Gå til innhold

Guttene som sitter fast i grotten i Thailand


Mazarini

Anbefalte innlegg

De som er direkte involvert i selve redningen, burde etter mitt syn fått en dualig påskjønnelse, frivillige eller ei. - Å nevne penger i en sådan stund, føles ganske absurd, men jeg håper de blir tilgodesett på en eller annen måte- for makan til jobb!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"19 dykkere deltar.– Planen vår er å hente ut de fire guttene og treneren, sier redningsleder Narongsak Osottanakorn etter at 19 dykkere la i vei på den utfordrende turen innover i den delvis oversvømte grotten. Legen og de tre marinejegerne som har vært sammen med guttene siden de ble funnet for over en uke siden, skal også hentes ut tirsdag." https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/tiende-person-reddet-ut-av-grotten-i-thailand/3423512419.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ifølge en av de frivillige som befinner seg ved grotteåpningen, så er nummer elleve nå ute av grotten, mens nummer tolv og tretten er på vei fra kammer nummer tre mot grotteåpningen, ifølge lokale medier, blant dem nyhetsbyrået Spring News. Dette er foreløpig ikke bekreftet fra offisielt hold."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over en video av redningsaksjonen på Facebook, tenkte kanskje flere hadde interesse av å se den. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Highhopes, veldig interessant å se, og litt annerledes enn jeg hadde forestilt meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denn

28 minutter siden, Highhopes said:

Kom over en video av redningsaksjonen på Facebook, tenkte kanskje flere hadde interesse av å se den. 

 

Denne videoen er ikke fra redningsaksjonen i Thailand,  jeg vil oppfordre til at den blir slettet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, filifjonka skrev:

Denn

Denne videoen er ikke fra redningsaksjonen i Thailand,  jeg vil oppfordre til at den blir slettet.

Hvor er den fra? Er det på videoen kun en øvelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at alle er ute!! ❤ Håper alle som har vært med på redningsarbeidet kommer seg ut uten problemer også nå :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
2 timer siden, Pipaluk skrev:

Føler at NRK er så fryktelig dramatiske og må hele tiden påpeke hvor livsfarlig denne aksjonen er og at oksygennivået i grotta er faretruende lavt. 

Hører ikke noe om det på CNN

Kanskje budskapet er at i Norge bryr de seg om at barn har oksygen mens i USA er det ikke så nøye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Rumle said:

Fantastisk at alle er ute!! ❤ Håper alle som har vært med på redningsarbeidet kommer seg ut uten problemer også nå :jepp:

Helt utrolig herlig at hele laget er ute! :duskedame:

De siste redningsarbeiderne er såpass proffe dykkere at det nok vil gå bra, men jeg slapper ikke helt av før alle er ute.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! :nordvesta:

Håper det kommer til å gå bra med dem og at de har et godt støtteapparat rundt seg 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper familien til dykkeren som døde får hjelp! 

Utrolig glad for at ingen døde, men man må ikke glemme helten som døde.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...