Gå til innhold

Kvinner som får sex, men ikke kjærlighet


Opplyst

Anbefalte innlegg

På 7.7.2018 den 0.36, Opplyst skrev:

Noen kvinner opplever høy seksuell interesse fra menn, men har likevel vansker med å finne seg en partner. Kjærlighet og sex representerer to forskjellige fløyer av kjønnsmarkedet, hvor forskjellig valuta omsettes, og ikke alltid lar seg konvertere. At en mann vil ligge med en kvinne, er ingen garanti for at han vil investere langsiktig i henne. Kvinnebevegelsen selger inn et budskap om at alle kvinner fortjener det beste, og bør stille høye krav til mannen. En feilslått feministisk hybris vil imidlertid snarere lede ut i ensomhet enn tosomhet.

Jeg bare sier det.

Jeg takker Gud for Resett. 

Og jeg takker Gud for at den psykopaten religiøse tilber ikke finnes. :ler: 

Ps: det finnes menn som er egnet som partnere. Og så finnes det menn som egner seg best bare til sex. Og så finnes det menn som ikke er helt gode i topplokket og som ingen bør inngi seg med.

Anonymkode: 9e9a7...c5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i det minste et godt poeng at en del ikke virker å forstå hvor mye svakere de stiller med tanke på forhold enn lettvint sex, og at det nok derfor er en del som går rundt og kjenner på en ensomhet og et ubehag over å ende opp med lettvint sex når de egentlig ønsker forhold. Vi ser det relativt ofte her inne på forumet, der bitre kvinner legger ut om hvordan menn kun er ute etter sex, når sannheten trolig heller er at mennene hun har hatt sex med ikke er interessert i forhold med akkurat henne. Det er det heldigvis andre som er, og jeg tror mange unge kvinner hadde hatt godt av en større åpenhet rundt hvor mye svakere de stiller som "forholdsmateriale" enn til lettvint sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er i det minste et godt poeng at en del ikke virker å forstå hvor mye svakere de stiller med tanke på forhold enn lettvint sex, og at det nok derfor er en del som går rundt og kjenner på en ensomhet og et ubehag over å ende opp med lettvint sex når de egentlig ønsker forhold. Vi ser det relativt ofte her inne på forumet, der bitre kvinner legger ut om hvordan menn kun er ute etter sex, når sannheten trolig heller er at mennene hun har hatt sex med ikke er interessert i forhold med akkurat henne. Det er det heldigvis andre som er, og jeg tror mange unge kvinner hadde hatt godt av en større åpenhet rundt hvor mye svakere de stiller som "forholdsmateriale" enn til lettvint sex. 

Som om mannen har algt han skulle ha sagt i slike situasjoner? som om han er den store OHO..og skal nedgradere damer til " du er kun "brukenes til lettvint sex"?? Hvilke tanker er det?

Jeg har aldri tenkt om menn på den måten, og ville aldri utsatt noen for slik oppførsel heller, det vitner om dårlig moral, elendig verdisyn og for høye tanker om seg selv.

"Forholdsmateriale!? …. menn & damer forelsker seg, så enkelt.

Anonymkode: 52c94...0e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som om mannen har algt han skulle ha sagt i slike situasjoner? som om han er den store OHO..og skal nedgradere damer til " du er kun "brukenes til lettvint sex"?? Hvilke tanker er det?

 

Det er da helt normalt å vurdere om en potensiell partner lever opp til de forventningene en har til en partner. I mange tilfeller gjør ikke denne det, men lever til gjengjeld opp til forventningene en har til lettvint sex. 

Sitat

Jeg har aldri tenkt om menn på den måten, og ville aldri utsatt noen for slik oppførsel heller, det vitner om dårlig moral, elendig verdisyn og for høye tanker om seg selv.

Nei det har du sikkert ikke, og det er nettopp der mye av forskjellen mellom kvinner og menn ligger. Det vitner vell heller om at en har ulik standard for lettvint sex og forhold. Er det dårlig moral å ikke ønske forhold med alle en ligger med? 

Sitat

 

"Forholdsmateriale!? …. menn & damer forelsker seg, så enkelt.

Anonymkode: 52c94...0e5

 

Ja folk forelsker seg, men ikke i hvem som helst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Det er da helt normalt å vurdere om en potensiell partner lever opp til de forventningene en har til en partner. I mange tilfeller gjør ikke denne det, men lever til gjengjeld opp til forventningene en har til lettvint sex. 

Folk som har lettvint sex er ikke aktuell for meg som kjæreste, liker at de har moral og verdier. Mine forventninger går på menneskelige verdier som integritet, stolthet, ærlighet, bare for å nevne noe. 

Nei det har du sikkert ikke, og det er nettopp der mye av forskjellen mellom kvinner og menn ligger. Det vitner vell heller om at en har ulik standard for lettvint sex og forhold. Er det dårlig moral å ikke ønske forhold med alle en ligger med? 

- Jeg ligger ikke men menn jeg ikke ønsker et forhold med, og har aldri gjort det.

Ja folk forelsker seg, men ikke i hvem som helst. 

- Nei, det må være kjemi.

Vet du hva, noen bare forelsker seg.

Anonymkode: 52c94...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg har opplevd ekte kjærlighet når jeg leser tråder som dette.:hjerte:

Anonymkode: 52c94...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så glad jeg har opplevd ekte kjærlighet når jeg leser tråder som dette.:hjerte:

Anonymkode: 52c94...0e5

Haha, fra en helhjertet singel virker det ikke slik. Har ikke sett resten av tråden, men din kommentar virker som siste krampe :P 😄 

Anonymkode: e4ebc...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, fra en helhjertet singel virker det ikke slik. Har ikke sett resten av tråden, men din kommentar virker som siste krampe :P 😄 

Anonymkode: e4ebc...468

Joda, vi er jo alle ulike, for all del… … … ..:alice:

;)

Anonymkode: 52c94...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om kvinner som får sex, men ikke kjærlighet. De er heldigere enn mange andre, og dessuten er trolig grunnen til at de ikke får kjærlighet at de har for store krav.

Anonymkode: 730b6...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke om kvinner som får sex, men ikke kjærlighet. De er heldigere enn mange andre, og dessuten er trolig grunnen til at de ikke får kjærlighet at de har for store krav.

Anonymkode: 730b6...968

Det handler jo om å møte den som er riktig for seg, det går an.

Anonymkode: 52c94...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det handler jo om å møte den som er riktig for seg, det går an.

Anonymkode: 52c94...0e5

Så hvorfor er det da en mer rød tråd i at de ikke får seg kjæresten, enn andre?

Anonymkode: 730b6...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor er det da en mer rød tråd i at de ikke får seg kjæresten, enn andre?

Anonymkode: 730b6...968

Tilfeldig.

Anonymkode: 52c94...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som om mannen har algt han skulle ha sagt i slike situasjoner? som om han er den store OHO..og skal nedgradere damer til " du er kun "brukenes til lettvint sex"?? Hvilke tanker er det?

Jeg har aldri tenkt om menn på den måten, og ville aldri utsatt noen for slik oppførsel heller, det vitner om dårlig moral, elendig verdisyn og for høye tanker om seg selv.

"Forholdsmateriale!? …. menn & damer forelsker seg, så enkelt.

Anonymkode: 52c94...0e5

Norsk jenter som har sex med tyrkiske bartendere og grekere i sommerferien tenker nok sikkert om menn slik. Godt nok der og da...

Menn og kvinner deler begge inn i forholdsmateriale og ikke.

Anonymkode: e74a6...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som har lettvint sex er ikke aktuell for meg som kjæreste, liker at de har moral og verdier. Mine forventninger går på menneskelige verdier som integritet, stolthet, ærlighet, bare for å nevne noe. 

Anonymkode: 52c94...0e5

Det er fair det. 

Sitat

- Jeg ligger ikke men menn jeg ikke ønsker et forhold med, og har aldri gjort det.

Men mange menn ligger med kvinner det er helt uaktuelt med noe forhold med. En del kvinner virker dessverre ikke å være bevisste på dette. 

Sitat

 

- Nei, det må være kjemi.

 

Vet du hva, noen bare forelsker seg.

Anonymkode: 52c94...0e5

 

Og som du selv skriver har en gjerne noen preferanser/krav, eksempelvis at personen ikke har tilfeldig sex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Minesveiper said:

Litt overrasket over at artikkelen var skrevet av en kvinnelig psykolog. Jeg var nesten helt sikker på at den var skrevet av en mann helt til jeg til slutten. Det føltes i alle fall slik. Hvorfor ser man ikke slike innlegg fra kvinner på kg? 

Ville vel heller lurt på hvorfor en psykolog uavhengig av kjønn skriver om kjønnsmarkedet og red pill/blue pill. Tidligere har hun tatt oppgjør med hvordan feminismen ødelegger menn.  

Ser frem til hennes  neste innlegg som sikkert handler om at menn med viker eller uten markert hake vil ende opp som incels.  

Anonymkode: 7ef87...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 0.36, Opplyst skrev:

Kvinnebevegelsen selger inn et budskap om at alle kvinner fortjener det beste, og bør stille høye krav til mannen. En feilslått feministisk hybris vil imidlertid snarere lede ut i ensomhet enn tosomhet.

Hva var problemet, sa du? Det må da absolutt være  bedre å være alene enn sammen med en mann som ikke er kompatibel, eller bare ute etter sex (selvsagt med mindre man selv bare er ute etter sex). 

Anonymkode: 5c84d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva var problemet, sa du? Det må da absolutt være  bedre å være alene enn sammen med en mann som ikke er kompatibel, eller bare ute etter sex (selvsagt med mindre man selv bare er ute etter sex). 

Anonymkode: 5c84d...e03

Problemet er vell at en del risikerer å ende opp alene fordi en har urealistiske forventninger eller krav, eller som du er inne på som en evig mottager av lettvint sex når en egentlig er ute etter noe seriøst. Nettopp derfor tror jeg artikler som den i åpningsposten kan være positive, fordi det antagelig er sunt med en realitetsorientering rundt egen attraktivitet om en har urealistiske tanker om denne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Minesveiper said:

Litt overrasket over at artikkelen var skrevet av en kvinnelig psykolog. Jeg var nesten helt sikker på at den var skrevet av en mann helt til jeg til slutten. Det føltes i alle fall slik. Hvorfor ser man ikke slike innlegg fra kvinner på kg? 

Spitznogle har vel alltid vært mer opptatt av å stryke mennene med hårene enn av kvinners behov. Sånn virker det i alle fall for meg. Hun tar alltid mennenes parti, ser ting fra deres ståsted og har et image som kjølig femme fatale å ta vare på. Vi KG-kvinner er anonyme og har ikke det samme behovet for anerkjennelse fra mennene som er her og tillater oss derfor å se ting fra vårt eget kjønns perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Problemet er vell at en del risikerer å ende opp alene fordi en har urealistiske forventninger eller krav, eller som du er inne på som en evig mottager av lettvint sex når en egentlig er ute etter noe seriøst. Nettopp derfor tror jeg artikler som den i åpningsposten kan være positive, fordi det antagelig er sunt med en realitetsorientering rundt egen attraktivitet om en har urealistiske tanker om denne. 

Men hva med alle de av oss som ikke har urealistiske forventninger, men som  heller aldri opplever noen interesse fra det motsatte kjønn. For det første kan det da ikke være meningen vi skal senke forventningene tll under null ;) og for det annet - hvorfor skal vi dømme oss selv til et evig ulykkelig forhold med en "minusmann" som egentlig ikke er interessert i oss han heller, men som bare tar til takke med oss siden han heller ikke er i stand til å finne noe annet enn "minuskvinnen"?

"Two wrong, don't make a right..."

Anonymkode: 5c84d...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 3.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som får mye oppmerksomhet fra menn, og ligger med få. Vil ikke ha en mann på heltid. Har aldri opplevd å blitt avvist..Mye mas for lite med andre ord. Gidder det ikke

Ligger i grunnen at jeg ikke vil bli gift eller ha samboer.

Anonymkode: e4ebc...468

You go girl! Hvorfor kjøpe hele grisen for å få en liten pølse ?!😅

Anonymkode: 00eb5...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...