Gå til innhold

Hvordan la være å ta kontakt????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg har det alltid hjulpet å åpne meg for vennene mine, og inngå en avtale om at hver gang du har lyst til å tekste han, så tekster du henne. Da får dere snakket om det, og hun får mint deg på hvorfor han ikke er verdt det. Etterhvert så kommer du over han, og har møtt noen som er mye bedre for deg! Lykke til

Anonymkode: 2d1d0...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

Menn blir dsv ikke forelsket sånn som vi damer, de kan tømme seg i hundrevis av damer uten at det betyr en dritt. Kvalmt, men sånn er det. 

Blokkér og hold deg unna han, og menn generelt. Så slipper du å bli ødelagt mentalt. 

Anonymkode: 83ffb...2a1

Hehe, player typer er sånn, det står for mindre enn 10% av typen mannfolk. Litt tragisk at dere ikke klarer å se forskjellen...men mannfolk som har som hobby å sjekke opp damer har ikke den hobbyen fordi de blir raskt forelsket just saying :)

Skal du\dere blir kjent med andre typer mannfolk så må dere nok ta litt initiativ selv. Sånn er det bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en mann som ikke er bra for meg. Jeg er nok litt forelska dessverre.. eller... betatt er vel riktig begrep. Han er ikke like interessert i meg; det merker jeg jo godt. Han holder meg varm ved å sende ubetydelige snaps, men spør aldri om å møtes eller spør meg aldri hvordan det går med meg. Han driter rett og slett i meg.

Allikevel klarer jeg ikke holde meg unna. Jeg ber ham hjem til meg, han sier alltid ja, vel selvfølgelig gjør han det - da får han jo et lett ligg. Jeg føler meg så sinnsykt bra når han er med meg, og i frykt for at han ikke vil treffe meg mer krever jeg ingenting tilbake. 

Jeg fortsetter å melde ham, be ham over på besøk, snakker aldri om hva jeg vil, jeg bare er etter han som et stakkarslig, desperat  kvinnfolk. Så hva gjør jeg da? Hvordan holder jeg meg for god for ham? Hvordan lar jeg være å sende meldinger, be ham over, lar han være i fred? Hvordan kommer jeg meg over ham??? Det er så vanskelig! Tenkte jeg skulle la være å svare på snaps når jeg får dem - men det er jo helt umulig! Jeg tenker at han da hvertfall ikke vil ha noe med meg å gjøre - og jeg vil jo at han skal det!! Sjekker telefonen hele tida. Har han sendt mld? Nei, det var ikke han.. jeg venter og venter.. så sender jeg ham en mld - spør om han vil komme på besøk. Jada, det vil han. Og slik går den onde spiralen.. rundt og rundt og rundt. Trenger tips, trenger virkelig tips.. :(

Anonymkode: d8cd0...8e8

Jeg var veldig forelsket. Helt gal. Klarte ikke tenke på annet enn han. Da jeg traff han første gang og da ble det ikke noe sex etc, kun klining da jeg måtte hjem tidlig. Er litt sjenert av natur jeg. Så traff vi hverandre igjen og hadde veldig fint en hel helg.hadde sex osv.  Deretter hørte jeg ikke mer fra han. Jeg var for hemmet til å sende SMS annet enn at vi hadde det hyggelig. Så sendte han SMS over to mnd senere og ville treffes. Da skrev jeg tilbake så hyggelig osv, og ville gjerne treffes, men at jeg ikke kunne før 2 mnd frem i tid. Han sendte maaange SMS til da. Så traff vi hverandre igjen og han var veldig klar. Men sa han hadde truffet en annen ( kun tilfeldig sex) i mellomtiden. Det var for så vidt greit men jeg ville ikke ha sex før han hadde testet seg. Så da ble det ikke noe den gangen heller, kun klining. Merket at jeg ville veldig gjerne ha han. Men følte ikke Ok pga usikkerhet for sykdommer. Etter det var jeg vanvittig forelsket, men turte ikke sende SMS. Snakket med venninna mi og hun ba meg sende SMS til henne hver gang jeg egentlig ville sende SMS til han. For å ikke avsløre at jeg var forelsket. Svarte alltid positivt og hyggelig på hans SMS , sa jeg gjerne ville treffes etc, men brukte jobb etc for å dra ut tiden og ikke treffe han så ofte men det var skikkelig vanskelig. Så ja det har vært litt taktikk men. Vi er gift i dag på 7. Året og i tlllegg fått barn.... fortsatt forelsket i han noen ganger...

Anonymkode: c84b9...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...