Gå til innhold

Hjelp! Er denne kjolen veldig kjerring? Stylingtips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spontankjøpte denne kjolen etter jobb da jeg hadde glemt passende skift til ettermiddagens videre planer. 

Flere av de ansatte i butikken hadde på seg kjolen, og jeg syntes den var sååå fin. Så satte jeg den på meg, og syntes jeg bare ble kjerring. Kompisen min mente jeg tok feil, han elsket den og klippet av lappen. Så det er ingen vei tilbake.

 

Hva synes dere? Kan jeg bære kjolen med stolthet? Hvordan eventuelt style den? 

Anonymkode: b3b46...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, meget fin kjole. Men litt hvit. Ser ikke helt detaljene. 

Anonymkode: 6baf9...925

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spontankjøpte denne kjolen etter jobb da jeg hadde glemt passende skift til ettermiddagens videre planer. 

Flere av de ansatte i butikken hadde på seg kjolen, og jeg syntes den var sååå fin. Så satte jeg den på meg, og syntes jeg bare ble kjerring. Kompisen min mente jeg tok feil, han elsket den og klippet av lappen. Så det er ingen vei tilbake.

 

Hva synes dere? Kan jeg bære kjolen med stolthet? Hvordan eventuelt style den? 

Anonymkode: b3b46...113

 

20180627_212021.jpg

Anonymkode: b3b46...113

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var fin. Du kan jo evt bruke et bredt belte rundt.

Anonymkode: e7b70...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du ta helt med ro, TS, kjolen er for kort og for utringet til å være kjerring. Mønsteret du reagerer på, kanskje? Det er tidløst, klassisk og feminint, og slikt blir aldri feil.

Prøv å style den med noen sko med litt hæler, type pumps f.eks. og oppsatt hår, og du ser ut som en classy dame.

Anonymkode: 0d461...7ad

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S. Meg igjen - mente ikke at kjolen er for kort eller utringet, altså! 😊 Frisk, sommerlig og veldig fin. Damete uten å være kjerringaktig.

Anonymkode: 0d461...7ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er fin, men skoene synes jeg var fæle!

Hvordan ser kjerringkjoler ut?

Endret av Arabella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole 💃 men enig i det med pumps, pluss matchende veske, en god bh og  lepper i korall - lekkert til blått. Og jeg ville vurdert å klippe av hempene i livet. Rett i ryggen, så er du klar 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg enig med @Arabella Kjolen var veldig søt, men den hadde vært enda finere med hvite sko, gjerne med en liten hæl. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fin, og ikke kjerring. Og det ser ut som den sitter veldig fint på deg; godt snitt. Mønsteret er fint, også. Blomstermønster er skikkelig i vinden. 

Man trenger ikke style den så mye, men jeg ville valgt noe annet enn gladiatorsandaler. Sandaler med litt hæl, helst i en lys farge, løst oppsatt hår og et par lange øredobber og du er klar :) Hvis du trenger veske, velg en som passer med skoene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! Kan bli kjerring med pumps og pen veske, men du bruker heller sandaler (ikke de på bildet), hvite sneakers eller mørkeblå eller sorte lave converse, og du er good to go! :tommel:

 

Anonymkode: 9007b...6f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hyggelige/positive tilbakemeldinger og stylingtips :)

Anonymkode: b3b46...113

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! :)

Hadde stylet med hvite sneakers til hverdagspent, men jeg bruker det til nesten alle antrekk for tida! :ler:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...