasis i stedet. 

Anonymkode: 91780...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle kvinner er enten lesbiske eller bifile. Det gjelder da selvsagt også de som spiller fotball.

Anonymkode: 7a0d7...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er miljø hvor de lettere blir godtatt? Man kan jo også spørre hvorfor det er så få homofile menn i håndball og fotball. Har en god kamerat som var knallgod i håndball, men orker ikke fittepratet i garderoben. Så han la en lovende håndballkarriere på hylla og spilte på homolag mer på hobbybasis i stedet. 

Anonymkode: 91780...2fa

Det kan man selvfølgelig spørre seg om og det er nok er viktig spørsmål, men dette er to forskjellige spørsmål. Svar på den ene gir ikke nødvendigvis svar på den andre.

Hvorfor skulle lesbiske føle seg mer godtatt i slike miljøer? Mener du at heterofile kvinner støter vekk lesbiske i andre miljøer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er sant, Og for å være ærlig så bryr jeg meg ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...