Gå til innhold

Kvinners seksualliv blir ikke tatt seriøst i helsevesenet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å komme med argument om at sex ikke er en menneskerett er et utrolig Tåpelig svar.det handler om livskvalitet og psyken, alle trenger et sunt sexualliv. 

Anonymkode: 368dd...fe3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du hadde gladelig levd i sølibat resten av ditt liv fordi kvinner ikke hadde vært i stand til å ha sex? Nytter heller ikke å adoptere om ingen kvinner plutselig ikke klarer å ha sex ;) Da hadde menneskeheten fort blitt utrdyddet. Klarer bare ikke å ta deg seriøst :) 

Anonymkode: d37fd...e41

Du anser dette som et stort problem? Alle kvinner har altså så store skader at de ikke kan ha sex? Hvordan tror du folk levde før i tiden og at vi kom oss til 2018?

Og du snakker om seriøsitet....:fnise:

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å komme med argument om at sex ikke er en menneskerett er et utrolig Tåpelig svar.det handler om livskvalitet og psyken, alle trenger et sunt sexualliv. 

Anonymkode: 368dd...fe3

Dette er sitat fra leger og psykologer. Står i HI.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

Tror de fleste oppegående menn mener at kvinner som har store fødselsskader skal få hjelp også. 

Det er mulig.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du anser dette som et stort problem? Alle kvinner har altså så store skader at de ikke kan ha sex? Hvordan tror du folk levde før i tiden og at vi kom oss til 2018?

Og du snakker om seriøsitet....:fnise:

Anonymkode: a6af3...c4e

Tror du at du og alle mannfolk i verden hadde klart å leve i sølibat? Svar meg da ;) 

Anonymkode: d37fd...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at du og alle mannfolk i verden hadde klart å leve i sølibat? Svar meg da ;) 

Anonymkode: d37fd...e41

Hva skulle være grunnen til at jeg og alle mannfolk i verden skulle leve i sølibat? Skal gjerne svare deg men forstår ikke hva dette har med saken å gjøre?

Det er et fåtall kvinner som sliter med dette. At de ikke kan ha sex lengre er sikkert svært beklagelig for dem, men for samfunnet har det vanvittig lite å si. Slik har det vært siden tidenes morgen og slik bør det fortsette å være. Sex er og blir ikke en menneskerett.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Som sagt, andre kan få barn eller man kan adoptere. Det er nok av barn som trenger et trygt hjem.

Anonymkode: a6af3...c4e

Har du kone/samboer/kjæreste?

Anonymkode: 1bb3c...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste KVINNER her er nok enige om det, siden det er til deres gunst om de skulle oppleve slike ting i fremtiden eller har opplevd det.

Jeg mener at sex ikke er en menneskerett og at samfunnet ikke har noe å vinne på at kvinner skal få pult. Lekkasjer og andre plager bør de mulig få hjelp til. Men dette kommer som en konsekvens av valget om å få barn. Samfunnet skal altså betale for et egoistisk valg.

Anonymkode: a6af3...c4e

Bak de fleste av disse kvinnene står det også en mann som heller ikke får pult. Det går dessverre ikke bare ut over damene i det lange løp 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle være grunnen til at jeg og alle mannfolk i verden skulle leve i sølibat? Skal gjerne svare deg men forstår ikke hva dette har med saken å gjøre?

Det er et fåtall kvinner som sliter med dette. At de ikke kan ha sex lengre er sikkert svært beklagelig for dem, men for samfunnet har det vanvittig lite å si. Slik har det vært siden tidenes morgen og slik bør det fortsette å være. Sex er og blir ikke en menneskerett.

Anonymkode: a6af3...c4e

Så ditt svar er altså et rungende klart NEI, så derfor går ditt argument om at kvinners sexliv ikke er viktig rett i dass 💩💩💩

Anonymkode: d37fd...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tamsi skrev:

Bak de fleste av disse kvinnene står det også en mann som heller ikke får pult. Det går dessverre ikke bare ut over damene i det lange løp 🙄

Meg bekjent er det ingenting som fører til at mannen blir erektil dysfunksjonell pga at en kvinne ikke kan ha sex lengre.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kone/samboer/kjæreste?

Anonymkode: 1bb3c...2c1

Ja/ja/ja.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så ditt svar er altså et rungende klart NEI, så derfor går ditt argument om at kvinners sexliv ikke er viktig rett i dass 💩💩💩

Anonymkode: d37fd...e41

Når var svaret mitt er rungende klart NEI? Vis meg innlegget jeg skrev det i, er du snill.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Meg bekjent er det ingenting som fører til at mannen blir erektil dysfunksjonell pga at en kvinne ikke kan ha sex lengre.

Anonymkode: a6af3...c4e

Du synes altså at mannen skal finne seg en annen dame om dette skjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja/ja/ja.

Anonymkode: a6af3...c4e

Ok. Har dere barn eller har planer om å få det?

Anonymkode: 1bb3c...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle være grunnen til at jeg og alle mannfolk i verden skulle leve i sølibat? Skal gjerne svare deg men forstår ikke hva dette har med saken å gjøre?

Det er et fåtall kvinner som sliter med dette. At de ikke kan ha sex lengre er sikkert svært beklagelig for dem, men for samfunnet har det vanvittig lite å si. Slik har det vært siden tidenes morgen og slik bør det fortsette å være. Sex er og blir ikke en menneskerett.

Anonymkode: a6af3...c4e

Problemet er at det faktisk er ganske utbredt, ikke bare etter fødsler. Man kan jo da slutte å hjelpe menn som sliter med ereksjon også, det er tross alt noe man må være klar over at kan skje i livet. :rolleyes:

Anonymkode: b07ff...154

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tamsi skrev:

Du synes altså at mannen skal finne seg en annen dame om dette skjer? 

Når sa jeg dette? Masse folk her som skal tillegge meg meninger i dag, ser jeg.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Har dere barn eller har planer om å få det?

Anonymkode: 1bb3c...2c1

Overhodet ikke.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når sa jeg dette? Masse folk her som skal tillegge meg meninger i dag, ser jeg.

Anonymkode: a6af3...c4e

Du sier jo selv at det ikke er noe som hindrer en mann i å ha sex. Han kan ikke det når madamen fysisk ikke kan ha sex. Si meg, HVA gjør han da, om det ikke er med andre?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tamsi skrev:

Du sier jo selv at det ikke er noe som hindrer en mann i å ha sex. Han kan ikke det når madamen fysisk ikke kan ha sex. Si meg, HVA gjør han da, om det ikke er med andre?? 

Er du en av de som ikke vet at en kan ha sex sammen uten å nødvendigvis pule...?. Jeg har forøvrig ikke sagt et ord om at en mann ikke kan ha sex? Jeg snakket om erektil dysfunksjonalitet.. Men en får seg tillagt meninger, som sagt.

Anonymkode: a6af3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du en av de som ikke vet at en kan ha sex sammen uten å nødvendigvis pule...?. Jeg har forøvrig ikke sagt et ord om at en mann ikke kan ha sex? Jeg snakket om erektil dysfunksjonalitet.. Men en får seg tillagt meninger, som sagt.

Anonymkode: a6af3...c4e

For hver ikke-single kvinne som ikke kan ha sex finnes en mann som heller ikke får (vaginal)sex i dette forholdet. Det var mitt poeng. Har ingenting med erektil dysfunksjon å gjøre. 

Men du er helt uenig i at menn har en interesse av at kvinnelige kjønnsorgan er i orden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...