Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Finner ikke snappen hans jeg🤔

Edit: But I did! Cottesen83 var det😁

Endret av Turkis Sau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jikes, han holder enda på ja... Voksne menn som smører mat i ansiktet er langt utenfor det jeg kaller humor :phaedra:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2018 den 17.33, Viking-girl skrev:

Følger han på Snap, og han er på jobb hver dag, vet ikke hvor han jobber. Noe kontor-ish. Og spiser vegetar mat 😊👍🏼👍🏼 Mora er helt herlig! 😁 

Han er veganer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TulleteKatt
7 timer siden, _Malene skrev:

Han er veganer 

Han er plantebasert. Å være veganer går under livssyn. Et livssyn som synes alle er like mye verdt, 2-4-6-8-beinte. Smått og stort uansett.

En veganer ville aldri shamet en ufør, røyking eller ei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TulleteKatt skrev:

Han er plantebasert. Å være veganer går under livssyn. Et livssyn som synes alle er like mye verdt, 2-4-6-8-beinte. Smått og stort uansett.

En veganer ville aldri shamet en ufør, røyking eller ei.

 

👍🏼 

Koser meg med snapper fra de to på tur i syden 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TulleteKatt skrev:

Han er plantebasert. Å være veganer går under livssyn. Et livssyn som synes alle er like mye verdt, 2-4-6-8-beinte. Smått og stort uansett.

En veganer ville aldri shamet en ufør, røyking eller ei.

 

Han kaller seg veganer, da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka
På 5.7.2018 den 7.32, Viking-girl skrev:

👍🏼

Koser meg med snapper fra de to på tur i syden 🤣

Enda mer reklamering for Chris, @Viking-girl? Dette er vel et diskusjonsforum? 

Har fulgt med på snapper jeg også ifra Gran Canaria. Moren er så herlig og morsom. For ei dame 🙆‍♀️🌞

Men det Chris legger ut av seg selv, finnes ikke morsomt. Han snapper seg selv når han har trent og tørker svette. Og det er sååå påtatt. Jeg ser han holder armen rett fram for å filme seg selv, og gir et påtatt slitent puste drag, bare for å få vist seg selv fram på snapp? Chris filmer også seg selv når han ligger på solsenga, og mimer etter en sang. Er dette humor, eller søken etter oppmerksomhet?

Chris nevner titt og ofte: "sånn er det å være kjendis." Chris virker som om han har sin mening om at nå er de kjendiser..... Men han har nok et stort ønske om å bli kjendis. For med sine rundt 13000 følgere på Facebook, så er jo det naturlig at han er kjendis, eller???

De har vært på Flamenco show. Etter showet filmer han seg selv når han prøver å etterligne disse flamenco danserne. Han står og tripper dansingen, som han flere andre ganger også har gjort i andre innlegg på Facebook. Beklager Chris, du vil så gjerne være morsom, men får det ikke til. Det blir for mye det samme, og da blir det ikke naturlig.

Men moren er det koselig og se på når hun danser Flamenco. For henne kommer alt så naturlig virker det som. Ja, hun er ekte, og har det i seg, dette med å være morsom, sjarmerende og herlig. 

Facebook siden heter Mrcristian. Og det hele startet med han. Men når moren kom inn i bildet, og alle kommenterte positivt om henne, begynte han å bruke henne mer og mer. Kanskje på tide å bytte ut navnet med morens navn? Moren er definitivt hovedpersonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sjokka said:

Enda mer reklamering for Chris, @Viking-girl? Dette er vel et diskusjonsforum? 

Har fulgt med på snapper jeg også ifra Gran Canaria. Moren er så herlig og morsom. For ei dame 🙆‍♀️🌞

Men det Chris legger ut av seg selv, finnes ikke morsomt. Han snapper seg selv når han har trent og tørker svette. Og det er sååå påtatt. Jeg ser han holder armen rett fram for å filme seg selv, og gir et påtatt slitent puste drag, bare for å få vist seg selv fram på snapp? Chris filmer også seg selv når han ligger på solsenga, og mimer etter en sang. Er dette humor, eller søken etter oppmerksomhet?

Chris nevner titt og ofte: "sånn er det å være kjendis." Chris virker som om han har sin mening om at nå er de kjendiser..... Men han har nok et stort ønske om å bli kjendis. For med sine rundt 13000 følgere på Facebook, så er jo det naturlig at han er kjendis, eller???

De har vært på Flamenco show. Etter showet filmer han seg selv når han prøver å etterligne disse flamenco danserne. Han står og tripper dansingen, som han flere andre ganger også har gjort i andre innlegg på Facebook. Beklager Chris, du vil så gjerne være morsom, men får det ikke til. Det blir for mye det samme, og da blir det ikke naturlig.

Men moren er det koselig og se på når hun danser Flamenco. For henne kommer alt så naturlig virker det som. Ja, hun er ekte, og har det i seg, dette med å være morsom, sjarmerende og herlig. 

Facebook siden heter Mrcristian. Og det hele startet med han. Men når moren kom inn i bildet, og alle kommenterte positivt om henne, begynte han å bruke henne mer og mer. Kanskje på tide å bytte ut navnet med morens navn? Moren er definitivt hovedpersonen her.

Ler meg heller ikke i hjel av Chris, men hjelpe meg, så surmaget du er. Ble merkbart tristere til sinns av å lese innlegget ditt😳

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
2 timer siden, Speedmaster skrev:

Ler meg heller ikke i hjel av Chris, men hjelpe meg, så surmaget du er. Ble merkbart tristere til sinns av å lese innlegget ditt😳

Surmaget?? Hvis dette var surmaget så må du lese innlegget en gang til. Jeg har nemlig skrevet mange fine ord om mor til Chris.

Hvis du blir tristere til sinns av å lese innlegget, så bør du finne deg en annen plass enn Kvinneguiden. Men tror heller du prøvde å fornærme meg med de ordene. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
3 minutter siden, Jimmi skrev:

Tenker denne nye damen blir litt smålei alle morsomhetene også etterhvert....

 

 

Han har funnet seg en mini-kopi av mora spør du meg 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Han har funnet seg en mini-kopi av mora spør du meg 😂😂

>tenkte det samme.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 5.8.2018 den 10.19, Jimmi skrev:

Tenker denne nye damen blir litt smålei alle morsomhetene også etterhvert....

 

 

Ja kan ikke forstå noe annet. De var på helgetur men Chris virker mer opptatt av mobilen enn dama.

Hadde min kjæreste brukt så mye tid med mobilen når vi skulle på tur, så hadde jeg kasta både han og mobilen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka

Lurer på hva han har som mål med denne facebooksiden og snappene? Antar det er en drøm om reklameinntekt og en kjendis status. For som jeg har hørt ham si flere ganger på snapper nå, så har han sagt: Sånn er det å være facebook kjendis. Virkelig tenker jeg da?? I en snapp etter helgeturen, takket han folk som hadde kommet for å hilse på dem i helgen. 😂😅 Da måtte jeg flire med meg sjøl. Tror jeg også må sende ut snapp og takke den ukjente personen som pratet til meg i dag. Og hun som smilte til meg på bussen. 

Den siste konkuransen var å spise frokostblanding m/ pepsi ginger og ketchup på toppen. Jeg klarer bare ikķe å finne noen humor i dette. Synes det derimot var vemmelig der de satt og brakk seg. Stakars moren hans hadde heller ikke godkjent dette, hun tror jeg bare er for snill og blir med allikevel.

Sorry Chris, jeg trykket "slutt å følg" på facebook. Hvorfor følge deg når jeg ikke liker det du driver med.

Hvordan tror du den som er psykisk syk reagerer på dine morsomheter fra Dale? Kanskje det er sårende? Kanskje det er vondt for de å lese i kommentarfeltet, om alle galningene som bodde på Dale? Og sitte og herme etter de som er psykisk syk, slik du gjorde i den videoen, fant jeg veldig lite underholdende, og rett slett usympatisk. Fant det også veldig lite fint gjort av deg.å filme din kamerat som åpenbart hadde fått i seg for mye drikke. Du hang han rett og slett ut! Men det ble jo fjernet, så du fikk nok en god del kritikk på den. 

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
På 2.7.2018 den 11.49, tørkestativ skrev:

Jeg tror han og moren har kommet med på charterfeber. De meldte seg jo på for en stund siden. Innspilling er i gang nå på gran canaria og plutselig, uten å si noe om at de skulle reise eller hvor de skulle, reiser de på ferie til san augustin... 😉

Åå, hadde vært gøy om det stemte! 

Liker godt Christian og moren jeg. Kjenner dem best fra div. vegangrupper på facebook. Videoene ser jeg en gang i blant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Truka skrev:

For en gjennomført tåpelig fyr. Morer tenderer til å være dum, synes jeg.

Ja sant? Har du sett kveldens utfordring? Spise 2 bananer og drikke 1,5 L sprite, uten å rape. Jada, dette er skikkelig god humor altså 😉 Chris sitter og fjoller og ler gjennom hele konkuransen deres. Slitsom latter som høres så påtatt ut. Uff han er så mektig. Dette er en mann på 34 år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titta innom, men gadd ikke se. Jeg synes både mor og sønn skulle finne seg noe annet å bedrive tiden med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
Akkurat nå, Truka skrev:

Jeg titta innom, men gadd ikke se. Jeg synes både mor og sønn skulle finne seg noe annet å bedrive tiden med. 

Det burde de så absolutt. Blir litt flau på deres vegne. Eller på Chris vegne. De kan umulig ha en lang karriere med å fortsette med matkonkuranser. 😅 Det virker som moren begynner å gå litt lei og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...