Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

MrChristian tar endelig grep for å komme seg ut av sofaen. Han søker nå tips på snapchat for tips om hvilke slalomski han skal kjøpe. De må være for nybegynnere skriver han på snap. At christian var nybegynner var jo lett å se i ski trekket igår og for en syting og klaging på han om at han var trøtt og hadde vondt i beina.

Godt han skaffer seg litt underholdning på en lørdags formiddag. For nå kan han sitte og svare de som kommer med tips til han på snapchat. Hvorfor ikke bare spør en ansatt i sportsbutikken om råd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.2.2019 den 13.04, Sjokka skrev:

Helt ærlig så får jeg vondt av Christian. Hvis han ikke er med moren sin, så sitter han hjemme i sofaen alene. Kveld etter kveld ser vi han alene i stua si. Igår satt han ene og alene og hadde forspill. Hvorfor er han ikke med noen av de andre på forspill istedenfor å sitte mutters alene? Han heiv innpå med både øl, cider og shotter, mens han filmer seg selv. (Det er ikke et sunnhetstegn når en person drikker så MYE alene) Alkohol skal vel være noe man koser seg med i festlig lag etc?) Vi ser han er ute på byen med en del mennesker, men virker mer opptatt av å filme kvelden enn å prate og være sosial med folka. Så et par av jentene så veldig motvillige ut til å bli filmet. Men Chris legger det ut allikevel. Kanskje på tide at Chris ber om tillatelse til dette? Det er ikke lovlig. Selv om Chris selv elsker oppmerksomheten ved å legge seg selv ut på snap, så er det dermed ikke sagt andre liker det. 

Det jeg reagerer på er at en voksen mann IKKE har venner. Hadde Chris hatt en beste kompis så hadde det kommet fram på SoMe. Gro legger ut om hvor drag han har på damene?? Ok, merkelig han er singel da og aldri får et forhold til å fungere? Det forteller meg heller hvor vanskelig og urimelig kravstor Chris er i sin søken på damer. Det med at han alltid er alene forteĺler meg folk blir slitne og orker ikke å være forlenge sammen med fyren. For hadde han vært så FANTASTISK OG MORSOM, så hadde han hatt noen å gå på besøk til, samt få besøk av. Hadde Chris hatt noen venner, så hadde han heller ikke gått på besøk til mora si 5 dager i uka. Når vi attpåtil så han spiste Valentines middag med mora, da roper jeg varsku her. Få deg et normalt liv Christian. Usunt at livet ditt kun skal handle om MrChristian (med andre ord deg selv) moren din og fulle kalas.

Vi kan da ikke sitte å si at ett menneske ikke har venner fordi han er mye alene..  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, og stenges på grunn av gjentatte ryddinger for samme regelbrudd. 

 

Ninab82, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...