Gå til innhold

Du som er våken nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er du våken nå?

Anonymkode: 8ba44...8a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Får ikke sove. Lenge leve insomnia🙄🙄🙄

Viva la insomnia. 
Er såååå gøy. :) Sov ikke i ogverigår heler, fikk inn to-tre timers søvn tror jeg totalt i går midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er varmt...men mest fluene som fikk meg opp..irriterende jæ***....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg brukte søndagen til å sove 😫

Anonymkode: 8f55a...40e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er på jobb :)

Anonymkode: 771ff...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er litt kjøligere for hunden å labbe ute, og så kan jeg legge meg og sove til i ettermiddag. 

Anonymkode: 4c93e...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
6 minutter siden, Drakan skrev:

Viva la insomnia. 
Er såååå gøy. :) Sov ikke i ogverigår heler, fikk inn to-tre timers søvn tror jeg totalt i går midt på dagen.

Uff så kjedelig. Godt jeg ikke skal jobbe imorgen. Jeg kan slappe av hele dagen. Det er så frustrerende å ikke få sove. Alle er sånn: "Gjør ditt, gjør datt". Det finnes ikke noe enklere enn å løse et problem man aldri har hatt. Folk som aldri har hatt søvnproblemer vet heller ikke hvordan man blir kvitt de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Uff så kjedelig. Godt jeg ikke skal jobbe imorgen. Jeg kan slappe av hele dagen. Det er så frustrerende å ikke få sove. Alle er sånn: "Gjør ditt, gjør datt". Det finnes ikke noe enklere enn å løse et problem man aldri har hatt. Folk som aldri har hatt søvnproblemer vet heller ikke hvordan man blir kvitt de

Jau. 
Er litt bekymret. Tenker å prøve å sørge for å døgne til kvelden i dag og prøve å sove når natten senkes. 
I verstefall får jeg migrene grunnen insomnian, onde sirkel 😱
Klarte å sovne i går siden jeg tente røkelse, så skal prøve det igjen til kvelden i dag. :)  
Noen ganger hjelper det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
6 minutter siden, Drakan skrev:

Jau. 
Er litt bekymret. Tenker å prøve å sørge for å døgne til kvelden i dag og prøve å sove når natten senkes. 
I verstefall får jeg migrene grunnen insomnian, onde sirkel 😱
Klarte å sovne i går siden jeg tente røkelse, så skal prøve det igjen til kvelden i dag. :)  
Noen ganger hjelper det. 😊

Du får gjøre det, så får vi håpe du ikke får migrene😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte tisse. Og så er det en vakker solskinnsdager her i skjærgården og da måtte jeg titte litt på den. Og så måtte jeg bare ta opp telefonen, helt dust... men nå må jeg forsøke å sove litt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov store deler av søndagen, så da blir det ikke noe søvn på natta.. 

Anonymkode: 7c92a...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi livet mitt er fullt av bekymringer...

Anonymkode: 3420a...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi at minsten vekket meg for en time siden og hadde høy feber. Jeg fant ikke roen igjen etter dette. Men får prøve å få en time til på puten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Uff så kjedelig. Godt jeg ikke skal jobbe imorgen. Jeg kan slappe av hele dagen. Det er så frustrerende å ikke få sove. Alle er sånn: "Gjør ditt, gjør datt". Det finnes ikke noe enklere enn å løse et problem man aldri har hatt. Folk som aldri har hatt søvnproblemer vet heller ikke hvordan man blir kvitt de

Enig. Har prøvd alt, men ingenting hjelper. Sovner, men våkner etter noen timer, natt etter natt.  

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS gir meg insomnia så fikk bare 2 timer søvn før øynene spratt opp aner ikke hva som er vitsen med det😂,MENMEN sånn er det. så da tenkte jeg at jeg heller kunne sitte på pcen og ha litt alene tid mens alle sover enn å ligge å vri meg mer 😂

Lenge leve sommerferie!😎🤣

Hvorfor er du våken ts? 

Anonymkode: cfb4d...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sykehuset og de kom inn for å ta blodprøver.. Jeg sliter med søvnen fra før av, så kommer nok ikke til å sovne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...