Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Sjokka skrev:

Ja sant? Har du sett kveldens utfordring? Spise 2 bananer og drikke 1,5 L sprite, uten å rape. Jada, dette er skikkelig god humor altså 😉 Chris sitter og fjoller og ler gjennom hele konkuransen deres. Slitsom latter som høres så påtatt ut. Uff han er så mektig. Dette er en mann på 34 år!!!

Hvorfor gidder du å se på da?? Er jo bare til å ikke se. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokka
På 7.8.2018 den 22.57, Viking-girl skrev:

Hvorfor gidder du å se på da?? Er jo bare til å ikke se. 

Må jeg ha en grunn for hvorfor jeg ser på? Av og til er det sånn at vi følger med på det som ikke helt faller i smak også.

 Hvorfor beskytter du han slik? Du er fan, og jeg er ikke. Vi har tydeligvis forskjellige meninger, og det må vi respektere. Dette er et diskusjonsforum. Det blir ingen diskusjon hvis jeg bare skal skrive fine ord om han, og da hadde jeg vært uærlig. Jeg velger å skrive min oppfatning av han.

Endret av Sjokka
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Jeg har nok en grunn for hvorfor jeg ser på, men kan ikke si hvorfor her inne 😉  

Hvorfor beskytter du han slik? Du er fan, og jeg er ikke. Vi har tydeligvis forskjellige meninger, og sånn er det ofte mellom mennesker. Alle kan ikke like samme person og humor, og vi har lov å si meningene våre her inne. Derfor det er et diskusjonsforum

Nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg stiller meg et spørsmålstegn ved troverdigheten til Chris. Fra og håne en ufør som røyker, til plutselig å tenke på de som har minst, i innlegget om bompenger? Nå går det i at alle skal ha råd til å gå ut å spise, ta seg en tur på kino en gang i blandt. Og ja, det har du helt rett i, til og med de UFØRE skal ha anledning til å kose seg av og til, de uføre skal til og med få lov til å ta seg en røyk, på lik linje med du som f.eks hiver i deg haugevis av alkohol hver helg. Men med bompengene som øker kraftig fra 1.oktober, går det kraftig utover enhver lønnsmottaker, som da må betale opptil flere tusen kroner mer i bompenger pr.mnd.

Chris:  Hvilken verden lever du i? Dette går ikke bare utover de som har minst, det går utover den vanlige mann i gata som må betale opptil 3-4 tusen kroner ekstra i måneden på bompenger. Det går utover deg selv også og dine jevnlige fullekalas på byen? Ja, for det koster å gå ut på byen hver helg og bestille seg dyre flasker vin som du legger ut på snap. Du er blitt en levende reklame plakat på alkohol etter hvert. I helgen som var hørte jeg du var slurvete i stemmen av all alkoholen du hadde fått i deg, og det ble endel snapper av alle drinkene du kjøpte. Selv drikker jeg ikke alkohol i det hele tatt, og har det vel så bra uten. Jeg slipper å være syk dagen derpå, og jeg slipper og måtte ta 2 tabletter til frokost for å komme meg over fyllesyken. Du dokumenterte alt ved å legge bilder ut av deg selv drit dårlig i senga, og en frokost tallerken med 2 tabletter på. 

Det virker som du ønsker å framstå som en meget velstående mann, når du i virkeligheten har en helt vanlig jobb på Lyse. Plutselig ønsker du å framstå som en mann som er så sympatisk og takknemlig overfor alt. Ref: snap og insta viser hvordan du håner og gjør narr av en "ex on the..." deltaker. Du gjør narr av utbygger som bygger ny leiligheter ved siden av McDonalds." Her blir det godt å bo med McDonalds lukta" Du ytrer også om at leilighetene er overpriset pga McDonalds er nærmeste nabo. ( Det er nok ikke fint nok for deg, å bo ved siden av en McDonalds restaurant )Men snappene du la ut om din kamerat som var betydelig rusa, og nærmest lå og krøp på gulvet, tok virkelig kaka. Du hang han ut. 

Når du  tagger tv2 og annen tv kanal når du og din mor danser, for å hinte om å få en sjanse til å delta i skal vi danse, da selv profilerer du deg selv. For all del, gjør gjerne det, men du virker desperat etter kjendis status. Jeg trodde det var kjendiser som ble spurt om å få være med i dette programmet, og ikke en person som prøver å gjøre seg selv til komiker og offentlig person. 

Lykke til med utfordringene "dine". Hadde du enda kommet på disse utfordringene selv så hadde det vært et pluss i boka, men du ber jo følgerne dine om hjelp til hva du skal finne på for noe "morsomt". Da er du nok blitt tom for ideer selv.  Spise konkurranser og Ande nebb grimasje er oppbrukt for lenge siden. Som folk sier, ting er morsomme 1 gang, etter det er det ikke så morsomt lengere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2018 den 13.25, Sjokka skrev:

Gjøss er det en som driver reklamerer for Chris? Var bare godord her, og til og med adressene til Snap og Facebook vedlagt.

Selv synes jeg ikke noe om han i det hele tatt. 

Han virker utrolig oppmerksomhetssyk. Finner det litt rart at en voksen mann må drive å filme seg selv hele tiden og legge det ut på Snap og Facebook. 

Disse konkurransene mellom ham og moren var morsomme å se i begynnelsen. Men det går igjen med det samme om og om igjen. Konkurransene om å spise sterk mat begynner vel å bli oppbrukt??

Han har og vist seg å være usympatisk ved å gjøre narr av en viss blogger. Han gjorde det også morsomt ut av en uføretrygdet dame som stod fram i avisa pga dårlig økonomi. Denne damen var avbildet med en røyk i hånda. Og gjett om dama fikk gjennomgå fordi hun brukte penger på røyk når hun var en fattig ufør. 

Nei, Chris synes jeg ikke noe om i det hele tatt. Den kunstige latteren til Cris er så lett gjennomskuelig. Han filmer seg selv og mora, og ler så kunstig at det blir flaut på hans vegne. Ta å le naturlig heller, for den kunstige latteren er slitsom og flau å høre på.

Finner det også unaturlig at en mann på 34 år tilbringer tid med moren sin hver eneste dag. Han og moren er på diverse kjøpesentre både titt og ofte, og det filmer han og legger ut på facebook. På tide å kutte navlestrengen kanskje? 

Moren hans derimot, er den som er morsom. Chris selv lager en fast (lager et ande nebb med munnen) grimase som ikke er morsom i det hele tatt. Hadde han hatt flere grimasjer å vise frem, men det er kun den ene hele tiden, og da er det desverre ikke morsomt.

Nei, det var moren hans som skulle hatt en Facebook side og Snap, for det er hun som er den herlige og morsomme personen. Mrcristian derimot får ikke rare poengene av meg. Falskt og kunstig. 

Jeg liker han heller ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer han på å få synliggjør seg selv enda mer.  Er det mulig å være så opptatt av seg selv og det å få seg selv opp og fram på SoMe?? Han har mye tid til overs på jobb, som bruker så mye tid på nett i arbeidstiden sin. Screenshot_20180822-131459.thumb.png.83b0c041c7149c0416d831c3e454166b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flopp av en fyr. Jeg burde sikkert ikke si det, men verken han eller mor ser ut til å ha funnet opp kruttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om ham før nå. Kjekk mann, og sikker glad i mora si, men det virker infantilt av 35 åring av å drive på slik med så få følgere. 

Ok å ville være kjendis men han burde seriøst finne på noe annet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev igår om hvordan mrcristian hadde snappet om et leilighetsbygg ved siden av mcdonalds og hvor herlig det måtte bli å bo der med mcdonalds lukta sivende inn. Leilighetene var også, ifølge hans hode, overpriset pga beliggenheten. Ok, så nå er han takstmanm også.

Nå har han altså snappet igjen, bare se.

Jeg synes det er alldeles usmakelig av chris å drive å "dra ned" rykte på disse leilighetene. Skikkelig arrogant mannfolk. For noen er det bra nok, og har kjøpt seg inn, mens for Chris er det åpenbart ikke godt nok å bo på en slik plass. 

Du burde lang skjemmes mrcristian ! Ta å klatre ned fra din høye hest. Du er ikke noe bedre enn den som velger å bo her. 

Prøv gjerne å framstå som så takknemlig og at det er rørende når du ser hvor mange som stiller opp til bompenge demonstrasjon. ( referanse snap og facebook). Blir man virkelig rørt av å se hvor mange som stiller opp på en bompenge demonstrasjon?? Ja jeg spør dere her inne, for meg virket det som uekte og falske ord... 20180823_163351.thumb.png.a2da55c0c50467e0e6fe3ef393a6015b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jada Christian har skikkelig god humor. En tre retters var forrige utfordring. Sylteagurk til forrett, 1/2 opphakket løk m/banan og kanel på toppen som hovedrett og 1 glass sviskekompott babymat til dessert.

Moren spiser og skal ha respekt for bra gjennomført utfordring. Chris sitter og spiser, brekker seg mens sviskekompott og gud hvet hva tyter ut munnen på han og ned på bordet. Moren tar tallerkenen bort til Chris og sier at han ikke kan sitte sånn og la maten flyte på kjøkkenbordet. Moren sier og at de ikke kan filme dette og legge det ut på facebook. Chris ser ut som en gris som nettopp har spist med matrester over hele kjeften. Det ser ut som han spyr. 

For de som mener dette er selv ironi og humor, tenk over hva dette er en gang til. Det er rett og slett vemmelig at en mann på 34 år finner det å grise med mat morsomt, og poster på SoMe. 

I dagens utfordring skal de spise 1/2 boks hver av Ben og Jerry isen. Moren nekter, da hun ikke liker banan is, og hun er lei av å bli dårlig og springe på toalettet etter mat konkurranser. Gro bemerker, også idag, hvor utspekulert Chris er. Han virker så sleip og presser moren til å være med. (Og det har jeg hørt henne si flere ganger, på facebook og snap) Selv sitter han og spiser kjempe seint i disse mat utfordringene, for å slippe og måtte spise opp alt. Til og med isen spiste han ikke opp. Han sluttet hele innlegget med å grapse isen i ansiktet på moren, så hun har is på både brillene og i håret.

Alvooorlig talt Christian. Finn deg en annen hobby enn disse motbydelige mat utfordringene dine. Du framstår mindre smart der du sitter og fjoller og ler som en tenåringsjente. Du burde heller vise mer respekt overfor din syke mor, som åpenbart er med på dette for sin sønns skyld. Gro sa hun trodde dere var ferdig med disse mat utfordringene, allikevel presser du henne til å delta?

Bytt navn på facebooksiden og insta. Det er din mor som er hovedpersonen, så hvorfor skal siden ha ditt navn?? Du utnytter din mor og skal selv høste gevinsten?? Sympatisk av deg Christian. 

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sjokka det virker som om du har en liten personlig vendetta gående mot denne personen? Kan godt hende jeg tar helt feil, men det er inntrykket jeg sitter med.

Jeg har inntrykk av at moren synes det et festlig, på hennes egen måte. Og at hun verdsetter at de to har et "prosjekt" sammen.

Videre var det veldig artig å se de to sammen på ferie for en liten tid tilbake. De koste seg sammen, og moren plagde han mer enn vice versa der. Samt at hun virkelig ga uttrykk for at hun hadde det fantastisk på ferie sammen med han.

Mitt inntrykk er at dette er en greie de kjører sammen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 20.07, Turkis Sau skrev:

@Sjokka det virker som om du har en liten personlig vendetta gående mot denne personen? Kan godt hende jeg tar helt feil, men det er inntrykket jeg sitter med.

Jeg har inntrykk av at moren synes det et festlig, på hennes egen måte. Og at hun verdsetter at de to har et "prosjekt" sammen.

Videre var det veldig artig å se de to sammen på ferie for en liten tid tilbake. De koste seg sammen, og moren plagde han mer enn vice versa der. Samt at hun virkelig ga uttrykk for at hun hadde det fantastisk på ferie sammen med han.

Mitt inntrykk er at dette er en greie de kjører sammen.

Nei, det er ingen personlig vandetta mot Christian. Jeg påkeker derimot hvordan han driver på i SoMe, for å få seg selv opp og fram. Jeg sier det som det er, og er kanskje brutalt ærlig. Jeg står for hva jeg har skrevet her inne. Alt er fakta og kan dokumenteres.

Men jeg kan skjønne hvorfor du får det inntrykket, i og med jeg har skrevet en del ganger om han her inne. 

Legger ved 2 screenshot av kommentarfeltet på facebook, hvor moren (Gro) bekrefter hun er lei av disse mat utfordringene. 

Vil du opp og fram på SoMe Christian så må du begynne og respektere din mor. Uthengingen av alt og alle på Snapchat forteller meg der bor en mobber i deg, og du framstår arrogant, sleip og usympatisk. Da er du kanskje ikke en bedre person enn Anna Rasmussen som du nettop hang ut pga en dukke hun solgte på en nettside?? Du gjør nemlig akkurat det samme som Anna Rasmussen. Du bruker din mor for å oppnå suksess på en side som kun inneholder ditt navn. 

 

 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 10.29, Sjokka skrev:

Nei, det er ingen personlig vandetta mot Christian. Jeg påkeker derimot hvordan han driver på i SoMe, for å få seg selv opp og fram. Jeg sier det som det er, og er kanskje brutalt ærlig. Jeg står for hva jeg har skrevet her inne. Alt er fakta og kan dokumenteres.

Men jeg kan skjønne hvorfor du får det inntrykket, i og med jeg har skrevet en del ganger om han her inne. 

Legger ved 2 screenshot av kommentarfeltet på facebook, hvor moren (Gro) bekrefter hun er lei av disse mat utfordringene. 

Vil du opp og fram på SoMe Christian så må du begynne og respektere din mor. Uthengingen av alt og alle på Snapchat forteller meg der bor en mobber i deg, og du framstår arrogant, sleip og usympatisk. Da er du kanskje ikke en bedre person enn Anna Rasmussen som du nettop hang ut pga en dukke hun solgte på en nettside?? Du gjør nemlig akkurat det samme som Anna Rasmussen. Du bruker din mor for å oppnå suksess på en side som kun inneholder ditt navn. 

 

 

Du kan overhode ikke sammenligne dette med barneeksponeringen til Anna Rasmussen!! Gro er 100% med på leken her, det er IKKE barna til AR. Den dukken du nevner er virkelig siste skremmende stunt fra AR, en kopi av eldstedatteren og dokka har samme navn som datteren. Heldigvis er den trukket fra det norske markedet!! Orker ikke å tenke på hva pedofile evt vil med en tro kopi av datteren til Anna Rasmussen. 

Gro er ei voksen dame med spøk og glimt i øyet, hun bestemmer over seg selv. Chris truer henne ikke til det opplegget de har sammen. Nå blir de straks og se på Charterfeber. Tror du Gro ikke ville bli med sønnen på tur? Hun er like mye «kjendis» hun som han, om ikke mer! 

Endret av Raven Emerald
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ser MrChristian definerer seg selv for komiker på sin egen private facebookprofil... 

Er vel på tide han finner på noe nytt nå da, istedenfor å grapse i seg pølser på Ikea? Deretter drikker de en boks med brus (??) på styrten og sitter og raper flere ganger høyt inn i kameraet? 

Er dette humor? Jeg trodde en komiker var en  kreativ person, som bydde på seg selv med mange nye og oppfinnsomme, morsomme påfunn... 

Blir spennende å se hva denne "komikeren" har å by på i charterfeber neste uke. Tipper det er Gro som får oss til å le....

Dette blir dessverre bare flaut å fortsette med.... Lever noe nytt og morsomt Christian. Du er jo komiker, eller???? 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Ser MrChristian definerer seg selv for komiker på sin egen private facebookprofil... 

Er vel på tide han finner på noe nytt nå da, istedenfor å grapse i seg pølser på Ikea? Deretter drikker de en boks med brus (??) på styrten og sitter og raper flere ganger høyt inn i kameraet? 

Er dette humor? Jeg trodde en komiker var en  kreativ person, som bydde på seg selv med mange nye og oppfinnsomme, morsomme påfunn... 

Blir spennende å se hva denne "komikeren" har å by på i charterfeber neste uke. Tipper det er Gro som får oss til å le....

Dette blir dessverre bare flaut å fortsette med.... Lever noe nytt og morsomt Christian. Du er jo komiker, eller???? 

 

 

 

 

 

At du ikke liker han har man skjønt, og det er helt ok. Men at du henger deg sånn opp i et menneske du ikke kjenner, og ikke liker, det forstår jeg ikke.
La han holde på med det du mener er dårlig humor, og bruk heller tiden din på ting du finner morsomt.
Jeg finner opphenget ditt noe pussig. :klo:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Turkis Sau skrev:

At du ikke liker han har man skjønt, og det er helt ok. Men at du henger deg sånn opp i et menneske du ikke kjenner, og ikke liker, det forstår jeg ikke.
La han holde på med det du mener er dårlig humor, og bruk heller tiden din på ting du finner morsomt.
Jeg finner opphenget ditt noe pussig. :klo:

Samme her 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Turkis Sau skrev:

At du ikke liker han har man skjønt, og det er helt ok. Men at du henger deg sånn opp i et menneske du ikke kjenner, og ikke liker, det forstår jeg ikke.
La han holde på med det du mener er dårlig humor, og bruk heller tiden din på ting du finner morsomt.
Jeg finner opphenget ditt noe pussig. :klo:

Der var du igjen ja. 😉 Ventet på kommentar ifra deg.

Slutt og bland deg. Jeg poster uansett hva du måtte mene. Kanskje du bør bruke tiden på noe du finner morsomt?? Blir for dumt å kommentere slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...