Gå til innhold

Anti bøller er verre enn faktisk bøller


Rolin

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er anti bølle folk mer bøller enn bøller? Får meg nesten til å heie på bøller om de banker opp anti bøller, nesten ved tanke på hvor idiotisk logikken og taktikken er at de ønsker å bli det de hater : 3
unknown.png?width=628&height=335
Dette er spesielt pingler i USA. Eksempel er hvem definerer hva som er bøllete, er vitser ok, spørsmålet er om personen hele tatt er redd for alt, om man tåler litt spøk så lenge man faktisk ikke er ekkel eller går dit liksom.
 
Men det relevante er at bøller der de plager folk og er ekle altså jeg har sympati at de er imot slikt. Men.. selve bevegelsen virker som en vits. Forstår ikke hvorfor noen ikke har klagd på dette enda.
 
 
 
 
Endret av Rolin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokuser heller på hvordan man kan stoppe mobbing. Mobbere har alltid fått for mye støtte i skolen og arbeidslivet. På tide at folk ser hvor ynkelige mennesker det er. Faktisk er det nesten synd på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at antirasistene er mye verre enn oss rasister og nazifrisører, så regner jeg med at det samme er tilfelle for antibøller også, ja. De bærer jo begge preg av å komme fra mye av den samme kulturmarxistiske/liberalistiske skiten. 

Endret av Opplyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...