Gå til innhold

Dere mindre intelligente på kvinneguiden.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burde dere ikke skrive færre innlegg og i stedet lese mer av det oss  oppegående skriver? Kanskje dere vil lære noe? ;)

Anonymkode: 5069c...8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk kommer med belærende innlegg som dette så fremstår man ikke akkurat som spesielt intelligent selv. 

Anonymkode: 77e34...c22

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske arrogant om du tror du er oppegående når du lirer noe slikt av deg... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde dere ikke skrive færre innlegg og i stedet lese mer av det oss  oppegående skriver? Kanskje dere vil lære noe? ;)

Anonymkode: 5069c...8b9

Gjerne det :) Gi meg link til dine innlegg 

Anonymkode: 92bb1...011

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er ikke hvor smart du er definert av enkelte innlegg på et forum. Det sier noe om du kan formulere deg da og kunnskap om et begrenset tema. Jeg er for eksempel ikke veldig god skriver, men jeg er flink til å snakke for meg. :) Og ettersom jeg ikke bor på forum er de evnene viktigere i livet mitt.

Endret av Regn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel feil at du bruker ordet oss og inkluderer deg selv i det.

Du skulle heller skrevet «de andre»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Få se noe du har skrevet da. Vil gjerne lære.

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjerne det :) Gi meg link til dine innlegg 

Anonymkode: 92bb1...011

Jeg skriver alltid som AB så ikke så lett for meg å finne innleggene jeg selv har skrevet.  Men jeg kan gå god for at de er undervurderte og at flere burde lese dem!

TS

Anonymkode: 5069c...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skriver alltid som AB så ikke så lett for meg å finne innleggene jeg selv har skrevet.  Men jeg kan gå god for at de er undervurderte og at flere burde lese dem!

TS

Anonymkode: 5069c...8b9

Du er så lite oppegående at du ikke klarer å finne igjen noen av innleggene dine? 

Anonymkode: cd3e1...02a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde dere ikke skrive færre innlegg og i stedet lese mer av det oss  oppegående skriver? Kanskje dere vil lære noe? ;)

Anonymkode: 5069c...8b9

Hvis vi mindre intelligente skrev færre innlegg, så ville jo forumet være dominert av dere andres innlegg. Og da ville dere ikke virket så intelligente, allikevel, siden ingen kunne sammenligne deres innlegg med våre andres...:opplyser: Så mange dumme innlegg og noen få smarte innlegg, må jo være til dere intelligentes fordel, siden dere raskt vil bli gjenkjent som smarte brukere. Så jeg skjønner ikke klagingen.

Intelligens kjennetegnes forøvrigens av at man lærer nye ting fort og ikke av så mye annet. Sånn som gode sosiale ferdigheter og denslags. Noe HI tyder på. Så jeg trekker igrunn ikke i tvil at du er intelligent, altså. Bare litt mindre intelligent enn høyt intelligent, lizm. 

Når det er sagt så var HI et mindre smart innlegg på flere nivåer enn det rent sosiale. :sleep:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tøytigern skrev:

F Hvis vi mindre intelligente skrev færre innlegg, så ville jo forumet være dominert av dere andres innlegg. Og da ville dere ikke virket så intelligente, allikevel, siden ingen kunne sammenligne deres innlegg med våre andres...:opplyser: Så mange dumme innlegg og noen få smarte innlegg, må jo være til dere intelligentes fordel, siden dere raskt vil bli gjenkjent som smarte brukere. Så jeg skjønner ikke klagingen.

Intelligens kjennetegnes forøvrigens av at man lærer nye ting fort og ikke av så mye annet. Sånn som gode sosiale ferdigheter og denslags. Noe HI tyder på. Så jeg trekker igrunn ikke i tvil at du er intelligent, altså. Bare litt mindre intelligent enn høyt intelligent, lizm. 

Når det er sagt så var HI et mindre smart innlegg på flere nivåer enn det rent sosiale. :sleep:

Det er ikke bare bare. 

Det er som å si at noen er ‘bare litt penere’, men hva er den faktiske effekten? Den er stor i praksis. 

Eller at noen er bare litt rikere. Bittelitt rikere. Du har 5 kr mer enn meg. 

Intelligens er som en konstruksjon. Noen har små hus til intelligens og andre har slott. Et lite hus er lett å ha kontroll på, oversiktelige, få rom, lett å komme seg fra a til b. Feks forflytte seg mellom dass og kjøkken. 

Store slott trenger mye mer tid til alskens ting. Der et lite hus ikke skjønner greien (og tenker at hvis du bare hadde gjort som meg, så hadde alt gått bra). Man må rydde, rydde, rydde hele tiden. Hele tiden må man rydde opp etter små hus som liker å være et lite hus. Og det skaper så mye problemer. Nesten som at man forminsker huset slik at noen får en fordel. Litt som å tappe bensinen til motstanderen. Slik at man ikke får energi til å rense noe som er 10 ganger mer heavy å rense. 

Anonymkode: fb2b9...245

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde dere ikke skrive færre innlegg og i stedet lese mer av det oss  oppegående skriver? Kanskje dere vil lære noe? ;)

Anonymkode: 5069c...8b9

Nei. For vi kan ikke lese. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Bare de mindre intelligente som er usikker på seg selv, som lager disse trådene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er konstruksjoner en gjengivelse av intelligens i praksis. 

Form og fasong er sterke indikatorer på intelligens, kanter dreper intelligensen. Det lineære... det som bryter plutselig og oppstår plutselig, uten sammenheng. De gidder ikke engang å gjøre det for oss  

SORRY MEG, men hva gjør dere når dere ser operabygget? Er det slik at vi er så geniale at operabygget liksom er et ‘skjelett’ og så er vi så godt utrustet at vi kan ‘kle på’ operabygget i hodene våre???? Sånn på sekundet? I alle varianter? 

 

SILLY ME!!

wow så feil jeg har tatt hele livet 😞 snufs. 

hvordan man tolker kroppen sin er indikasjoner på intelligens 

hvordan blikket brukes 

dessverre er intelligente kresne

Slemme intelligente, hvorfor er dere kresne?

Og hvorfor er det så få av dere? Er jo bare sånn 2% som har noenlunde iq. 

Anonymkode: fb2b9...245

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper der er noen intelligente som skriver ræva innlegg. At man er smart betyr ikke at man velger å oppføre seg saklig eller skriver konstruktive innlegg

Intelligent er ikke synonymt med snill eller saklig

Tenk om kg hadde blitt enda mer shitposting og forferdelige innlegg om bare de intelligente skrev :P

Anonymkode: 0b4f1...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde dere ikke skrive færre innlegg og i stedet lese mer av det oss  oppegående skriver? Kanskje dere vil lære noe? ;)

Anonymkode: 5069c...8b9

Ja, men vi leser jo de oppegående innleggene. -Og så svarer vi etter beste evne da vet du ;) 

Anonymkode: 8e27f...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare bare. 

Det er som å si at noen er ‘bare litt penere’, men hva er den faktiske effekten? Den er stor i praksis. 

Eller at noen er bare litt rikere. Bittelitt rikere. Du har 5 kr mer enn meg. 

Intelligens er som en konstruksjon. Noen har små hus til intelligens og andre har slott. Et lite hus er lett å ha kontroll på, oversiktelige, få rom, lett å komme seg fra a til b. Feks forflytte seg mellom dass og kjøkken. 

Store slott trenger mye mer tid til alskens ting. Der et lite hus ikke skjønner greien (og tenker at hvis du bare hadde gjort som meg, så hadde alt gått bra). Man må rydde, rydde, rydde hele tiden. Hele tiden må man rydde opp etter små hus som liker å være et lite hus. Og det skaper så mye problemer. Nesten som at man forminsker huset slik at noen får en fordel. Litt som å tappe bensinen til motstanderen. Slik at man ikke får energi til å rense noe som er 10 ganger mer heavy å rense. 

Anonymkode: fb2b9...245

Ynnskjyld, men dette ga overhode ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

SORRY MEG, men hva gjør dere når dere ser operabygget? Er det slik at vi er så geniale at operabygget liksom er et ‘skjelett’ og så er vi så godt utrustet at vi kan ‘kle på’ operabygget i hodene våre???? Sånn på sekundet? I alle varianter? 

 

 

Anonymkode: fb2b9...245

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når folk kommer med belærende innlegg som dette så fremstår man ikke akkurat som spesielt intelligent selv. 

Anonymkode: 77e34...c22

Jo! Du er bare jealous. 

Anonymkode: a8125...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skriver alltid som AB så ikke så lett for meg å finne innleggene jeg selv har skrevet.  Men jeg kan gå god for at de er undervurderte og at flere burde lese dem!

TS

Anonymkode: 5069c...8b9

Du må være synsk siden du kan vite hvem som leser og ikke leser hvilket innlegg. haha

Anonymkode: 2e84e...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...