Gå til innhold

Dersom du var/er over 40 år kunne du hatt sex med en på 25?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Overrasket skrev:

Kan dere slutte å prate om 15-åringer i en tråd om valg av sexpartner? Det er bare grisete. 

Ingen som gjør det. 

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Opplyst skrev:

Litt kravstor, kanskje? :veslejenta:

Hvorfor mener du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor mener du det?

Så du?

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du?

Anonymkode: aaa4d...980

Bildet? Jeg vet ikke hva det skal symbolisere i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Opplyst skrev:

Litt kravstor, kanskje? :veslejenta:

?????   :vetikke:

Anonymkode: e6ea3...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor mener du det?

I debatten om kjønnsforskjeller hva angår ufrivillig sølibat, så fikk jeg inntrykk av at du er en av disse kvinnene som mener å leve i ufrivillig sølibat. Korriger meg hvis jeg tar feil, men det er inntrykket jeg fikk, og det er det jeg mener med denne kommentaren.

Endret av Opplyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Arabella skrev:

Bildet? Jeg vet ikke hva det skal symbolisere i denne sammenhengen.

Det jeg spurte deg om i stad :)

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Bildet? Jeg vet ikke hva det skal symbolisere i denne sammenhengen.

Det var det beste ikonet jeg fant for å symbolisere det jeg mener. I hvert fall er min eraring at mannlige sofagriser ikke akkurat symboliserer øverste hylle av menn for kvinner. 

Endret av Opplyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Opplyst skrev:

I debatten om kjønnsforskjeller hva angår ufrivillig sølibat, så fikk jeg inntrykk av at du var en av disse kvinnene som mener å leve i ufrivillig sølibat. Korriger meg hvis jeg tar feil, men det var inntrykket jeg fikk, og det er det jeg mener med denne kommentaren.

Det jeg skriver om i denne tråden, skjedde for ganske mange år siden. Etter den gang har jeg levd i sølibat først i en periode på 12 år, og nå er det ca. tre-fire år siden, husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Det jeg skriver om i denne tråden, skjedde for ganske mange år siden. Etter den gang har jeg levd i sølibat først i en periode på 12 år, og nå er det ca. tre-fire år siden, husker ikke helt.

Hvorfor sølibat?

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arabella skrev:

Det jeg skriver om i denne tråden, skjedde for ganske mange år siden. Etter den gang har jeg levd i sølibat først i en periode på 12 år, og nå er det ca. tre-fire år siden, husker ikke helt.

Ja, og det er hva jeg mener skyldes kravstorhet mer enn ufrivillighet. Spesielt når du får kommentarer som at du er en fantastisk kvinne. Hvilket du sikkert også er.

Endret av Opplyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Det jeg skriver om i denne tråden, skjedde for ganske mange år siden. Etter den gang har jeg levd i sølibat først i en periode på 12 år, og nå er det ca. tre-fire år siden, husker ikke helt.

Ha! slår deg der, har levd i sølibat i 28 år 😛 .....😭 Tror jeg seriøst må senke søke alderen på tinder fra 22 til 20 før det er for sent og jeg er for gammel til å kline med noen på 20 uten å bli sett på som en gris 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ja... Det er så mange flotte, vakre unge menn. Men de må ha mannekropp da. Ikke være tynne guttespjælinger. 

Anonymkode: 3dfad...cf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Opplyst skrev:

Ja, og det er hva jeg mener skyldes kravstorhet mer enn ufrivillighet. Spesielt når du får kommentarer om at du er en fantastisk kvinne. Hvilket du sikkert også er.

Det var en AB som skrev dette. Jeg vet ikke hva vedkommende legger i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Ha! slår deg der, har levd i sølibat i 28 år 😛 .....😭 Tror jeg seriøst må senke søke alderen på tinder fra 22 til 20 før det er for sent og jeg er for gammel til å kline med noen på 20 uten å bli sett på som en gris 😅

Er du 28 år nå da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sølibat?

Anonymkode: aaa4d...980

Private årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Opplyst skrev:

Ja, og det er hva jeg mener skyldes kravstorhet mer enn ufrivillighet. Spesielt når du får kommentarer om at du er en fantastisk kvinne. Hvilket du sikkert også er.

På meg virker hun i alle fall til å være en klok, reflektert og spennende kvinne. Og kvalitetskvinner kan tillate seg å stiile krav.          Nå blir vel vi snart slettet for avsporing og brukerdebatt.

Anonymkode: e6ea3...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sølibat?

Anonymkode: aaa4d...980

Fint om du slutter å spore av tråden. Så får du heller spørre Arabella på PM om du ønsker å grafse i hennes privatliv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kvalitetskvinner kan tillate seg å stiile krav. 

Anonymkode: e6ea3...a10

Krav som har gitt henne mange år i det hun kaller ufrivillig sølibat. Jeg kaller det kravstorhet. 

Endret av Opplyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skolebolle skrev:

Fint om du slutter å spore av tråden. Så får du heller spørre Arabella på PM om du ønsker å grafse i hennes privatliv. 

Ja, jeg er enig. Vi får avslutte det her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...