Gå til innhold

Endelig er vi prøvere!


Gudbedre

Anbefalte innlegg

Vi har hatt 6 pp inkludert den graviditeten som endte i MA...det er 1 år siden jeg ble gravid sist nå. Mannen ønsket prøvestopp i januar - mars, så derfor har det ikke blitt flere pp. Hyggelig å se at noen følger med 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Gakkepus skrev:

Du har nok godt av å vente, ja. Jeg ser en strek, men det er klart en digital gir et klart svar.  Krysser dermed fingre og tær  enn så lenge. 🤞

Ååå shiiiit jeg er så nervøs nå! Har ubevisst bare «blitt gravid i hodet», nå. Må nullstille meg litt mer før i morgen.. Herregud hva om den er negativ 💔

8 timer siden, Pupsilure skrev:

Hei, vil gjerne følge med i dagboka di 😀 Jeg ser en strek altså! Men vet hvordan det er, man tror ikke helt på det før man har en digital ;) utrolig at det klaffet så fort! 😀

Så hyggelig! Hvem er du?? 🙂

Jeg er så nervøs for i morgen atte hjælp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gudbedre skrev:

Ååå shiiiit jeg er så nervøs nå! Har ubevisst bare «blitt gravid i hodet», nå. Må nullstille meg litt mer før i morgen.. Herregud hva om den er negativ 💔

Så hyggelig! Hvem er du?? 🙂

Jeg er så nervøs for i morgen atte hjælp 

Jeg heter Pupsilure, 34 år og bor nært Oslo. Har en sønn på snart 8 år, og 11 uker på vei med nr 2 ❤ Har dagbok, hvis du vil følge meg. Rimelig sikker på at testen din blir positiv i morgen altså 😀😀 Men kjenner følelsen med "hva om...". Er ikke så lenge siden jeg var der selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg og mannen snart til byen for å kjøpe digital test, med morgentiss på termokopp 😅😅 Skal jeg teste, så skal jeg fanken meg ha mest korrekt svar - får bare håpe at vi ikke glemmer at det ikke er kaffi vi har med oss 😝😩

Møte med vigsler i tillegg klokken tolv! 33 dager til bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta-daaa!! ❤️❤️❤️😭😭😭

1-2 menes det da 1-2 uker etter implantasjon? Eggløsning ca 3-4 juli. Det er ikke for lavt HCG?

Mannen begynte å grine ❤️

D079338D-9408-40E2-9F3C-D567E354C660.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! 1-2 er alderen på embryoet (om embryoet er 2 uker, er du 4 uker på vei ca). Det burde stemme bra! Så spennende! Ville uansett ikke hengt meg for mye opp i de ukene der, siden det ikke er en eksakt måte å måle hcg på, det kommer an på om du har drukket et ekstra glass vann kvelden før ++. Om du er bekymret, kan legen måle hcg i blodet, da får du et konkret svar. 

Endret av svakni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.7.2018 den 14.57, svakni skrev:

Gratulerer! 1-2 er alderen på embryoet (om embryoet er 2 uker, er du 4 uker på vei ca). Det burde stemme bra! Så spennende! Ville uansett ikke hengt meg for mye opp i de ukene der, siden det ikke er en eksakt måte å måle hcg på, det kommer an på om du har drukket et ekstra glass vann kvelden før ++. Om du er bekymret, kan legen måle hcg i blodet, da får du et konkret svar. 

Takk ❤️ Har roet meg veldig! Føler meg trygg på at dette får bare gå bra til det motsatte er bevist 🙂

På 23.7.2018 den 17.51, Pupsilure skrev:

Gratulerer så mye! ❤

Tusen takk!!

På 23.7.2018 den 20.41, tutta23 skrev:

Gratulere!!

😍😍

På 23.7.2018 den 20.41, tutta23 skrev:

Gratulere!!

Takktakk! Fått kontaktet gyn?

På 23.7.2018 den 23.27, blomst12 skrev:

Gratulerer:)

Hjertelig 😍

På 24.7.2018 den 10.44, bondekone skrev:

Gratulerer!

 

Taaakkk ❤️❤️

15 timer siden, tweet skrev:

Så koselig! Gratulerer :) 

Veldig, er så glad ❤️

Klarte ikke vente en hel uke med kontrolltest 😝 Så etter fem dager ble det en ny på kveldsurin! Tror jeg vekket hele bygget når jeg så tallene 2-3 lyse mot meg. Med denne stigningen så kjenner jeg meg trygg på at alt er som det skal være. Neste blir en tidlig UL. Vi tenkte å annonsere graviditeten i bryllupet kaaaanskje (uke 10), så da vil vi på UL først. Men er litt skeptisk til å gjøre det rett før bryllupet, hvis det skal være noe galt... kanskje uke 8? Hva tror dere?

8F664379-2EE5-4707-B75B-DE594C03E0E7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å kunne annonsere det i bryllupet 😍 uke 8 hørtes veldig lurt ut☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy! Gratulerer 👶 og for en fantastisk nyhet å kunne fortelle i et bryllup! Vi tok TUL i uke 6+6 og 9+3. Den første så man bare en liten "klump" med bankende hjerte, mens i uke 9 kunne vi se at det var et menneske. Helt fantastisk! Anbefaler et sted mellom uke 8 og 9 for å se mest mulig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Så gøy! Gratulerer 👶 og for en fantastisk nyhet å kunne fortelle i et bryllup! Vi tok TUL i uke 6+6 og 9+3. Den første så man bare en liten "klump" med bankende hjerte, mens i uke 9 kunne vi se at det var et menneske. Helt fantastisk! Anbefaler et sted mellom uke 8 og 9 for å se mest mulig :hjerte:

Takk! 😍

Vil selfølgelig se mest mulig, men samtidig ikke ha det for tett opp mot bryllupet i tilfelle alt ikke er som det skal være. Får diskutere det litt med pappa’n! Takk for erfaringer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...