Gå til innhold

Herregud så flaut!! Var med en mann hjem for sex i natt og sov over. Jeg prompet!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt seriøst! Jeg promper ALDRI foran andre. Heller ikke foran x-mannen som jeg var sammen med i 15 år! Jeg synes slike ting hører til i enerom. 

Var på min 3. date i går med en deilig mann. Vi dro hjem til han og hadde sex og jeg skulle sove over. 

Og utpå morgenkvisten (tror det må ha vært i 5/6-tiden) våkner jeg og kjenner jeg har luft i magen. Jeg er fyllesyk, har hodepine og prøver å slappe av. Plutselig sovner jeg, men bråvåkner av at jeg promper. Herregud, jeg ble så flau!! Usikker på om daten min sov eller var våken. Ligger sånn litt til, også skjer det samme igjen!! 🙈😂😂 Fy søren, så flau jeg ble (og blir hver gang jeg tenker på det!). 

Men da vi skiltes i dag tok han initiativ til og møtes igjen, så det kan ikke ha vært en dealbreaker for han..... 

Hva tenker dere menn om dere opplever at en ukjent dame promper i senga deres?? 

Anonymkode: 65623...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde være mer bekymret over at du ikke har kontroll enn hva han måtte tenke... Å slippe en fjert uten kontroll er bekymringsverdig, du burde få undersøkt saken hos lege. Lukkemuskelen som begynner å få slark?

Anonymkode: adf64...dde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du burde være mer bekymret over at du ikke har kontroll enn hva han måtte tenke... Å slippe en fjert uten kontroll er bekymringsverdig, du burde få undersøkt saken hos lege. Lukkemuskelen som begynner å få slark?

Anonymkode: adf64...dde

Haha!!! 😂 dagens! Aner du hvor mye du promper i søvne/halvsøvne eller?? 

Anonymkode: 1e109...fba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller bekymret meg over egen trang til å skrive prompe- og bæsjetråder her på kvinneguiden :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde være mer bekymret over at du ikke har kontroll enn hva han måtte tenke... Å slippe en fjert uten kontroll er bekymringsverdig, du burde få undersøkt saken hos lege. Lukkemuskelen som begynner å få slark?

Anonymkode: adf64...dde

Jeg har full kontroll. I våken tilstand, vel og merke! Når man sovner slapper kroppen av, og da kan det en gang i blant komme luft ut der bak. Hos deg også, sånn til opplysning. 😉

Anonymkode: 65623...4ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme det vel, alle promper! Ikke alltid lett å kontrollere det. Jeg ville bare sett på det som en lettelse og håpt han hørte det, for da er den barrieren brutt :)

ikke vær flau! 

Anonymkode: 0c3bd...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har full kontroll. I våken tilstand, vel og merke! Når man sovner slapper kroppen av, og da kan det en gang i blant komme luft ut der bak. Hos deg også, sånn til opplysning. 😉

Anonymkode: 65623...4ad

Hvis du allerede er klar over dette ts, så skjønner også at daten din også er klar over det, og at det ikke er noe mer å tenke på :)

Anonymkode: efcd0...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd meg også, ikke bare én gang, men med to ulike dater den gang jeg var singel! Tror grunnen var at jeg holdt så mye luft inne mens vi var våkne, og med en gang jeg sovnet og kroppen slappet av så kom det ut av seg selv. Skikkelig pinlig, men samtidig, man er jo et menneske som drikker og spiser og får tarmgass. Skal love deg at han desperat har holdt inne noen promper også, mens han har overnattet med deg.. Kanskje han bare ble lettet over at heller ikke du er perfekt.

Forresten - ikke gå nye 15 år uten å prompe foran kjæresten, vær så snill. Det er ikke godt for magen eller psyken, man må få være naturlig i sitt eget hjem. Min kjæreste og jeg har vært sammen i flere år, og vi promper foran hverandre uten problem. Ikke overdrevent, men har vi litt luft i magen så gidder vi ikke reise oss og gå på do. Ingen av oss synes det er flaut lenger, og vi begjærer hverandre like mye som før. Så det er ikke sant at litt promp og menneskelighet betyr at sexen og spenningen forsvinner, da er det i så fall et veldig svakt forhold i utgangspunktet. :) 

Anonymkode: f083d...016

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prompet en gang non stop en hel helg jeg var hos en date på overnatting. Av en eller annen grunn ble jeg utrolig oppblåst av å være hos han, og jeg slapp så utrolig mange smygere. I tillegg var jeg veldig tett i nesa, så jeg klarte ikke lukte om de luktet! Helt forferdelig. Jeg lå der på sofaen og slapp den ene etter den andre. Prøvde flere ganger å gå på do for å slippe de ut, men når jeg presset kom det jo høye promp, som hørtes gjennom den tynne veggen til stua ja! Så det var veldig flaut. Jeg snakket ikke om det, han snakket ikke om det, jeg rødmer den dag i dag. Jaja. 

Anonymkode: ff045...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har kontroll over nattlig rompemusikk. Ikke noe å bekymre seg for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er flau :P Jeg er på samme viset. 

Men gutter er ofte litt mer åpne rundt sånn enn vi damer, så kanskje han blir lettet over at man ikke trenger å skjule fjertene sine :fnise:

Sats på at han ikke hørte det, og lat som at du ikke fikk det med deg selv : ) Det gjør jeg når det skjer meg. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det samme selv, sånt skjer! Jeg våknet en gang av at jeg slapp en høylytt promp, aner ikke om han sov eller var våken.,

Anonymkode: 7c1b2...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om det. Min kjæreste promper noen megafiser iblant om natten. Jeg synes bare det er morsomt. 

Anonymkode: a0817...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slapp av ts. På neste date lar du han få utforske bæsjehullet ditt, lar han rimme og ha samleie med det. Så får han et naturlig forhold til bæsjehullet ditt. Menn generelt er griser som liker prompelukt og konkurrerer om å slippe den mest bråkete prompen. Ingenting å bekymre seg over. 

Anonymkode: b19fd...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Helt seriøst! Jeg promper ALDRI foran andre. Heller ikke foran x-mannen som jeg var sammen med i 15 år! Jeg synes slike ting hører til i enerom. 

Var på min 3. date i går med en deilig mann. Vi dro hjem til han og hadde sex og jeg skulle sove over. 

Og utpå morgenkvisten (tror det må ha vært i 5/6-tiden) våkner jeg og kjenner jeg har luft i magen. Jeg er fyllesyk, har hodepine og prøver å slappe av. Plutselig sovner jeg, men bråvåkner av at jeg promper. Herregud, jeg ble så flau!! Usikker på om daten min sov eller var våken. Ligger sånn litt til, også skjer det samme igjen!! 🙈😂😂 Fy søren, så flau jeg ble (og blir hver gang jeg tenker på det!). 

Men da vi skiltes i dag tok han initiativ til og møtes igjen, så det kan ikke ha vært en dealbreaker for han..... 

Hva tenker dere menn om dere opplever at en ukjent dame promper i senga deres?? 

Anonymkode: 65623...4ad

Playere "driter" i det bokstavelig talt ...lol

Andre typer mannfolk hadde nok reagert litt annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...