AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Hei. Begynte på minipillen i fjor vinter etter fødsel. Har brukt denne minipillen (Conludag) tidligere, men er noen år før jeg ble gravid. Jeg mener å huske at jeg hadde sjeldent mensen, men husker ikke akkurat hvordan det var. Har siden i fjor vinter hatt uregelmessige sykluser (som er likt meg og før jeg ble gravid) - sykluser på 28-45 dager. Har hatt vanlig mensen, men opplevd mindre blødning (like mange dager) enn før. Nå fikk jeg mensen igjen i går, og det kom masse friskt blod, også stoppet det nesten opp på kvelden (litt blod i trusa bare), før det kom vanlig igjen midt på dagen i dag og måtte ha tampong. Så har det stoppet litt opp igjen. Er dette vanlig? Var nylig hos legen for GU sjekk og tok celleprøve i fjor høst som var fin (alltid vært normal). Anonymkode: 2d1d2...17e
Colorama Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Hei! Etter å ha brukt fem forskjellige typer p-piller og en type minipille, har jeg forstått en del om kroppen. Det viktigste er rett og slett at man ikke nødvendigvis tåler det som man tålte tidligere/man kan reagere annerledes. Da jeg gikk på minipille i to år hadde jeg ikke mensen, helt til jeg plutselig fikk kraftig mensen, og måtte bytte. Jeg synes du har litt av en tålmodighet som har holdt ut i nesten et år med de uregelmessige blødningene... Kroppen skal ha vendt seg til hormonpreparater i løpet av maks tre mnd, og om det ikke har stabilisert seg etter det så er det lite trolig at dem er rett for din kropp lengre. Jeg ville dratt til lege og få byttet til en annen pille. Legen din kjenner vel både deg og de forskjellige pillene 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå