Gå til innhold

Hvorfor varer ikke ungdomskjærester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.7.2018 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Denne historien gir meg så mye håp at jeg ikke kan annet enn å smile!! Vi har allerede en liten historie hvor vi har funnet veien til hverandre med noen få år mellom. Dette var da først som venner. Hun er en fantastisk person og akkurat nå kan jeg ikke se for meg å ende opp med noen andre enn henne. Jeg kommer nok ikke til å vente på henne, men vist tiden er rett i fremtiden og vi møtes så vil jeg ikke være redd for å ta sjangsen igjen. Takk for at du har delt dette med oss 😄

Anonymkode: c5159...1e4

Bare hyggelig😀 ja det livet er merkelig. Var nesten så jeg følte vi ble "dyttet mot hverandre" bare jeg gikk på butikken så var han der, jeg kræsja på han overalt😂 husker jeg spurte han om han fulgte etter meg en gang. Var så mange merkelige tilfeldigheter. Etter første bruddet med han så greide jeg lissom aldri å falle ordentlig for noen igjen, det føltes bare overfladisk ut med alle andre. Trodde nesten det var noe veldig alvorlig følelsesmessig galt med meg. Men når jeg begynte å møte han igjen, omg🤣💓 alt jeg følte for han bare flommet opp igjen å mangedoblet seg. Vi har både gifteplaner og babyplaner❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...