Gå til innhold

Alle sier jeg er utrolig god i sengen. Lyver de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spiller egentlig ikke noen rolle om det er sant det de sier eller ikke. Det er hva du selv synes som teller. Har DU selvtillit i sengen og har det bra seksuelt, så er alt vel. 

Jeg har selv svært god selvtillit når det gjelder det seksuelle, og joda, jeg har fått komplimenter jeg også. En av mine ekser kalte meg et naturfenomen. Sa at han aldri har opplevd en kvinne som er så komfortabel i sin egen kropp, og som nyter sex så hemningsløst som jeg gjør. Jeg traff ham noen år etter vi var sammen, og han sa han fremdeles fantaserer om meg. At jeg var unik. Min mann sier mye det samme. Han har vært med mange kvinner, og den lysten, lekenheten og naturligheten jeg har når det gjelder sex er skiller seg ut, mener han. Vi holdt på å gå fra hverandre en periode, og da sa han at han visste at han aldri ville treffe en kvinne som meg igjen. At all fremtidig sex ville falle i skyggen av det vi hadde delt. 

Likevel har jeg opplevd å treffe menn tidligere som jeg overhodet ikke var seksuelt kompatible med. Vi klaffet ikke seksuelt! Jeg opplevde dem som elendige elskere, og antar da at de følte det samme angående meg. Et ikke minneverdig knull! Et man helst vil glemme. 

Jeg tror det går mye i det. Om man er kompatible seksuelt eller ikke. Med de som sier at jeg var/er unik fantastisk, så var jeg veldig kompatibel med dem. Og de med meg. 

Det er en slik partner man ønsker! Det er da man blomstrer seksuelt, og det blir fantastiske opplevelser for begge. Noe unikt. 

Altså er det ikke jeg som er unik og helt fantastisk, men kombinasjonen av meg og en annen som klaffer. LITT har man i seg selv, som mangel på skam og trygghet på seg selv og sin kropp, men dette er noe som kan både læres og ødelegges i et forhold, så det er bare en noe usikker grunnstein. Det er i møte med en elsker som passer du og jeg er fantastiske og unike. 

Men det er en fin ting å ha selvsikkerhet i forhold til at man kan være fantastisk og unik, for da er det lite sannsynlig at man nøyer seg med noe mindre. Og hvorfor skulle man det? 

Anonymkode: 0525a...f78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det spiller egentlig ikke noen rolle om det er sant det de sier eller ikke. Det er hva du selv synes som teller. Har DU selvtillit i sengen og har det bra seksuelt, så er alt vel. 

Jeg har selv svært god selvtillit når det gjelder det seksuelle, og joda, jeg har fått komplimenter jeg også. En av mine ekser kalte meg et naturfenomen. Sa at han aldri har opplevd en kvinne som er så komfortabel i sin egen kropp, og som nyter sex så hemningsløst som jeg gjør. Jeg traff ham noen år etter vi var sammen, og han sa han fremdeles fantaserer om meg. At jeg var unik. Min mann sier mye det samme. Han har vært med mange kvinner, og den lysten, lekenheten og naturligheten jeg har når det gjelder sex er skiller seg ut, mener han. Vi holdt på å gå fra hverandre en periode, og da sa han at han visste at han aldri ville treffe en kvinne som meg igjen. At all fremtidig sex ville falle i skyggen av det vi hadde delt. 

Likevel har jeg opplevd å treffe menn tidligere som jeg overhodet ikke var seksuelt kompatible med. Vi klaffet ikke seksuelt! Jeg opplevde dem som elendige elskere, og antar da at de følte det samme angående meg. Et ikke minneverdig knull! Et man helst vil glemme. 

Jeg tror det går mye i det. Om man er kompatible seksuelt eller ikke. Med de som sier at jeg var/er unik fantastisk, så var jeg veldig kompatibel med dem. Og de med meg. 

Det er en slik partner man ønsker! Det er da man blomstrer seksuelt, og det blir fantastiske opplevelser for begge. Noe unikt. 

Altså er det ikke jeg som er unik og helt fantastisk, men kombinasjonen av meg og en annen som klaffer. LITT har man i seg selv, som mangel på skam og trygghet på seg selv og sin kropp, men dette er noe som kan både læres og ødelegges i et forhold, så det er bare en noe usikker grunnstein. Det er i møte med en elsker som passer du og jeg er fantastiske og unike. 

Men det er en fin ting å ha selvsikkerhet i forhold til at man kan være fantastisk og unik, for da er det lite sannsynlig at man nøyer seg med noe mindre. Og hvorfor skulle man det? 

Anonymkode: 0525a...f78

Bra skrevet, du beskriver det akkurat som det er. Jeg fikk høre av en at jeg var fantastisk i sengen, og at sex med andre aldri ville bli det samme, og jeg klødde meg i hodet over utspillet da min eks mente det stikk motsatte og jeg trodde oppriktig at jeg var dårlig i sengen siden jeg ikke er så «sprø» og stillingsivrig som jeg skulle ønske. Trodde han nye bare løy for å få seg mer sex, men kom frem til det du skriver, at det handlet om hvordan jeg var, (dypt lidenskapelig) og ikke hva jeg gjorde, og det var nettopp han som fikk meg til å være sånn :rodmer:

Anonymkode: 56688...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har skrevet, du nevner jo bare et par tekniske ting fra sexakten din, det som gjør en god i senga er jo at man nyter, lyster, kommer, mister hemninger, bare er utrolig KÅT på han enkelt og greit. Da føler han seg jo som en Gud. Og følgelig må du være en gudinne :ler:

Jeg vet jeg er et veldig bra ligg, og da føler jeg 20% er teknisk og 80% av det handler om akkurat dette med at jeg elsker å ha sex, jeg har ingen usikkerheter eller hemninger og gjør det jeg vil og er med på alt, jeg går helt inn i det med hud og hår og lyder og bevegelser og kniping og negler nedover ryggen og alt sånt som kan skje og hører med når man bare er ren eksploderende lyst og kåthet, jeg kommer veldig lett og er multiorgasmisk, jeg elsker å tilfredsstille han/henne men passer også på at jeg nyter, jeg sørger alltid for å ha bra sex om det så er med en sekk med poteter og sørger alltid for at jeg får orgasme, sier gjerne hva som er mine lyster og fetisjer og hva som fungerer for meg, og tilfredsstiller alt han eventuelt måtte ønske seg, og har også litt "sjette sans" for hva han kan like og prøver meg på det.

En annen del av dette er at jeg tror det er mange UTROLIG kjedelige damer i senga, jeg har også opplevd å bare ha typ  halvkjedelig misjonærligg i fyllekoma, hvor jeg kan føle at det var helt midt på treet imens han er mindblown og så stjerner og planeter og synes jeg er heeelt vill og beste han har hatt. Det skal veldiglite til for å være relativt sett god og imponere en mann.

Anonymkode: 2de34...452

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2018 at 8:48 AM, AnonymBruker said:

Du må seriøst slå opp med dama di. Blir kvalm av å lese innleggene dine. 

 

Til TS: Da er det nok det det går i. Jeg har hørt det samme selv om jeg er svært lite oppfinnsom i senga. Derimot nyter jeg ekstremt, tror det er nok for mange menn. 

Anonymkode: d8952...7bd

Fortsatt kvalm? Det ser da ut som om mange kvinner er enige med meg i denne tråden. Altså hva som gjør at menn synes at en kvinne er en fantastisk elskerinne. Og dermed hva som gjør andre kvinner mere ordinære. Om vi hadde diskutert andre talenter, f.eks musikalitet, hadde det vel neppe opprørt deg om noen mente at kanskje 25% var musikalske, og resten mindre musikalske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2018 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Jo, regner med de er klar over at sex er en del av pakken når man er i et forhold 

Anonymkode: 0b1d2...424

Prøver du å havne i et forhold med «alle», eller er «alle» tre-fire stykker?

 

Og sex trenger ikke å være en del av pakken etter noen måneder. De fleste damer jeg har vært borti. går lei uansett hva du gjør for dem. De liker maten en lager, at de kan bruke pengene på klær og kosmetikk, at man står opp om natta med baby, at man shiner huset på fredagene. Men når man har svelget kroken, er ikke sex så interessant lengre. I alle fall ikke om man er trofast, ålreit, seriøs, og prøver å henge med på tankesprangene. Min sønn skal lære at det er bedre å ikke være så opptatt av de dype følelsene, og heller kjøre sitt eget løp. Det var årsaken til at mora hans stakk, så regner med at vi i alle fall er på bølgelengde med oppdragelsen der.

Anonymkode: 366ab...560

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å havne i et forhold med «alle», eller er «alle» tre-fire stykker?

 

Og sex trenger ikke å være en del av pakken etter noen måneder. De fleste damer jeg har vært borti. går lei uansett hva du gjør for dem. De liker maten en lager, at de kan bruke pengene på klær og kosmetikk, at man står opp om natta med baby, at man shiner huset på fredagene. Men når man har svelget kroken, er ikke sex så interessant lengre. I alle fall ikke om man er trofast, ålreit, seriøs, og prøver å henge med på tankesprangene. Min sønn skal lære at det er bedre å ikke være så opptatt av de dype følelsene, og heller kjøre sitt eget løp. Det var årsaken til at mora hans stakk, så regner med at vi i alle fall er på bølgelengde med oppdragelsen der.

Anonymkode: 366ab...560

Jada, "cosi fan tutte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å havne i et forhold med «alle», eller er «alle» tre-fire stykker?

 

Og sex trenger ikke å være en del av pakken etter noen måneder. De fleste damer jeg har vært borti. går lei uansett hva du gjør for dem. De liker maten en lager, at de kan bruke pengene på klær og kosmetikk, at man står opp om natta med baby, at man shiner huset på fredagene. Men når man har svelget kroken, er ikke sex så interessant lengre. I alle fall ikke om man er trofast, ålreit, seriøs, og prøver å henge med på tankesprangene. Min sønn skal lære at det er bedre å ikke være så opptatt av de dype følelsene, og heller kjøre sitt eget løp. Det var årsaken til at mora hans stakk, så regner med at vi i alle fall er på bølgelengde med oppdragelsen der.

Anonymkode: 366ab...560

Spar sønnen din for din bitterhet, og la ham få gjøre sine egne erfaringer. Det er jo mye mulig at han har kvaliteter du ikke har. Dersom alle går lei er det ikke 100 % sikkert at det er dem det er noe galt med, selv om du mener at du er perfekt. NOE er det jo den ene etter den andre går lei av! 

Anonymkode: 0525a...f78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arabella skrev:

Jada, "cosi fan tutte".

Neida, men flere, svært forskjellige mennesker. Og de fikk uforbeholden støtte av sine venninner. (Jepp, jeg kom over noen samtaler de hadde, og fikk referert noen andre)

Generelt sett er kvinner i Norge interessert i hva menn kan gjøre for dem, og tilpasser hva de er villige til å gjøre tilbake, ut fra hvor hektet de selv er. Hvis de møter en mann som er 100% deres fra første stund, blir det fort stusselig for dem, og de søker videre  

 

Anonymkode: 366ab...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spar sønnen din for din bitterhet, og la ham få gjøre sine egne erfaringer. Det er jo mye mulig at han har kvaliteter du ikke har. Dersom alle går lei er det ikke 100 % sikkert at det er dem det er noe galt med, selv om du mener at du er perfekt. NOE er det jo den ene etter den andre går lei av! 

Anonymkode: 0525a...f78

Skrev jeg «perfekt»?

Eller tok jeg med de tingene som kvinner på dette og andre forum tror de ønsker, til de har det?

Jeg er langt fra perfekt, men har heller aldri møtt en gjennomført snill dame, som også var billedvakker, eller motsatt. Det gjelder ikke bare romantiske relasjoner, eller noen jeg har falt for, men generelt.

Den hersketeknikk-varianten med at det er meg, og ikke ham det er noe med, kan du rulle sammen, og kaste. Jeg har vært blåøyd og superåpen kunstnersjel som ung, og blitt konservativ praktisk som voksen, og blitt overkjørt og spyttet ut i begge variantene. Det eneste konstante i livet hva angår hjertesår, er at jeg har gitt meg over til noen av det motsatte kjønn. Og opplevd kvinners evne til å holde seg fast i en grein, til de så at den neste holdt, og ikke knakk. De ti ondeste menneskene jeg har møtt, er kvinner. De ti ondeste jeg har hørt om, er menn. Sannheten er vel midt i mellom. 

Anonymkode: 366ab...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hørt det samme av de fleste jeg har hatt sex med. Om ikke ordrett så i en eller annen variant.

Jeg tar det nok med en liten klype salt, men synes uansett det er hyggelig, og har egentlig god selvtillit når det kommer til sex. Tror nok at ihvertfall enkelte av dem kommer med samme kompliment til flere damer, men det får da så være.

Er litt som deg da. Glad i sex og blir fort veldig kåt. Er særdeles sjeldent jeg ikke har fått en orgasme eller ti under et samleie. Og blir da følgelig litt vill. Ingen greier å holde seg rolig og fattet gjennom en orgasme vel? 😂

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har knullet absolutt alle og alle sier du er god i sengen, så er du nok det da 😊

Anonymkode: 0c5aa...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å havne i et forhold med «alle», eller er «alle» tre-fire stykker?

 

Og sex trenger ikke å være en del av pakken etter noen måneder. De fleste damer jeg har vært borti. går lei uansett hva du gjør for dem. De liker maten en lager, at de kan bruke pengene på klær og kosmetikk, at man står opp om natta med baby, at man shiner huset på fredagene. Men når man har svelget kroken, er ikke sex så interessant lengre. I alle fall ikke om man er trofast, ålreit, seriøs, og prøver å henge med på tankesprangene. Min sønn skal lære at det er bedre å ikke være så opptatt av de dype følelsene, og heller kjøre sitt eget løp. Det var årsaken til at mora hans stakk, så regner med at vi i alle fall er på bølgelengde med oppdragelsen der.

Anonymkode: 366ab...560

Høres ut som du finner deg feil damer i såfall. I mitt forje forhold på 7år hadde vi sex 2 ganger for dagen i alle år, og jeg var minst like giret som han 

Anonymkode: 0b1d2...424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrev jeg «perfekt»?

Eller tok jeg med de tingene som kvinner på dette og andre forum tror de ønsker, til de har det?

Jeg er langt fra perfekt, men har heller aldri møtt en gjennomført snill dame, som også var billedvakker, eller motsatt. Det gjelder ikke bare romantiske relasjoner, eller noen jeg har falt for, men generelt.

Den hersketeknikk-varianten med at det er meg, og ikke ham det er noe med, kan du rulle sammen, og kaste. Jeg har vært blåøyd og superåpen kunstnersjel som ung, og blitt konservativ praktisk som voksen, og blitt overkjørt og spyttet ut i begge variantene. Det eneste konstante i livet hva angår hjertesår, er at jeg har gitt meg over til noen av det motsatte kjønn. Og opplevd kvinners evne til å holde seg fast i en grein, til de så at den neste holdt, og ikke knakk. De ti ondeste menneskene jeg har møtt, er kvinner. De ti ondeste jeg har hørt om, er menn. Sannheten er vel midt i mellom. 

Anonymkode: 366ab...560

Du har gått etter feil damer. Det trenger ikke være noe feil med deg, men dine valg.

Og at sexen daler så fort av i dine forhold er ikke normalt. Da har det vært noe med dere sammen som ikke har fungert. Hvis sex er gøy og givende, slutter man ikke å ha det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev:

For jeg gjør jo ikke noe spesielt, som jeg vet om i alle fall. Er ganske kjedelig også og foretrekker misjonæren. Alikevel får jeg alltid høre at jeg er en gudinne i sengen. 

Er vistnok fantastisk god til å suge også. Men jeg aner jo egentlig ikke hva jeg gjør. Er ganske basic opp og ned med munnen (passer på at tennene ikke er borti) med litt vakuum, og orker ikke holde på så lenge. 

 

Så lyver alle meg rett opp i trynet eller ? 

Anonymkode: 0b1d2...424

Alle sier.... Jeg har da hverken hatt sex med deg eller sagt noe slikt.... 

Anonymkode: a21a5...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎07‎.‎2018 den 23.07, AnonymBruker skrev:

For jeg gjør jo ikke noe spesielt, som jeg vet om i alle fall. Er ganske kjedelig også og foretrekker misjonæren. Alikevel får jeg alltid høre at jeg er en gudinne i sengen. 

Er vistnok fantastisk god til å suge også. Men jeg aner jo egentlig ikke hva jeg gjør. Er ganske basic opp og ned med munnen (passer på at tennene ikke er borti) med litt vakuum, og orker ikke holde på så lenge. 

 

Så lyver alle meg rett opp i trynet eller ? 

Anonymkode: 0b1d2...424

De gjør nok det.

Bare for å smigre deg slik at de kan få tømt seg en gang eller to til i deg.

Beklager, men det er nok sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe jeg har lært meg, så er det at menn sier det vi vil høre. Så egentlig kan vi ikke vite om de mener det eller sier det for å flørte, gi et kompliment eller fordi de er interesserte i noe mer. Får satse på at han mener det :)

Jeg får høre at jeg er dritgod i sengen bare fordi jeg kommer veldig fort. Får ALLTID høre det 😂

Endret av Mysticgirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mysticgirl said:

Er det noe jeg har lært meg, så er det at menn sier det vi vil høre. Så egentlig kan vi ikke vite om de mener det eller sier det for å flørte, gi et kompliment eller fordi de er interesserte i noe mer. Får satse på at han mener det :)

Jeg får høre at jeg er dritgod i sengen bare fordi jeg kommer veldig fort. Får ALLTID høre det 😂

Det er ikke "bare fordi".......

De fleste damer kommer jo sjelden eller aldri når man knuller dem, og det er jo egentlig lite motiverende og stimulerende for en mann. I motsetning til å knulle damer som deg, TS osv.   

I beste fall er det jo sånn at noen av disse damene etter intens og målrettet fingering/slikking/whatever til slutt får en orgasme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Resignert skrev:

Det er ikke "bare fordi".......

De fleste damer kommer jo sjelden eller aldri når man knuller dem, og det er jo egentlig lite motiverende og stimulerende for en mann. I motsetning til å knulle damer som deg, TS osv.   

I beste fall er det jo sånn at noen av disse damene etter intens og målrettet fingering/slikking/whatever til slutt får en orgasme.

Sign

Anonymkode: be91f...155

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...