Gå til innhold

Dersom du var/er over 40 år kunne du hatt sex med en på 25?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke kjønn er du? 

Anonymkode: 52e7a...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Er dame på 35. Holder på med en på 22. Kommer veldig an på personen så klart, men om det er kun alder som ikke stemmer bryr jeg meg ikke noe om det så lenge han er voksen.

Anonymkode: 0ce3c...a97

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hvis det bare var snakk om å ha sex ville ikke en stor aldersforskjell betydd så mye. I et mer fast forhold ville jeg nok ikke ha mer en ti år. Siden jeg kun vil ha sex i fast forhold blir dermed svaret nei. Jeg er nå mann som har passert 50 men ville vært like negativ til ei på 25 også når jeg var 40. 

Anonymkode: 901da...ef1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Kvinne 40.

Anonymkode: a4179...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 40, og ville elsket å ha sex med en ung mann. Understreker ordet sex her. Et forhold med en på 25 er uaktuelt.

Anonymkode: e6b71...a17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke kjønn er du? 

Anonymkode: 52e7a...14f

Jeg er mann. Hvis jeg hadde vært nitti år og ting hadde fungert der nede, kunne jeg hatt sex med en 18-åring. Jeg ville ikke hatt noen motforestillinger i det hele tatt, men kanskje slitt litt med den type skam som mange kvinner med dårlig selvbilde plages av fordi de selv mener de har små pupper, strekkmerker eller rar vagina.

Anonymkode: 8e390...c0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 42 da jeg ble sammen med samboeren min og han var 25. Fungerer fint det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Er kvinne på 40++, med sønn som er eldre enn det.

Anonymkode: 70308...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Nå er jeg ikke 40 enda, men når jeg blir det, kunne jeg gjerne hatt sex med ei i 20-årene. Men så har jeg også vært litt gæren etter damer i 40-årene da jeg selv var i 20-årene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er mann.

Elsker unge og vakre kvinner, som er intelligente/smarte og ambisiøse.  Giftet meg første gangen i førti årene med en på 22. Nærmer meg nå midten av av 60 årene, og den eldste jeg har ligget med er fremdeles 37, det var over 20 år siden. Min nåværende kone er nesten 30 år yngre og vi har vært sammen i mange år.

Anonymkode: 5a73f...125

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, fikk barn som 17 åring, det barnet er nå 25. Man holder seg langt unna partnere som er mindre enn 15 år eldre enn egne barn

Anonymkode: 0e1e3...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...