Gå til innhold

Knehøye støvletter med hæl over jeans- er det ut og "kjerring"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, såpass delte meninger at antrekket mitt nok var akseptabelt, å ikke være så full on fashionista er helt greit for min del når jeg tross alt er voksen going on kjerringalder nå. 😁

Mannen var stor fan, og jeg synes faktisk det så bra ut selv, så jeg følte meg vel. I sommerværet vi har her oppe får man egentlig poeng for å droppe allværsjakke. 😆

 

Takk for respons, alle sammen (dere som synes det er utrendy må gjerne tipse om gode moteblogger for oss som såvidt har fått lest Costume hos frisøren på fire år, og bare har registrert at nittitallet er tilbake, og alle nå gjentar mote-tabbene vi som var tenåringer da, gjorde). 😄

Anonymkode: a6cd7...c53

Bra innstilling! Du skal gå i det du føler deg vel i og dersom mannen din liker det så kjør på! :)
Jeg er riktignok eldre enn deg men jeg går gjerne i knehøye støvletter (med lav hæl) over skinny jeans. jeg har lange ben og føler meg vel i dette antrekket, så hva andre måtte mene om det driter jeg i. Jeg synes det er mye bedre at folk går i det de liker og har sin egen stil, enn at de følger motebildet slavisk og ser nedlatende på dem som ikke gjør det.
Motepolitiet kan ta seg en bolle med store, seige rosiner i! :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Og snart går alle kvinner i alle aldre kledd som "kjerringer"! :fnise:

https://www.kk.no/mote/jeg-tror-mange-norske-kvinner-allerede-sverger-til-stilen-rent-ubevisst-69937768

"Etter normcore, mysticore og gorpcore kommer menocore-trenden for fullt til en garderobe nær deg! Den middeladrende kvinnens store fashionrevansje".

Hjelp og skrekk og gru.  Noe så dumt... menocore?? 

Anonymkode: 4c581...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ardwinna skrev:

Og snart går alle kvinner i alle aldre kledd som "kjerringer"! :fnise:

https://www.kk.no/mote/jeg-tror-mange-norske-kvinner-allerede-sverger-til-stilen-rent-ubevisst-69937768

"Etter normcore, mysticore og gorpcore kommer menocore-trenden for fullt til en garderobe nær deg! Den middeladrende kvinnens store fashionrevansje".

Altså... At man skal finne på et så hinsides navn for noe som enkelt og greit er en "klassisk stil"... Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo TS allerede hatt daten sin, men på generelt grunnlag må jeg innrømme at knehøye støvletter og lyse jeans ikke er en kombinasjon jeg er begeistra for.

Tror problemet for min del er de lyse jeansene. Det er bare ikke et veldig fleksibelt plagg i mine øyne, det er og blir casual. Det er vanskelig å se elegant ut i lyse jeans som voksen dame. Jeg har et par løse lyse jeans som jeg kombinerer med pene sneakers eller birkenstocks, men aldri boots. Da blir det liksom enten "Gunn-Anita fra Trøgstad" eller western-cowboy med en gang, føler jeg.

Men jeg har et par høye, klassiske støvletter, og de kombinerer jeg med skjørt, kjoler, eller tettsittende sorte bukser. Funker fint det.

Anonymkode: ffc58...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper trender, og kjører klassisk -aldri helt ut, aldri helt in (eks på slike plagg er liten sort, enkel kjole til knærne, ev i andre farger (hvit, marine, lys rosa eller lyseblå). trenchcoat uten for store slag, blyantskjørt, tettsittende genser med båthals, v eller polo, klær med maritimt tilsnitt eller safarilook a la militærgrønn langt lin skjørt). 

Har ikke behov for å se ut som en 20-something på let etter seg selv i Bik Bok antrekk med Marc Jacobs veske, lommebok, klokke el solbriller. 

Kunne gått med Ts avtrekk om buksen brun eller mørkeblå og i tynn denim/bomull. Selv km noen synes støvlettene er umoderne. Er hun slank/normal vil hun «pull it off». Hadde gått med en utringet topp da. 

Anonymkode: 0dc38...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...