Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med tinnfoliehatten på natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er så plagsom  å sove med 😞  Er det ikke meningen at man skal bruke den om natten kanskje? Hvorfor bruker vi den egentlig?

Anonymkode: c7958...283

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den må under ingen omstendighet tas av. Sy eventuelt en behagelig nattlue av et isolasjonsteppe av folie. Det er om natten ideer kan plantes mest effektivt, når du sover og drømmer. Om du må ta den av fordi du ellers ikke får sove kan du gjerne sove i et telt av isolasjonstepper.Dra glidelåsen tett igjen. Lykke til. :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner den bort til en stjernedebattant inne på aktuelle saker og politikk. 

Anonymkode: dd38a...4d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Har kledd hele huset mitt i tinnfolie, så slipper jeg å tenke på det når jeg er hjemme. Tar bare hatten på meg når jeg går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arabella skrev:

Hva er dette for noe tull?

Det er konspirasjonsteorier basert på alt for mye røyking av illegale stoffer, som igjen har resultert i en rekke paranoide psykoser som er opphav til en utbredt formening om at alt fra ailiens til Illuminati kan styre folks tanker eller plante ideer i folks hoder. Det eneste som hjelper er å skjerme seg med aluminiumsfolie.:opplyser:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rumle skrev:

DELUXE-HAT-BOX-BLACK-1.jpg

Hatteboks på nattbordet, så klart :opplyser:

 

Antar dette kan være et godt hjelpemiddel mot at hatten blir for krøllete, mens man sover med folieteppe-beskyttelse. :Nikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Antar dette kan være et godt hjelpemiddel mot at hatten blir for krøllete, mens man sover med folieteppe-beskyttelse. :Nikke:

Nemlig! :jepp:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinnfoliehatt? Har aluminiumsfoliehatten gått av moten? Forresten så tror jeg det skal gå bra å ta av hatten om natten om du plasserer tre tinnsoldater på nattbordet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rumle skrev:

DELUXE-HAT-BOX-BLACK-1.jpg

Hatteboks på nattbordet, så klart :opplyser:

 

Hør på @Rumle sitt råd, hun kan dette med kunstneriske hodeplagg. Både for egne profilbilder og for Rumlepusens hodekreaajoner. Sorry, Rumle, jeg finner ikke pose på hodet profilbildet ditt.  :riste:

 

Kanskje @Aldrisur også har hodedekorasjonserfaringer å dele? images?q=tbn:ANd9GcQG3Z42WSjzd69JdMYmHqI

Anonymkode: f13d4...e15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønner er det bare noe nettroll bruker mot andre når de ikke har argumenter? Tror ikke det er en fysisk hatt som noen bruker på hodet. Eller kanskje trollene har den på hodet også, hva vet jeg.

Anonymkode: d20be...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er flyttet til sosial slik man ikke lenger kan bruke AnonymBruker.  

Kvinneguiden  prøver å finne ut hvem som tar av seg tinnfoliehatten om natta! :bond:

Endret av Skolebolle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hør på @Rumle sitt råd, hun kan dette med kunstneriske hodeplagg. Både for egne profilbilder og for Rumlepusens hodekreaajoner. Sorry, Rumle, jeg finner ikke pose på hodet profilbildet ditt.  :riste:

 

Kanskje @Aldrisur også har hodedekorasjonserfaringer å dele? images?q=tbn:ANd9GcQG3Z42WSjzd69JdMYmHqI

Anonymkode: f13d4...e15

:klovn: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skolebolle skrev:

Tråden er flyttet til sosial slik man ikke lenger kan bruke AnonymBruker.  

Kvinneguiden  prøver å finne ut hvem som tar av seg tinnfoliehatten om natta! :bond:

:overrasket:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
2 minutter siden, Skolebolle skrev:

Tråden er flyttet til sosial slik man ikke lenger kan bruke AnonymBruker.  

Kvinneguiden  prøver å finne ut hvem som tar av seg tinnfoliehatten om natta! :bond:

Ja, de er slue sånn :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er så plagsom  å sove med 😞  Er det ikke meningen at man skal bruke den om natten kanskje? Hvorfor bruker vi den egentlig?

Anonymkode: c7958...283

Heng hatten opp over hodeenden i senga. Bruk snorer som du fester i en krok i taket. I hatten fester du dem ked knappenåler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...