Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Eh.. jeg har bare sett den episoden da de prøver surfebrett. Er det ikke akkurat slik man skal oppføre seg i Charterfeber? "Drite seg ut" ved å for eksempel late som man har overdrevet stor tro på seg selv, ikke få det til og gi opp med en gang?

Jeg håper Christian egentlig angret på hele deltakelsen, og derfor ikke oppførte seg så tåpelig som jeg har inntrykk av at det er meningen man skal. Mer hjernedødt og pinlig tv-program skal man lete lenge etter. Vel, ikke så lenge, ca 99 % av programmene på TV3 er jo av samme kvalitet. Med fare for å bli slaktet her inne: Vil faktisk gå så langt som å si at slik Christian høres ut å oppføre seg er slik vanlige oppgående mennesker vil oppføre seg. Selvsagt ikke ved å hakke på moren, hvis det er det han gjør, men ved å være "kjedelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Scoop skrev:
 

Eh.. jeg har bare sett den episoden da de prøver surfebrett. Er det ikke akkurat slik man skal oppføre seg i Charterfeber? "Drite seg ut" ved å for eksempel late som man har overdrevet stor tro på seg selv, ikke få det til og gi opp med en gang?

Jeg håper Christian egentlig angret på hele deltakelsen, og derfor ikke oppførte seg så tåpelig som jeg har inntrykk av at det er meningen man skal. Mer hjernedødt og pinlig tv-program skal man lete lenge etter. Vel, ikke så lenge, ca 99 % av programmene på TV3 er jo av samme kvalitet. Med fare for å bli slaktet her inne: Vil faktisk gå så langt som å si at slik Christian høres ut å oppføre seg er slik vanlige oppgående mennesker vil oppføre seg. Selvsagt ikke ved å hakke på moren, hvis det er det han gjør, men ved å være "kjedelig".

Problemet er at han alltid er så høy på seg selv. Det virker som han tror han er en gude gave til verden. Han oppfører seg IKKE som det vanlige oppegående mennesket, heller tvert i mot.

Det værste er han har lyst å sette opp Stand up show. Må man ikke være komiker for å sette opp stand up show? Hadde han vært komiker så hadde komikeren i han kommet fram på snapp. Han sikter seg inn på urealistiske mål. På tide han lander på landgjorda nå. Det er Gro som er komikeren i den familien. Det kommer tydelig fram både på snapp og facebook.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referanse snappen til Cristian:                 Så kleint. Nå har han begynt å snappe seg sjøl i bar overkropp når han står opp av senga om morgenen. På toppen av dette så snappa han seg sjøl når han sang ein sang igår mens han la seg langsomt bakover på sofaen mens han befølte seg sjøl fra brystet og nedover te magen. Dette er ikke normal atferd av en 35 år gammel mann! . Rett og slett frastøtende og se på. 

Innlegget om kvinneguiden han la ut på facebook, har han fjernet. Fornuftig, han scorer ingenting på å syte og klage over oss som skriver her inne. Men syting er han god på. Han syter hver helg på snap over hvor lei han er BONANZA som sendes på tv 2. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var ubehagelig å se hvordan han var mot moren sin på Charterfeber. Det med capsen, avbryter henne når hun er i godt humør og synger - herser med henne, rett og slett. Virket som han tok henne hardt i armen også? Nei huff, fikk bare vondt i meg. Det virker også som om han ikke er tilstede; når han snakker til kameraet ser han ikke inn i kamera, ser generelt ut til at han unngår øyekontakt. Vet ikke om det er vanlig å ikke se inn i kameraet på Charterfeber (når man står og snakker til kameraet vel å merke), jeg har aldri sett Charterfeber før. Men for meg virket det rart og unaturlig. Synes det er tøft at han (og moren?) er veganere, men det stopper der... Moren derimot, er jo kjempemorsom og herlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ewna skrev:
 

Syntes det var ubehagelig å se hvordan han var mot moren sin på Charterfeber. Det med capsen, avbryter henne når hun er i godt humør og synger - herser med henne, rett og slett. Virket som han tok henne hardt i armen også? Nei huff, fikk bare vondt i meg. Det virker også som om han ikke er tilstede; når han snakker til kameraet ser han ikke inn i kamera, ser generelt ut til at han unngår øyekontakt. Vet ikke om det er vanlig å ikke se inn i kameraet på Charterfeber (når man står og snakker til kameraet vel å merke), jeg har aldri sett Charterfeber før. Men for meg virket det rart og unaturlig. Synes det er tøft at han (og moren?) er veganere, men det stopper der... Moren derimot, er jo kjempemorsom og herlig.

De har en sånn «kranglekjemi» mellom seg, det har de alltid hatt. Han er ikke ondskapsfull, han vet bare hvilke knapper han skal trykke på for å få Gro til å eksplodere 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Viking-girl skrev:
 

De har en sånn «kranglekjemi» mellom seg, det har de alltid hatt. Han er ikke ondskapsfull, han vet bare hvilke knapper han skal trykke på for å få Gro til å eksplodere 😂

Han var jo ordentlig sur på båten, og man så tydelig at hun syntes det var ukomfortabelt å bli behandlet slik. I mine øyne var han direkte respektløs mot sin mor. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli behandlet på den måten, og forhåpentligvis hadde hun satt ham på plass hvis det ikke hadde vært for at kameraene var tilstede.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Viking-girl skrev:
 

De har en sånn «kranglekjemi» mellom seg, det har de alltid hatt. Han er ikke ondskapsfull, han vet bare hvilke knapper han skal trykke på for å få Gro til å eksplodere 😂

Krangle kjemi mellom seg? Hvordan kan du vite de har det?

Nei han framstår som en mann med stort kontrollbehov og er en kverulant uten like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ewna skrev:
 

Han var jo ordentlig sur på båten, og man så tydelig at hun syntes det var ukomfortabelt å bli behandlet slik. I mine øyne var han direkte respektløs mot sin mor. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli behandlet på den måten, og forhåpentligvis hadde hun satt ham på plass hvis det ikke hadde vært for at kameraene var tilstede.

Endelig kommer det inn noen fler som ser hvordan han virkelig er. Respektløs, dominerende og overkjører moren totalt. Blir sur når han ikke får det som han vil, det kom.jo tydeøig fram i Chartefeber. Så noe sist i dag på snapchat. Gro holdt noe mat av et eller annet slag i hånden, og Christian presset på for å få Gro til å putte hele i munnen. Og det gjorde hun jo til slutt. Det er babababa og spis, spis spis. Ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei hele fireball sangen han synger til på snap hver eneste helg. Finn på noe nytt nå Christian, denne gjentakende "drikke-leken" din er oppbrukt for lenge siden. Kan det være så vanskelig å finne på noe nytt? Snapene hans blir gørr kjedelige når Gro ikke er med.. Oppmerksomhetssyk mann som nå også har begynt å kle av seg foran kameraet. Hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ewna skrev:
 

Han var jo ordentlig sur på båten, og man så tydelig at hun syntes det var ukomfortabelt å bli behandlet slik. I mine øyne var han direkte respektløs mot sin mor. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli behandlet på den måten, og forhåpentligvis hadde hun satt ham på plass hvis det ikke hadde vært for at kameraene var tilstede.

Det kom til og med fram på snap at Gro hadde begynt å gråte på båten. Christian skrev om det på snap, at han var nervøsen om hvordan tv3 hadde klippet det og at folk skulle tro han behandlet moren dårlig.

Vel Christian du behandlet din mor dårlig på charterfeber. Tv3 kommenterte jo at det var på tide moren fikk ha det litt godt. 

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dråpen for min del. Fy f... Nå gikk han langt over streken.

Fra ettermiddagens snapping: Gro tar Christian for drikkingen hver helg, hvor han i etterkant er så dårlig han ligger strekk ut, og glemmer tydeligvis hvor dårlig han var helgen før. 35 åringen fortsetter i samme spor helg etter helg. Vinkartongen ble åpnet allerede tidlig på ettermiddagen igår, etterfulgt av fireball på styrten og jegermaister. Han dokumenterer alt på snappingen.

Nå henger han altså ut sin mor. Cristian svarer Gro ang drikkinga  "Folk skulle bare visst hvor mye drikke du heiv nedpå før i tiden" Gro blir helt paff, og svarer etterpå: "Jeg tok lærdom av det". 

Er det mulig å synke så lavt? Cristian blir kritisert av moren for drikkingen, men svarer med å henge moren ut på snapp. Om det skulle ha vært ein liten stjerne igjen i boka til Cristian, så er den borte nå. Blir forbannet av å se en slik oppførsel. Dette var virkelig IKKE greit, og ingen har noe med hva Gro eventuelt skal ha drukket i sin fortid. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Det er bare møl, fyren virker som en stor tosk. Moren er voksen, og kan si nei til dette tullet om hun vil. Hva vil de oppnå?

Min oppfordring er at folk må la være å se på dette dritet så dør dette ut av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Macimba skrev:
 

Det er bare møl, fyren virker som en stor tosk. Moren er voksen, og kan si nei til dette tullet om hun vil. Hva vil de oppnå?

Min oppfordring er at folk må la være å se på dette dritet så dør dette ut av seg selv.

Møl ja 👍Han bør revurdere hele karrieren. Han repeterer seg selv hver dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes C og moren er koselige sammen jeg! Ja, han kan være spydig - men det kan jammen hun og! 😂 Jeg tror det er humoren de har mellom seg, og tror nok moren gir beskjed dersom hun ikke vil bli med lenger... 😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Christian snapper fremdeles når han kjører bil. Han tror imidlertid det er greit når han snapper fra innsiden av bilen, som stereoanlegget. 3 snapper fra bilen den siste uka. Kanskje onkel politi burde gi han en bot snart?

Cristian: Det er det samme om du snapper ut av vinduet på bilen, eller om du tar snapp innvendig mens du kjører. Du bryter fremdeles vegtrafikkloven. Forkastelig å se du viser så lite respekt for omverdenen. 

Christian beskriver seg selv som veganer. Hva om han kjører over en katt? En person som er ekte veganer, beskytter dyr over alt. Referanse snapp igår: christian erter moren sin katt,  med en lang tynn pinne. Katten synes det er ubehagelig, og går og gjemmer seg under bordet. En ekte veganer ville aldri behandle et dyr dårlig. Heldigvis har Gro endelig begynt å gi beskjed til Christian. Selv hadde jeg tatt pinnen og fektet den oppi ansiktet på Christian. Tenker Christian hadde vært rask med å fjerne pinnen da. Plantebasert blir mer riktig å beskrive seg som, da en veganer går på tro.

Angående veganere, så reklamerer nå Christian for #veganeren sine hjemmesider. Men han merker det ikke som reklame. All reklame skal merkes med reklame, selv når det er ment som en tjeneste. Så mye som det med merking av reklame har vært oppe i søkelyset den siste tiden, så burde han klare å merke reklameringen sin for denne #veganeren sine nett sider.

Referanse snapp: Christian fortalte <hele verden> at gro skal ha vært hard på flaska for mange år siden. Dette var motangrep mot moren fordi hun kritiserte Christian's høye alkoholforbruk. Det var en < pen > måte å stanse moren på. <Er du ferdig nå? Behandle sønnen din fint> var Cristians ord mot moren.  Blir matt over hvor liten selvinnsikt den mannen har. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren på facebook innlegget igår da? Iflg Christian så er det nå han som blir " presset" av moren.... Til å høre på en historie om en veps 😂. Han leser garantert her inne, for nå skal han ha det til at han og blir presset. Slutt med denne manipuleringa di Chris. Vi har kun sett 1.person som presser på,  og det er Chris selv. Gå gjennom innleggene på facebook, så blir det bevist en gang for alle.

Ellers litt festlig å høre han både kan sy opp gardiner og bære et bord alene, som din mor sier dere må være minst to på å bære. Finnes det en medisin for å få folk til å ha en normal tro på seg selv, mon tro?? Der finnes jo medisin for de som er både høye og lave. Christian kan i sine øyne klare alt, og hvor realistisk er han da?  

Alvooorlig talt Christian. Hakk deg ned et par hakk, dette er pinlig. Og synes du ikke alvooorlig talt er brukt opp for lenge siden? Det er ikke morsomt, heller slitsomt å høre på når du gjentar deg selv hele tiden. Ta Ørjan Burøe f.eks. Han er det som kalles komiker og er morsom. Stadig nye påfunn, og repeterer aldri seg selv. Snappene til Ørjan blir vi aldri leie av, for han klarer å prestere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sjokka skrev:
 

Kommentaren på facebook innlegget igår da? Iflg Christian så er det nå han som blir " presset" av moren.... Til å høre på en historie om en veps 😂. Han leser garantert her inne, for nå skal han ha det til at han og blir presset. Slutt med denne manipuleringa di Chris. Vi har kun sett 1.person som presser på,  og det er Chris selv. Gå gjennom innleggene på facebook, så blir det bevist en gang for alle.

Ellers litt festlig å høre han både kan sy opp gardiner og bære et bord alene, som din mor sier dere må være minst to på å bære. Finnes det en medisin for å få folk til å ha en normal tro på seg selv, mon tro?? Der finnes jo medisin for de som er både høye og lave. Christian kan i sine øyne klare alt, og hvor realistisk er han da?  

Alvooorlig talt Christian. Hakk deg ned et par hakk, dette er pinlig. Og synes du ikke alvooorlig talt er brukt opp for lenge siden? Det er ikke morsomt, heller slitsomt å høre på når du gjentar deg selv hele tiden. Ta Ørjan Burøe f.eks. Han er det som kalles komiker og er morsom. Stadig nye påfunn, og repeterer aldri seg selv. Snappene til Ørjan blir vi aldri leie av, for han klarer å prestere.

 

Vel, om Ørjan Burøe er så veldig morsom kan vel diskuteres. Hvis man har fulgt med på det han er anklaget for så tror jeg ikke det er riktig å si at man aldri blir lei han og at han er så veldig morsom. Er en grunn til at han ble kastet ut av Elina Krantz.

Beklager avsporingen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Veslefrikk Poemget mitt med Ørjan Burøe,  er  at  han ER komiker. Han leverer, og byr på NYE ting. Christian derimot kaller seg komiker, men leverer det samme dag ut og dag inn. Dansing foran speilet, herming etter sanger,  krangling med moren, fulle fest hver bidige helg m/ syngin etter Firebal. Det kalles gjentakelse og da blir det kjedelig. 

Hva han er anklaget for gir ikke utslag på om han klarer å levere som komiker. Han går stort sett for fulle hus uansett.

Christian viser seg å være både det ene og det andre, men iflg kommentarene på facebook så ler alle så de tisser på seg. Hvor realistisk er det?  Om en person ler, så ler han. 1 av 1 million tisser kanskje en liten dråpe om de ler kraftig. Det som vi derimot ser i kommentarfeltene rundt omkring, er påvirkningakraften. Kommenterer 1 med elsker dere, så kommenterer de 10 neste også det. Kommenterer 2 jeg ler så jeg dauer, så kommenterer de 20 neste også det samme. Det blir bare en haug med like kommentarer, som egentlig mangler troverdighet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...