Gå til innhold

Feminisme har totalt ødelagt forholdet mellom menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feminismen har ødelagt forholdet mellom menn og kvinner. 

Det første som skjedde var at seksuelle normer ble fjernet, noe som har hatt en rekke konsekvenser. Kvinner, særlig i dag, har mye lettere tilgang på sex. Menn er som oftest villige til å ligge nedover. Noe som inflaterer mange kvinners selvfølelse. De tror de er bedre enn hva de i virkeligheten er. Menn de har sex med, tror de også de vil ha mulighet til å bli i lag med. Det har de ofte ikke. Mennene ønsker den beste kvinnen de kan få. Derfor blir de gjerne i lag med en av de bedre kvinnene han har hatt sex med, ikke en av de andre. 

Kvinner blir løftet opp av skolesystemet, media og staten generelt. De får opphøyet selvtillit gjennom alle institusjoner. Noe som igjen har svært uheldige effekter på samlivsmarkedet. Når kvinner har høyere utdanning enn menn og høyere selvtillit, velger de ofte å gå i en slags polygame forhold med menn. De velger å være i lag med de samme mennene over tid.

Feminismens konsekvenser ser vi også i innvandringspolitikken. Feminisme fører til mer innvandring. Kvinner føler ikke at mennene de har er gode nok, selvsagt fordi de har stjelt av dem og drevet ekstremt umoralske oppførsel. De importerer så enormt mange menn. Noe som videre har svært uheldige virkeninger både for samlivsmarkedet og for samfunnet generelt. 

Ingen ideologier i historien har ødelagt samlivsmarkedet mer enn feminismen. Denne ideologien har totalt ødelagt livene til mange menn, derav den økende andelen uten både samlivserfaring og barn. Feminismen er ond. 

Anonymkode: 00726...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid hatt sjangs til å bli sammen med de mennene jeg har hatt sex med. Tror ikke jeg er unik i den sammenheng. Har du kilder til påstandene dine?

Anonymkode: 52a80...d45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder vi kvinner fremdeles å være her på Kvinneguiden, egentlig?

Det har blitt en skraphaug for incels og misogynister, perfekt eksemplifisert ved TS. Jeg gidder snart ikke logge meg inn her mer, nivået er lavere for hver gang.

Anonymkode: 95510...fed

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt sjangs til å bli sammen med de mennene jeg har hatt sex med. Tror ikke jeg er unik i den sammenheng. Har du kilder til påstandene dine?

Anonymkode: 52a80...d45

Det tviler jeg på.

Anonymkode: 00726...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder vi kvinner fremdeles å være her på Kvinneguiden, egentlig?

Det har blitt en skraphaug for incels og misogynister, perfekt eksemplifisert ved TS. Jeg gidder snart ikke logge meg inn her mer, nivået er lavere for hver gang.

Anonymkode: 95510...fed

Skraphaug for sannheten.

Anonymkode: 00726...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på.

Anonymkode: 00726...5f9

Det skal du få lov til. :fnise:

Anonymkode: 713c0...2b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder vi kvinner fremdeles å være her på Kvinneguiden, egentlig?

Det har blitt en skraphaug for incels og misogynister, perfekt eksemplifisert ved TS. Jeg gidder snart ikke logge meg inn her mer, nivået er lavere for hver gang.

Anonymkode: 95510...fed

Herregud ja! Er så drittlei disse sutrete mennene som gir kvinner skylda for deres egen mislykkethet. Ta deg på tak, ta ansvar for eget liv og slutt å hate kvinner - da blir det kanskje noe på dere også! Ikke rart kvinner ikke gidder bruke energi på menn som har slike destruktive og kvinnefiendtlige holdninger! 

Anonymkode: 41301...83e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes samboer og jeg har et ganske bra forhold, jeg. Vært sammen i 8 år, vi er bestevenner. Akkurat nå sitter vi og spiller Civ mot hverandre mens vi drikker hjemmelaget latte. Jeg venter på at han skal bli ferdig med turen sin. Så har vi en sexpause i ny og ne 😘 Ja til feminisme

Anonymkode: 684f9...8db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ja! Er så drittlei disse sutrete mennene som gir kvinner skylda for deres egen mislykkethet. Ta deg på tak, ta ansvar for eget liv og slutt å hate kvinner - da blir det kanskje noe på dere også! Ikke rart kvinner ikke gidder bruke energi på menn som har slike destruktive og kvinnefiendtlige holdninger! 

Anonymkode: 41301...83e

Kvinner har skylda. De har ødelagt og ødelegger.

Anonymkode: 00726...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes samboer og jeg har et ganske bra forhold, jeg. Vært sammen i 8 år, vi er bestevenner. Akkurat nå sitter vi og spiller Civ mot hverandre mens vi drikker hjemmelaget latte. Jeg venter på at han skal bli ferdig med turen sin. Så har vi en sexpause i ny og ne 😘 Ja til feminisme

Anonymkode: 684f9...8db

Bra for dere. Men det du skriver om har null med feminisme å gjøre.

Anonymkode: 00726...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Feminismen har skapt velferdsstaten, pappapermisjon, muligheten til å utdanne deg ut av fattigdom gratis, barnehager osvosv. Ser da heterofile par rundt meg hele tida som funker godt sammen. Venner av motsatt kjønn ser jeg også til stadighet i skjønn harmoni. Det finnes en verden utenfor din depresjon og utenfor dine tvangstanker. Håper du tør å ta steget å få hjelp, i det minste snakke med noen. Du beveger deg inn i vrangforestillinger. Ønsker deg alt godt. 

Anonymkode: 73f41...054

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Bra for dere. Men det du skriver om har null med feminisme å gjøre.

Anonymkode: 00726...5f9

Har mer med feminismen å gjøre enn ditt innlegg

Anonymkode: 684f9...8db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder vi kvinner fremdeles å være her på Kvinneguiden, egentlig?

Det har blitt en skraphaug for incels og misogynister, perfekt eksemplifisert ved TS. Jeg gidder snart ikke logge meg inn her mer, nivået er lavere for hver gang.

Anonymkode: 95510...fed

Enig. Foreslår at det skifter navn til incel- og rasistguiden, og så starter vi et nytt forum. Med et navn som IKKE inneholder "kvinne", for det er vel det som lokker disse kvinnehaterne hit. 

Anonymkode: d7744...063

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra for dere. Men det du skriver om har null med feminisme å gjøre.

Anonymkode: 00726...5f9

Jo, det har det. De kan gjøre hva de ønsker :) De er i et likestilt forhold, hvor de har funnet en god måte å leve på. 

Anonymkode: 3a1d5...499

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder vi kvinner fremdeles å være her på Kvinneguiden, egentlig?

Det har blitt en skraphaug for incels og misogynister, perfekt eksemplifisert ved TS. Jeg gidder snart ikke logge meg inn her mer, nivået er lavere for hver gang.

Anonymkode: 95510...fed

Jeg er fullstendig enig. Jeg har vært her i 11 år, og fatter ikke hvorfor jeg fortsatt er her. Det florerer med menn med fullstendig forskrudde virkelighetssyn, og de forstår det ikke selv engang.

Det verste er kanskje at det er helt greit for moderatorer at kvinnehaterne får utfolde seg fritt. Jeg fatter det ikke.

Anonymkode: 61910...bcf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullstendig enig. Jeg har vært her i 11 år, og fatter ikke hvorfor jeg fortsatt er her. Det florerer med menn med fullstendig forskrudde virkelighetssyn, og de forstår det ikke selv engang.

Det verste er kanskje at det er helt greit for moderatorer at kvinnehaterne får utfolde seg fritt. Jeg fatter det ikke.

Anonymkode: 61910...bcf

Nei, det er virkelig helt ufattelig. 

Anonymkode: d7744...063

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jo, det har det. De kan gjøre hva de ønsker :) De er i et likestilt forhold, hvor de har funnet en god måte å leve på. 

Anonymkode: 3a1d5...499

Og siden TS ikke lever i et slikt forhold, eller noe forhold i det hele tatt, sier det seg selv at han ikke er feminist.

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er fullstendig enig. Jeg har vært her i 11 år, og fatter ikke hvorfor jeg fortsatt er her. Det florerer med menn med fullstendig forskrudde virkelighetssyn, og de forstår det ikke selv engang.

Det verste er kanskje at det er helt greit for moderatorer at kvinnehaterne får utfolde seg fritt. Jeg fatter det ikke.

Anonymkode: 61910...bcf

Det heter Klikk.no for en grunn...

Er så enig, så enig, med det du og flere andre skriver her. Og hvis alle kvinnene forlater KG, blir forumet bare enda et av flere andre kvinnehater-forum. Er det dét disse typene vil - ha alle kvinner så langt bort som mulig, slik at de selv kan være alene med hverandre hele tiden?

Anonymkode: bb949...13f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S. Et kvinnehater-forum med artikler om make-up, sommerkjoler og graviditet; haha!

Anonymkode: bb949...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...