Gå til innhold

Verden koker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Haha, du har Livets harde skole du også? Et bilde på Facebook? En video på YouTube? Trenger ikke utdanning da :)

Lær deg å se den store sammenhengen. Det er sant hvert eneste ord som jeg viser til. Uansett hvordan været er, har vært, så er det klimaforandring.

Men når du selv mener du er så smart, hvorfor kom Storofsen i 1789? Da var det ikke snakk om klima enda. Men den kom likevel. I 1995 hadde vi vesleofsen, da var det en sen vår, mye snø lå igjen i fjellet, brått kom varmen og regnet. Hvordan kan menneskene skape slike brå variasjoner? Det samme skjer i dag, men det som alle glemmer, er DET SOM HAR VÆRT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Forskjellen er at det ikke har noe med mening å gjøre for min del. Jeg har ingen mening om dette, det er ikke noe å mene noe om. Akkurat som jeg ikke mener noe om fasongen på jorda heller, den bare er som den er!

Jeg går ut ifra at du baserer meningene dine på info som du tar til deg. Akkurat her inne ytrer du meningene dine som du har kommet fram til pga infoen du har tatt til deg.

I dette tilfellet mener du at klimaendringene er menneskeskapte. Jeg regner med du ikke har kommet frem til dette selv, men baserer disse på ting du har hørt/sett. Ergo har du valgt å høre på klimagalningene og dannet deg en mening om hva de sier. På samme måte som jeg ikke syns klimagalningene kommer med noe vettugt og velger å mene noe annet enn de:-)

Anonymkode: 1fc88...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tdm900 skrev:

Lær deg å se den store sammenhengen. Det er sant hvert eneste ord som jeg viser til. Uansett hvordan været er, har vært, så er det klimaforandring.

Men når du selv mener du er så smart, hvorfor kom Storofsen i 1789? Da var det ikke snakk om klima enda. Men den kom likevel. I 1995 hadde vi vesleofsen, da var det en sen vår, mye snø lå igjen i fjellet, brått kom varmen og regnet. Hvordan kan menneskene skape slike brå variasjoner? Det samme skjer i dag, men det som alle glemmer, er DET SOM HAR VÆRT!

Forskerne sier menneskeskapte klimaendringer😊

Anonymkode: 1fc88...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer nede i Europa og andre steder er da ikke vårt problem...

Anonymkode: d5c09...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
På 31.7.2018 den 19.59, AnonymBruker skrev:

For noen uker siden, fikk jeg snap om at det var -1 i Canberra, så er ikke varmt overalt 

Anonymkode: 3caee...b26

Ja, det er vinter i Canberra no... Kanskje -1 til og med er unaturleg varmt for vinter å vere? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 21.41, T-Rex skrev:

Jo da, det kan vi. Vi kan slutte å forflytte oss ved bruk av fly, for eksempel. Det hjelper veldig.

Jeg foreslår å tvangsflytte deg til kirkenes

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare Fremskrittspartiet som skjønner at dette skyldes naturlig variasjon, fornuftens stemme!

Anonymkode: d5c09...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...