Gå til innhold

Kvinner som får sex, men ikke kjærlighet


Opplyst

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det går bra. Så lenge du har husket å skrubbe kjeler, kopper og kar i dag.

Ikke sant, og gi bj hver dag. I know my place,

Anonymkode: c7ebc...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke sant, og gi bj hver dag. I know my place,

Anonymkode: c7ebc...959

Jeg trodde vi drev og tullet her, men så plutselig kommer du med fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Jeg trodde vi drev og tullet her, men så plutselig kommer du med fakta.

Var dette en tulletråd`?

Anonymkode: c7ebc...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
4 minutter siden, AnonymBruker said:

helt enig

https://www.dagbladet.no/emne/anna anka

Anonymkode: c7ebc...959

Det høres bra ut i teorien, men egentlig tror jeg det bare er et skalkeskjul for ellers å kunne være high maintenance. Man kan liksom forsvare alt med at man gir bj's hver dag. Faller ikke for den, gitt!

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Var dette en tulletråd`?

Anonymkode: c7ebc...959

Selve tråden er nok ikke det. Og vi sporer nok av her nå, og har gjort det en stund.

 

Beklager, ts. Du skal få tråden din tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det høres bra ut i teorien, men egentlig tror jeg det bare er et skalkeskjul for ellers å kunne være high maintenance. Man kan liksom forsvare alt med at man gir bj's hver dag. Faller ikke for den, gitt!

Selve tråden er nok ikke det. Og vi sporer nok av her nå, og har gjort det en stund.

 

Beklager, ts. Du skal få tråden din tilbake.

Jeg deler Anna Anka og Duggars og Bates meninger, hvorfor tror du meg ikke?

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: c7ebc...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det høres bra ut i teorien, men egentlig tror jeg det bare er et skalkeskjul for ellers å kunne være high maintenance. Man kan liksom forsvare alt med at man gir bj's hver dag. Faller ikke for den, gitt!

Selve tråden er nok ikke det. Og vi sporer nok av her nå, og har gjort det en stund.

 

Beklager, ts. Du skal få tråden din tilbake.

Er det ikke lov å mene det som en kristen kvinner?

Anonymkode: c7ebc...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det høres bra ut i teorien, men egentlig tror jeg det bare er et skalkeskjul for ellers å kunne være high maintenance. Man kan liksom forsvare alt med at man gir bj's hver dag. Faller ikke for den, gitt!

Selve tråden er nok ikke det. Og vi sporer nok av her nå, og har gjort det en stund.

 

Beklager, ts. Du skal få tråden din tilbake.

https://en.wikipedia.org/wiki/Quiverfull

Anonymkode: c7ebc...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg deler Anna Anka og Duggars og Bates meninger, hvorfor tror du meg ikke?

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: c7ebc...959

Kjenner ikke til hva hverken Anka, Duggars eller Bates står for. Det var ikke en veldig seriøs kommentar.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det ikke lov å mene det som en kristen kvinner?

Anonymkode: c7ebc...959

Jo, så klart. Er lov å mene hva man vil.

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Får lese mer nøye en annen dag, men det så interessant ut. Annerledes.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Kjenner ikke til hva hverken Anka, Duggars eller Bates står for. Det var ikke en veldig seriøs kommentar.

Jo, så klart. Er lov å mene hva man vil.

Får lese mer nøye en annen dag, men det så interessant ut. Annerledes.

Det er min meniing, jeg skal gi bj og skivse ut so mange Gud sin vilje er, Det er min rolle på jorden!

Anonymkode: c7ebc...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er min meniing, jeg skal gi bj og skivse ut so mange Gud sin vilje er, Det er min rolle på jorden!

Anonymkode: c7ebc...959

Because every sperm is sacred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som får mye oppmerksomhet fra menn, og ligger med få. Vil ikke ha en mann på heltid. Har aldri opplevd å blitt avvist..Mye mas for lite med andre ord. Gidder det ikke

Ligger i grunnen at jeg ikke vil bli gift eller ha samboer.

Anonymkode: e4ebc...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.7.2018 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Takk for opplysningen.

Jeg tar det videre i livet mitt,

Anonymkode: c7ebc...959

Jeg håper du gjør det, fordi det er reell lærdom jeg formidler her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Ja, de forteller deg akkurat hva du ønsker å høre. 

Anonymkode: 7ef87...7cb

Akkurat som hovedstrømsmedia forteller deg akkurat det du ønsker å høre og lese. Så hvem av oss er det som best kvalifiserer til betegnelsen hjernevasket, sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja. .sånn kan det gå. Var dette egentlig så mye nytt da? Jeg har hørt jenter si at alle menn på byen vil ha dem og da tenker jeg at ja, men alle menn på byen vil jo bare ha sex.

Dessverre så er vi lært opp til å søke det perfekte. Kvinner vil ha en rik stud og menn skal ha en ung og stram en, men det er bare fåtall av oss som "får".

Men jeg mener uansett at man skal søke og finne den som passer best for en selv. Det betyr ikke å søke etter det perfekte, men det perfekte for en selv. Skal man liksom heller bare ta det som er? Menn skal bare innlede forhold med alenemødre som har 2 barn med forskjellige menn og kvinner skal ta han som lukter vondt og som alle synes er rar? Da tror jeg heller at det er bedre med "ensomhet".

Angående det med å "ende opp alene" så er jo ikke det så forferdelig i 2018. Det var kanskje det før, men nå så har livet mye å by på slik at man EGENTLIG ikke går glipp av så veldig mye. Og det er jo blitt en trend nå å gifte seg når man er 30 og skille seg når man er 50...så da er man jo uansett tilbake til start?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, SunnivaOslo said:

Jaja. .sånn kan det gå. Var dette egentlig så mye nytt da? Jeg har hørt jenter si at alle menn på byen vil ha dem og da tenker jeg at ja, men alle menn på byen vil jo bare ha sex.

Dessverre så er vi lært opp til å søke det perfekte. Kvinner vil ha en rik stud og menn skal ha en ung og stram en, men det er bare fåtall av oss som "får".

Men jeg mener uansett at man skal søke og finne den som passer best for en selv. Det betyr ikke å søke etter det perfekte, men det perfekte for en selv. Skal man liksom heller bare ta det som er? Menn skal bare innlede forhold med alenemødre som har 2 barn med forskjellige menn og kvinner skal ta han som lukter vondt og som alle synes er rar? Da tror jeg heller at det er bedre med "ensomhet".

Angående det med å "ende opp alene" så er jo ikke det så forferdelig i 2018. Det var kanskje det før, men nå så har livet mye å by på slik at man EGENTLIG ikke går glipp av så veldig mye. Og det er jo blitt en trend nå å gifte seg når man er 30 og skille seg når man er 50...så da er man jo uansett tilbake til start?

Alle dumme mannfolkene som gifter seg og skiller seg for å miste halve formuen sin til ei som i utgangspunktet var blakk som ei kirkerotte? ..can`t cure stupid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Litt overrasket over at artikkelen var skrevet av en kvinnelig psykolog. Jeg var nesten helt sikker på at den var skrevet av en mann helt til jeg kom til slutten. Det føltes i alle fall slik. Hvorfor ser man ikke slike innlegg fra kvinner på kg? 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...