Gå til innhold

Lårkort tights, finner det ikke noe sted. Har noen sett?


Poserose

Anbefalte innlegg

Har noen sett lårkorte tights noe sted i det siste? Jeg har vært innom HM, Cubus, Kapphal og Lindex men ingen har. Har også prøvd å søke på Zalando, men orket ikke scrolle gjennom 221 produkter. Tenker på sånn man kan ha under litt korte og flagrete kjoler. Har en i svart, men vil gjerne ha en hvit eller beige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellos har jeg kjøpt på.

Anonymkode: b6f48...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden vennina mi kjøpte på Lindex. Spurte du, kanskje de var utsolgt?  Bikbok hadde også. 

Anonymkode: e2067...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellos har jeg kjøpt på.

Anonymkode: b6f48...8f7

Takk for tips! De var utsolgt i min str, men jeg får følge med hvis jeg ikke finner et annet sted :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lenge siden vennina mi kjøpte på Lindex. Spurte du, kanskje de var utsolgt?  Bikbok hadde også. 

Anonymkode: e2067...2de

Nei spurte ikke, så takk for tips! :) Virker jo helt usannsynlig at ingen har i år. På den andre siden er det tydeligvis inn å ha så kort shorts at rumpeballene syns, så hvem vet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Lindex, Kappahl og Cubus pleier å ha. Selv har jeg denne fra Kappahl både i svart og beige. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Perelandra skrev:

Både Lindex, Kappahl og Cubus pleier å ha. Selv har jeg denne fra Kappahl både i svart og beige. 

Vil helst ha "vanlig", orker ikke strammende shaping :P Hvordan syns du den er? Har som sagt vært på Lindex, Kappahl og Cubus, både på nett og butikk uten å finne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poserose skrev:

Vil helst ha "vanlig", orker ikke strammende shaping :P Hvordan syns du den er? Har som sagt vært på Lindex, Kappahl og Cubus, både på nett og butikk uten å finne. 

Den er ikke spesielt stram synes jeg. Eventuelt kan du jo også kjøpe en større størrelse hvis du vil unngå hold-inn effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Lindex har, men noen butikker er utsolgt for det. Ellers har jeg kjøpt en del på ellos.

Anonymkode: 28bd9...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Zavanna har lårkorte tights i både sort og hvit :) Veldig gode, ikke sånn shaping men vanlige korte tights :)

Anonymkode: 428d9...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også på Lindex, men de var veldig utplukket på størrelser :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå fant jeg på Lindex! :) De hadde i svart, beige og hvit og hadde kjøpt inn masse så det ut som :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper på Gina Tricot. De er høye i livet og litt store i størrelsen så det kan være lurt å prøve en så du ikke røsker med deg feil str. Veldig gode på og kvaliteten er god. 

Anonymkode: 32a8b...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...