Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med tinnfoliehatten på natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Skolebolle said:

Tråden er flyttet til sosial slik man ikke lenger kan bruke AnonymBruker.  

Kvinneguiden  prøver å finne ut hvem som tar av seg tinnfoliehatten om natta! :bond:

Neeei, blir de som tar av hatten på natta kasta ut av KG tror dere?? Jeg vil ha på hatten alltid 😈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, Salka said:

Tinnfoliehatt? Har aluminiumsfoliehatten gått av moten? Forresten så tror jeg det skal gå bra å ta av hatten om natten om du plasserer tre tinnsoldater på nattbordet. 

Nei, det er nok snarere omvendt:

Quote

Videre ble tinn benyttet i tinnfolie (stanniol, populært kalt sølvpapir) for innpakking av matvarer. Slik folie er nå erstattet av aluminiumsfolie.

"Tinnfolie" er en direkte oversettelse av det engelskspråklige "tin foil".

16 hours ago, Tøytigern said:

Det er konspirasjonsteorier basert på alt for mye røyking av illegale stoffer, som igjen har resultert i en rekke paranoide psykoser som er opphav til en utbredt formening om at alt fra ailiens til Illuminati kan styre folks tanker eller plante ideer i folks hoder. Det eneste som hjelper er å skjerme seg med aluminiumsfolie.:opplyser:

Psykosene skyldes en kjemisk reaksjon mellom tinn og hallusinogener, ikke ulikt dette fenomenet:

Quote

Tinn reagerer lett med halogenene og chalkogenene.

(Sitater hentet fra: https://snl.no/tinn )

Derfor er bruk av aluminiumsfolie absolutt å foretrekke for best beskyttelse mot tankekontroll og uønsket manipulering av  underbevisstheten.

Tinnfoliehatten kan du gjøre slik med:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 4.7.2018 den 0.39):

Den er så plagsom  å sove med 😞  Er det ikke meningen at man skal bruke den om natten kanskje? Hvorfor bruker vi den egentlig?

Anonymkode: c7958...283

Jeg tar den av, det knitrer sånn hvis ikke. 

Men så har jeg lagd en folie parasoll som henger over meg når jeg ligger i sengen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Foliehatt er begrepet medieagentene straks plasserer på de som informasjonsmessig beveger seg utenfor medienarrativene (elitens narrativer, konstruerte historier* og forklaringer). Den som bringer f.eks. fakta fra 9-11 som ikke skal fortelles til folket, får straks kastet en virtuell foliehatt på seg, for å idiotforklare den pratsomme. Da hagler begreper som løgner, konspi, konspirasjonsteoretiker, eller tinfoilhat. 

Spør ikke meg hva tinfoilhatten egentlig er ment å gjøre. Jeg har aldri giddet å sjekke hva narrativ-kontrollerne egentlig mener med det, men selv har de innarbeidet ryggmargsrefleks for å hente opp stemplene sine, at de selv ikke tenker over at mange ikke skjønner hva det betyr, men det fungerer på sett og vis - spesielt for dem selv. Hensikten er som sagt å idiotforklare en som kommer med opplysninger som avisen eller tv-kanalen helst vil stoppe, og hva passer vel bedre enn et bilde av en skrulling med alu-folie på hodet, gjerne med blingsende øyne eller klovnenese...

Og hvem er disse....portvokterne? Tja, kanskje en del mediefolk som likevel henger på pcen store deler av dagen, ofte klare til å ta folieoppdragene når de dukker opp. Vi er jo blitt ganske mange som er opptatt av sannheten, selv om foliestemplerne alltid prøver å bortforklare eller latterliggjøre oss.

*) Konstruerte historier er f.eks. en "false flags operation", kjent taktikk for å starte krig, ved å arrangere eller dikte opp en hendelse utført av motparten, som skal legitimere igangsettelse av mottiltak. U-Ess-anerne (og deres krigsvenner) er kjent for å bruke dette trikset gang på gang. Nær sagt alle kriger er igangsatt på denne måten. For krig er enorm profitt i form av våpen og teknologi i forsvarsleveranser. Når en krigsmakt er blitt vant til å høste milliarder på milliarder av dollar hvert år, så slutter de aldri. Bedragene må holdes i gang for å opprettholde pengestrømmen til eierne. Slik kriminalitet er nettopp konspirasjon, som ikke betyr fantasihistorier, men betegner kriminalitet satt i sving av toppledere og nettverk. Moral eier de ikke. De er født uten. Sånn var 9-11, sånn var [se lista over alle kriger de har igangsatt...].

Noen eksempler på hvordan historiens grusomme banditter har operert og fortsetter å operere:
https://duckduckgo.com/?q=history+of+false+flag+operations+-+list
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den på selvsagt

Vil jo ikke at ekornene skal overta hjernen min når jeg sover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bedre å pakke inn ruteren og strømmåleren i folie, så slipper du bryderiet med å ha den på, og du er beskyttet hele tiden. Bor du i et tett befolket nabolag eller nær en 5g-mast kan det også være nødvendig å tapetsere boenheten din innvendig med folie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Apollonia said:

Det er mye bedre å pakke inn ruteren og strømmåleren i folie, så slipper du bryderiet med å ha den på, og du er beskyttet hele tiden. Bor du i et tett befolket nabolag eller nær en 5g-mast kan det også være nødvendig å tapetsere boenheten din innvendig med folie. 

Vet ikke om du mener dette, eller fleiper, men å skjerme kroppen mot uønsket/unødvendig stråling kan helt klart være helsemessig bra. Det finnes som kjent tusenvis av vitenskapelige rapporter som viser at det er helsefare forbundet med mikrobølgestråling, også av den svake sorten. Og strålingen mot oss har aldri vært så stor som nå. Det som en gang het strålevernet er defekt og ikke i stand til å gi folket noen som helst beskyttelse fra big telecom. At folk ikke faller om på gata betyr ikke at det er gunstig for helsa å bade i strålinga. Plager, problemer, sykdommer kan være forårsaket av langvarig stråling selv om det er vanskelig å få leger til å tørre å gå inn i materien, som de knapt vet noe om siden de ikke er eksperter og ikke kan måle noe på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...