Gå til innhold

Simulert virkelighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi er i en simulasjon, hvis du vil kalle det det, men jeg tror ikke den har noe med datamaskiner å gjøre.

Anonymkode: 1dd2d...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.7.2018 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi er i en simulasjon, hvis du vil kalle det det, men jeg tror ikke den har noe med datamaskiner å gjøre.

Anonymkode: 1dd2d...568

Ok interessant . Hva har den m å gjøre da? Jeg hadde akkurat en slik Mandela opplevelse. Veldig ubehagelig. Jeg husker noe helt tydelig men det har tydeligvis ikke skjedd allikevel. Creepy 

Anonymkode: c4d2c...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg hører mye på "Glitches in the matrix" av Hellfreezer på youtube. Helt utrolig hva folk opplever av glitches og mandela effekter. Anbefales! Jeg har erfart et par stykker selv, som at når jeg var liten så het hun dama i 101 dalmatinere Cruella DeVille, nå heter hun Cruella De Vil. Jeg VET hun het det, iallefall i min verden. Jeg husker også å ha hørt om den amerikanske bamsen, Smokey the bear, som nå heter Smokey bear. Jeg husker også at Australia la mye lengre ned på globusen og andre geografiske "feil". Det er både veldig spennede men samtidig skremmende. Er det en simulation? Er det bare uendelig med parallelle univers som kan gitche med hverandre? Hvis man dør, våkner man bare opp i en annen reality? Hvem vet..men spennende er det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...