AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Del Skrevet 4. juli 2018 Hvis man har tatt glattkjøring og trinnvurderinga etter det, og skal videre på langkjøring. Og man er sånn midt på treet trygg i trafikken - ikke helt på jordet, men fortsatt en del som ikke er på plass. Stemmer det da at man kan bli ferdig med lappen i løpet av sommeren, med kjøretimer og kurs kun på kvelder og i helgene? (Ja, trafikkskolen tilbyr dette) Anonymkode: 546b5...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Del Skrevet 4. juli 2018 Da jeg tok førerkort, hadde jeg dette innlemmet: Trafikalt grunnkurs Mørkekjøring Glattkjøring Forbikjøring (en litt lengre tur hvor flere deler på å kjøre, med to biler eller mer) To langkjøringsturer (en halvdagstur alene, en heldagstur med en annen elev, hvor du skal lese kart en veg, kjøre andre) Det man måtte trenge av kjøretimer imellom, i tillegg til trinnvurderingstimer Teoriprøve Oppkjøring (hvor du gjerne har en oppvarmingstime rett før oppkjøring, og en dagen i forveien hvis du føler behov) Høres altså ut som du er i grensen mellom trinn 3 og 4. Når du eventuelt får tildelt oppkjøringsdato, avhenger av pågangen på tidspunktet du nærmer deg ferdig med alt obligatorisk. Hvis du får tatt det du mangler av kurs ganske raskt, og får kjørt såpass mye at du føler deg trygg og læreren anser deg som klar, kan du være heldig å få lappen i hende om kort tid. Kjør mye privat hvis du har mulighet. Anonymkode: add1e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Del Skrevet 6. juli 2018 På 5.7.2018 den 1.44, AnonymBruker skrev: Da jeg tok førerkort, hadde jeg dette innlemmet: Trafikalt grunnkurs Mørkekjøring Glattkjøring Forbikjøring (en litt lengre tur hvor flere deler på å kjøre, med to biler eller mer) To langkjøringsturer (en halvdagstur alene, en heldagstur med en annen elev, hvor du skal lese kart en veg, kjøre andre) Det man måtte trenge av kjøretimer imellom, i tillegg til trinnvurderingstimer Teoriprøve Oppkjøring (hvor du gjerne har en oppvarmingstime rett før oppkjøring, og en dagen i forveien hvis du føler behov) Høres altså ut som du er i grensen mellom trinn 3 og 4. Når du eventuelt får tildelt oppkjøringsdato, avhenger av pågangen på tidspunktet du nærmer deg ferdig med alt obligatorisk. Hvis du får tatt det du mangler av kurs ganske raskt, og får kjørt såpass mye at du føler deg trygg og læreren anser deg som klar, kan du være heldig å få lappen i hende om kort tid. Kjør mye privat hvis du har mulighet. Anonymkode: add1e...7ab Takk for svar! Anonymkode: 546b5...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå