Gå til innhold

Alle sier jeg er utrolig god i sengen. Lyver de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La nå alle mennen få teste deg først, før de sender fasiten til deg...

Anonymkode: d6ed3...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Sånn som du beskriver deg selv høres det jo ikke ut som om du er spesielt god i sengen, egentlig. Jeg har ikke videre lyst til å fastslå fasiten gjennom personlig erfaring, men dersom noen andre KG-menn prøver seg kan dere jo legge ut vurderingen deres her så vi alle får det med oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er villig til å prøve-ligge ned deg. Kan skrive en rapport i etterkant 

Anonymkode: 577a8...aba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle, TS? Ligger du med mange? Jeg sier som "Overrasket", slik du beskriver deg selv, ville ikke jeg kalle å være en gudinne i sengen i hvert fall, heller passe kjedelig. Så alle disse mennene sier det nok bare for å stryke deg med hårene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er villig til å prøve-ligge ned deg. Kan skrive en rapport i etterkant 

Anonymkode: 577a8...aba

Good :) møtes 18.30 i morgen da ?

Anonymkode: 0b1d2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er at du oppleves ekstremt usikker, nervøs og med uvanlig liten selvtillit. I sympati med deg velger de derfor å skryte av deg fordi de synes synd på deg. Det at du spør om dette her på KG er også en bekreftelse på din uvanlig lave selvfølelse og sterke behov for å få positiv tilbakemelding. Sannheten er, som du egentlig vet selv, at du ikke er spesielt talentfull.

Anonymkode: 6d2e9...2b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Arabella skrev:

Alle, TS? Ligger du med mange? Jeg sier som "Overrasket", slik du beskriver deg selv, ville ikke jeg kalle å være en gudinne i sengen i hvert fall, heller passe kjedelig. Så alle disse mennene sier det nok bare for å stryke deg med hårene.

Har lagt med en del ja. Kanskje 10stykker de siste 2 årene

Anonymkode: 0b1d2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt er at du oppleves ekstremt usikker, nervøs og med uvanlig liten selvtillit. I sympati med deg velger de derfor å skryte av deg fordi de synes synd på deg. Det at du spør om dette her på KG er også en bekreftelse på din uvanlig lave selvfølelse og sterke behov for å få positiv tilbakemelding. Sannheten er, som du egentlig vet selv, at du ikke er spesielt talentfull.

Anonymkode: 6d2e9...2b7

Haha. Det er i alle fall totalt feil. Jeg er ganske sikker på jeg er mer en grei nok, men er akkurat dette med å være helt fantstisk og beste de noen gang har hatt jeg synst høres litt overdrevent ut 

Anonymkode: 0b1d2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Good :) møtes 18.30 i morgen da ?

Anonymkode: 0b1d2...424

Seff!

Anonymkode: 577a8...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med denne tråden. Tror du ukjente mennesker på et kvinneforum vet om dine sexpartnere lyver eller ei? 

Anonymkode: 6c708...5a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

For jeg gjør jo ikke noe spesielt, som jeg vet om i alle fall. Er ganske kjedelig også og foretrekker misjonæren. Alikevel får jeg alltid høre at jeg er en gudinne i sengen. 

Er vistnok fantastisk god til å suge også. Men jeg aner jo egentlig ikke hva jeg gjør. Er ganske basic opp og ned med munnen (passer på at tennene ikke er borti) med litt vakuum, og orker ikke holde på så lenge. 

 

Så lyver alle meg rett opp i trynet eller ? 

Anonymkode: 0b1d2...424

Det ser ut som alle andre som har svart, ser bort fra noe svært vesentlig. Nemlig hvordan dine mannlige partnere opplever din respons. Om du lett oppnår orgasme, helst flere etter hverandre, vil menn oppleve deg som intens, lidenskapelig og heit. Og dermed super å ha sex med. Dette har MYE større verdi enn om du kan 1000 ulike sextriks, må knulles i 50 forskjellige stillinger osv. Damer liker jo ikke menn som stresser og maser i senga, og menn er ikke særlig annerledes. Ei dame som kun vil knulles i misjonær, og oppnår orgasmer i fleng er uansett en mye mer tilfredsstillende elskerinne enn ei som kan henge i vinkelarm i taklampa mens hun deepthroater mannen og spiller sekkepipe samtidig. Iallefall i min verden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sagt at enhver sexpartner er gode i senga og at sexen var deilig. Positiv forsterkning og bygge opp seksuell selvtilliten.

Om jenta genuint er god i senga, så utdyper jeg og er mer engasjert i mine komplimenter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Resignert skrev:

Det ser ut som alle andre som har svart, ser bort fra noe svært vesentlig. Nemlig hvordan dine mannlige partnere opplever din respons. Om du lett oppnår orgasme, helst flere etter hverandre, vil menn oppleve deg som intens, lidenskapelig og heit. Og dermed super å ha sex med. Dette har MYE større verdi enn om du kan 1000 ulike sextriks, må knulles i 50 forskjellige stillinger osv. Damer liker jo ikke menn som stresser og maser i senga, og menn er ikke særlig annerledes. Ei dame som kun vil knulles i misjonær, og oppnår orgasmer i fleng er uansett en mye mer tilfredsstillende elskerinne enn ei som kan henge i vinkelarm i taklampa mens hun deepthroater mannen og spiller sekkepipe samtidig. Iallefall i min verden.

Jeg får ganske lett orgasme ja, kraftige intense, og merker jo at jo kraftigere orgasme jeg får jo bedre virker det for mannen. Mulig det har med at sammentrekningene blir kraftigere å gjøre? 

Jeg lever meg også veldig inn i hele greien, og klarer ikke å være stille når vi kommer i mål. 

Anonymkode: 0b1d2...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får ganske lett orgasme ja, kraftige intense, og merker jo at jo kraftigere orgasme jeg får jo bedre virker det for mannen. Mulig det har med at sammentrekningene blir kraftigere å gjøre? 

Jeg lever meg også veldig inn i hele greien, og klarer ikke å være stille når vi kommer i mål. 

Anonymkode: 0b1d2...424

Og der har vi svaret !  Ingenting er bedre enn sex med en lidenskapelig og heit dame. For min del tror jeg at dine orgasmer og lyder stimulerer mannen kraftig rent mentalt. Sammentrekninger vil jo også stimulere både mentalt og fysisk 😁 Misunner virkelig de som var så heldige å slippe til hos deg.....

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt med en del ja. Kanskje 10stykker de siste 2 årene

Anonymkode: 0b1d2...424

Det er ikke mange. :) Jeg forestilte meg et høyere antall når du skriver "alle".

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Det er ikke mange. :) Jeg forestilte meg et høyere antall når du skriver "all".

På 2 år er det en del, med tanke på jeg har vært i forhold det siste halve året. 

Anonymkode: 0b1d2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de vet nå vel selv at den kanskje ikke er så stor vel? Blir jo bare teit å i det hele tatt nevne noe sånt om den faktisk ikke er stor

Så ikke si at den er stor. Si noe positivt om snabelen som er sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Så ikke si at den er stor. Si noe positivt om snabelen som er sant.

Ja nettopp. Si noe som er sant. 

Men gjelder ikke det gutta og? Eller er det vanlig å rose en dame opp i skyene og si at sexen var helt sinnsykt bra, fy søren du er god å suge, dette har du gjort mye av før osv om de faktisk ikke mener det ? 

Anonymkode: 0b1d2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Arabella skrev:

Alle, TS? Ligger du med mange? Jeg sier som "Overrasket", slik du beskriver deg selv, ville ikke jeg kalle å være en gudinne i sengen i hvert fall, heller passe kjedelig. Så alle disse mennene sier det nok bare for å stryke deg med hårene.

 

47 minutter siden, Overrasket skrev:

Sånn som du beskriver deg selv høres det jo ikke ut som om du er spesielt god i sengen, egentlig. Jeg har ikke videre lyst til å fastslå fasiten gjennom personlig erfaring, men dersom noen andre KG-menn prøver seg kan dere jo legge ut vurderingen deres her så vi alle får det med oss. 

Hun beskriver teknisk hva hun gjør men ikke emosjonelt. Dere definerer henne som kjedelig og dårlig i senga fordi hun ikke har ti ulike stillinger iløpet av ett samleie..? 

 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ganske lett orgasme ja, kraftige intense, og merker jo at jo kraftigere orgasme jeg får jo bedre virker det for mannen. Mulig det har med at sammentrekningene blir kraftigere å gjøre? 

Jeg lever meg også veldig inn i hele greien, og klarer ikke å være stille når vi kommer i mål. 

Anonymkode: 0b1d2...424

Ja, dette er årsaken.

Jeg er kvinne og som deg; får lett orgasme, ikke redd for å vise at jeg er kåt, kan komme flere ganger iløpet av ett samleie. 

Er også avslappa, om mennene virker veldig gira/stressa kan jeg legge meg vedsidenav dem og snakke om noe helt annet, også begynne å bygge opp spenningen igjen, og dermed kommer de. 

Men, jeg gjør heller ikke ti-tolv ulike stillinger, foretrekker misjonær, og suger ganske enkelt med litt vakuum, uten å bruke tenner. 

Anonymkode: c2e8d...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun beskriver teknisk hva hun gjør men ikke emosjonelt. Dere definerer henne som kjedelig og dårlig i senga fordi hun ikke har ti ulike stillinger iløpet av ett samleie..? 

 

Ja, dette er årsaken.

Jeg er kvinne og som deg; får lett orgasme, ikke redd for å vise at jeg er kåt, kan komme flere ganger iløpet av ett samleie. 

Er også avslappa, om mennene virker veldig gira/stressa kan jeg legge meg vedsidenav dem og snakke om noe helt annet, også begynne å bygge opp spenningen igjen, og dermed kommer de. 

Men, jeg gjør heller ikke ti-tolv ulike stillinger, foretrekker misjonær, og suger ganske enkelt med litt vakuum, uten å bruke tenner. 

Anonymkode: c2e8d...328

Ja nettopp. Jeg ser liksom ikke poenget med 100 stillinger når både jeg og partneren tydeligvis stortrives med de få stillingene vi bruker. Selv får jeg bare orgasme av misjonæren, evt slikking eller fingring. Eller kan få i et par andre stillinger også, men ikke så sinnsykt intense vaginale som ved misjonæren 

Og som jeg skrev lenger oppe, jo sterkere orgasme jeg får jo sterkere får partneren min, virker det i alle fall som

Anonymkode: 0b1d2...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...