Gå til innhold

Han maser, skriver jeg tilbake blir jeg ignorert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er rart er at han viser ingen skam når han «maser», kan skrive til meg hele dagen og er tydeligvis ikke redd for å virke pågående. Jeg svarer han alltid siden jeg vet det er ubehagelig å ikke få svar av noen man liker. Men han bryr seg visst ikke om at jeg føler meg teit og masete når han ignorerer om jeg tør å by litt på meg selv. Svarte ikke på en meld jeg fikk istad, nå skal han selv få kjenne på hvordan det er. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er rart er at han viser ingen skam når han «maser», kan skrive til meg hele dagen og er tydeligvis ikke redd for å virke pågående. Jeg svarer han alltid siden jeg vet det er ubehagelig å ikke få svar av noen man liker. Men han bryr seg visst ikke om at jeg føler meg teit og masete når han ignorerer om jeg tør å by litt på meg selv. Svarte ikke på en meld jeg fikk istad, nå skal han selv få kjenne på hvordan det er. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Har datet en som er akkurat sånn ..1 år har gått siden vi traff hverandre og han holder fortsatt på å sender meg mld..og hvis jeg ikke svarer Sender han 10 mld til han får svar,å når jeg svarer kan det gå en uke før jeg hører noe fra han igjen,og da er det samme greia igjen.

Anonymkode: 9a62d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Har datet en som er akkurat sånn ..1 år har gått siden vi traff hverandre og han holder fortsatt på å sender meg mld..og hvis jeg ikke svarer Sender han 10 mld til han får svar,å når jeg svarer kan det gå en uke før jeg hører noe fra han igjen,og da er det samme greia igjen.

Anonymkode: 9a62d...35f

Stygg og merkelig oppførsel. Lurer på hva som foregår i hodet deres, de må jo mangle sosiale antenner så det holder. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så sint nå, har svart høflig på alt han har skrevet, som er veldig mye, så blir jeg ignorert straks jeg gir lyd fra meg. Hvordan går det an å være så falsk?!

Anonymkode: 7b0a7...b64

Du kan svare høflig avvisende feks hyggelig med SMS men passer litt dårlig med alle meldinger nå pga hektisk på jobb/ er på venninnetreff/ midt i eksamen/ osv osv. Så sender du ikke noe mer svar. 

Anonymkode: 2f982...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvorfor gidder dere disse mennene? Ville bare dumpet, og heller truffet noen som oppfører seg normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vothesen skrev:

Klassisk hot and cold-taktikk for å holde på interessen din. Med en gang du viser din interesse, så får han den bekreftelsen han trenger, og lar være til han trenger en ny ego-boost.

Akkurat hva jeg trengte for å skjønne hva min hekt gjør for å holde meg gal etter h#n. Nå er h#n slettet og fjernet.

Anonymkode: c1633...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt vanlig. Hadde ei så eg skreiv 24/7 med i månadsvis. Så braut ho kontakten, og tok den opp igjen. Og når eg prøve å engasjera meg, blir det bråstopp. Berre å legga frå seg 👍🏽

Anonymkode: f3c4d...a66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Heilt vanlig. Hadde ei så eg skreiv 24/7 med i månadsvis. Så braut ho kontakten, og tok den opp igjen. Og når eg prøve å engasjera meg, blir det bråstopp. Berre å legga frå seg 👍🏽

Anonymkode: f3c4d...a66

Ja, så bitter jeg er nå er det ikke fare for at han får høre fra meg igjen. Selv om jeg har vært opptatt og oppgitt av mas har jeg svarte han hyggelig og respektfullt hver eneste gang, så blir jeg bare ignorert tilbake  de få gangene jeg har gitt litt av meg selv. Drittsekk. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Han sender meg mye meldinger og snaps, ofte mange om dagen hvor han skriver hvor mye han begjærer meg, men de få gangene jeg sender svarer han ikke så jeg føler meg dum og desperat. Nå har det skjedd igjen og jeg blir lei meg av dette. Hva kan være greia her? Har datet en liten periode. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Oioi, her har du med en mann som liker å bruke hersketeknikker for å få kontroll over deg.. tenk deg godt om om du faktisk vil fortsette dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Han maser og du blir ignorert med en gang du gir oppmerksomhet høres ut som en bebi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mass said:

Oioi, her har du med en mann som liker å bruke hersketeknikker for å få kontroll over deg.. tenk deg godt om om du faktisk vil fortsette dette. 

Han har forresten svart når det er han som tar initiativ til samtale, da kan han svare mye, men når jeg er initiativtakeren virker han helt uinteressert. Forstår jeg har driti meg ut med han her og skal ikke fortsette noe. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har forresten svart når det er han som tar initiativ til samtale, da kan han svare mye, men når jeg er initiativtakeren virker han helt uinteressert. Forstår jeg har driti meg ut med han her og skal ikke fortsette noe. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Ja, høres jo ut som at han har et behov for å styre og kontrollere det hele her da.. eksen min var likedan, og viss jeg skulle føre dialog med ham så måtte jeg alltid vente til det passet ham. Det ble bare bedre etter at en tredjepart tok grep her. For vi var jo nødt til å ha dialog. 

Etter den opplevelsen bare fraråder jeg alle å gå videre med menn som har slike tendenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har forresten svart når det er han som tar initiativ til samtale, da kan han svare mye, men når jeg er initiativtakeren virker han helt uinteressert. Forstår jeg har driti meg ut med han her og skal ikke fortsette noe. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Akkurat sånn min FF er, heldigvis er han kun det. Han kan skrive masse og svarer hvis han initierer, men tar jeg initiativ kan det gå et døgn eller to før jeg får en melding om at det har vært så travelt. Derfor har jeg bare sluttet å skrive til han først. Hvis jeg ikke svarer så skriver han en ny melding, inntil han får svar. Regner også med at han sender samme melding til flere når han er kåt og ser hvem som biter på først. Det er helt ok så lenge vi bare er FF men hvis du dater han bør du rygge unna sånn oppførsel. 

Anonymkode: 47f04...369

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er du interesser i han, eller ikke? I så fall, hvorfor ignorerer du han, siden du sier han rekker å begynne å mase på deg? 

Bare si rett ut til han at dette her gidder du ikke, skal han holde på sånn, så får det være det samme. 

Anonymkode: 3f31d...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 22.29, FrodeF skrev:

Og bruker ordet begjærer? Da er det noe galt med han. 

? Er vel ikke akkurat bruken av ordet «begjære» som skurrer mest her. 

Anonymkode: 250f6...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er du interesser i han, eller ikke? I så fall, hvorfor ignorerer du han, siden du sier han rekker å begynne å mase på deg? 

Bare si rett ut til han at dette her gidder du ikke, skal han holde på sånn, så får det være det samme. 

Anonymkode: 3f31d...4e9

Er interessert ja, men orker ikke mer av dette. Har ikke ignorert han før han sendte melding i går, det er første gang jeg har ignorert han noensinne. Vil ikke si noe rett ut for er rimelig sikker på at han vil ignorere det også, så jeg føler meg enda verre. Så er bedre om jeg bare overser han totalt fra nå av. Han har heller ikke sendt noe mer etter melding i går. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.7.2018 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Kan det være at det er ubevisst taktikk fra hans side? 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Det kan faktisk være ubevisst.. Jeg er litt sånn selv. Lurte nesten på om det var meg det handlet om i denne tråden, bortsett fra at jeg er dame. Jeg kan selv se at jeg holder på sånn, hot & cold. Er jo ikke bra. Men føler han jeg dater, som forøvrig er endel yngre enn meg, holder på akkurat likt. 

Anonymkode: 250f6...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har forresten svart når det er han som tar initiativ til samtale, da kan han svare mye, men når jeg er initiativtakeren virker han helt uinteressert. Forstår jeg har driti meg ut med han her og skal ikke fortsette noe. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Men kan det være at det faktisk ikke passer når du tar intiativ? At han holder på med andre ting? Når han starter en samtale, gjør han det jo mest sannsynlig når han har tid. 

Anonymkode: 250f6...7fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Men kan det være at det faktisk ikke passer når du tar intiativ? At han holder på med andre ting? Når han starter en samtale, gjør han det jo mest sannsynlig når han har tid. 

Anonymkode: 250f6...7fe

Neppe. At noen kan virke forelsket og skrive som han gjør for så og ignorere eller evt vente 1 døgn før jeg får et kjempekort svar er ikke bare dårlig tid, det er 2 personligheter 😕 

Anonymkode: 7b0a7...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt mer fra fyren TS?

Anonymkode: 5fe72...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...