Gå til innhold

Noen som har lagt nytt gulv i leilighet? Hva betalte dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne tenke meg å legge nytt gulv her jeg bor og ser det er en del praktiske forhold jeg må ta hensyn til. Dere som har lagt nytt gulv (mens dere har bodd i leiligheten, ikke før dere flytta inn), hva gjorde dere med møbler etc? Leide et lager? Hva betalte dere for å få jobben gjort? 

 

Anonymkode: 20478...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, jabx skrev:

Lager? Hva med å flytte møblene etter hvert som gulv legges?

Ja, var noe sånt jeg tenkte. Ta f.eks stuen først, og deretter soverommet. Pleier lagerplass være dyrt i Oslo f.eks? Vet jeg må sjekke litt rundt, men tenkte høre om noen har gjort noe lignende :) 

Anonymkode: 20478...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo flytte møblene uansett. Med lager tar det lenger tid å flytte ting, og det koster penger.

Men hvis du skal gjøre det uten lager må du jo ha plass til å oppbevare ting i et annet rom da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er enkel klikklaminat du skal legge er det bare å løsne gulvlister og flytte/stable møbler der du har ledig plass/oppå seng. Gulv legges kjapt og støvfritt om dere er 2 og du bruker manuell kapper istedenfor sag. 

Det kan være lurt å kvitte seg med møbler og ting du ikke planlegger å beholde før du begynner også. Da har du mindre som vil ta opp plass underveis.

Anonymkode: c005e...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipte og lakkerte gulvet nylig og betalte 10 000 kroner for det. Leiligheten er 50 kvm stor. Stablet alle møblene i boden og på balkongen.

Vil anbefale deg å legge ut jobben på mittanbud, der får du uforpliktende tilbud med pris fra forskjellige hådtverkere. 

Anonymkode: bcf9a...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...