Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, og stenges på grunn av gjentatte ryddinger for brukerdebatt og spekulasjoner om deltagerne i tråden.

Perelandra, mod.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MrChristian83 er navnet på FB siden til Christian. Her driver han og legger ut diverse utfordringer som han gjør sammen med sin mor Gro. De 2 digger og leke med mat. Særlig Christian som titt og ofte sugler og spyr ut deler av maten. En fin måte å jukse på, for han skal slippe og spise de ekle kombinasjonen med mat. Ellers finner han på forskjellige crazy utfordringer som de gjør sammen. 

Christian er en ivrig på Snapper. (Cottesen83) Han snapper om det meste. På sine vorspiel får vi se han hiver innpå Fireball shotter, og etter som de siger på, blir han en liten sangfull. Christian er glad i å fyre opp sin mor, som har et kraftig temperament. Han provoserer til de grader og det ender opp med noen diskusjoner mellom mor og sønn. Ja det hender han dytter sin mor så hun ramler, men det er visstnok bare humor i Chris sine øyne. Kjeften står ikke stilt på noen av de 2, og særlig Gro har sine gullkorn. De er begge som <Prinsessen som ingen kan målbinde>

De har vært med i Charterfeber og skal nå være med på <Min første date> på TvN. 

Følg med. Disse 2 sparer ikke på noe. Noen mener de er fantastiske, andre mener det blir alt for mye. Med andre ord, de facinerer og provoserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Edit: Ryddet igjen for brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spørsmål om moderering.

Vi minner om at spørsmål om moderering tas på Ris, ros og spørsmål om forumet

Perelandra, mod. 

Edit: Ryddet for brukerdebatt, kommentarer til moderering og svar til dette.

Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vet ikke hvem MrChristian er, og skrev derfor en innledning om hva som skjer på denne siden. Han har nå over 20tusen følgere på FB og over 20tusen følgere på Instagram. Dess flere følgere, dess flere kommentarer er å lese, både positive og negative. 

Chris er både elsket og hatet ser det ut som. Selv synes jeg det er viktig å gi beskjed om at dette IKKE ER OK..Det er heller ikke ok at han lærer folk å gjøre det samme.. Noen kan dessverre bli påvirket og tar etter "humoren" til Chris. Hva om dette skjedde i en skolegård? Da hadde det blitt tatt som mobbing!

Fjernet innhold med opphavsrett. Perelandra, mod.

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg blir faktisk glad når jeg ser andre som opplever Chris på samme måte som meg. Jeg er også glad for andre begynner å gi beskjed.

Fjernet innhold med opphavsrett. Perelandra, mod.

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett.

Vi minner om at siteringer alltid skal ha kildehenvisning. Opphavsrett - klargjøring ihht reglene

Sitat

Det er ikke lov å sitere mer enn 2-3 setninger, og i alle tilfeller må kildehenvisning være med. Det må være direkte kildehenvisning - f.eks. til det aktuelle blogginnlegget (som http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/26/den-siste-lysekronen-pa-verket/) og ikke den generelle bloggadressen (som www.carolinebergeriksen.no)  Sitering av større innhold eller bilder er ikke lov uten kildehenvisning. Det må igjen lenkes direkte.

Perelandra, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, 29_j skrev:

Fått med deg siste nytt? 

😂😂 

Herlig Oslotur! De er skjønne! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2019 den 12.59, 29_j skrev:

Ja, en stram kar det;) 

Seriøst? Stram kar?? Da sier jeg som Gro: Smaken er som baken 😂 En mann med brun skinnveske har jeg aldri opplevd før. Christian bar på en i helgen når de var i oslo. Nei takk, han er alt for feminin. Lurer meg på om han har hatt på seg en kjeledress noen gang? Eller skitne arbeids hansker? Han leverer jo inn bilen for å bytte dekk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi fått servert Gro sin sykdomhistorie atter en gang. Chris sin morsdagshilsen på FB handlet ene og alene om hvor tøff og hvilke sykdommer Gro har. Når han attpåtil går ut på offentlig FB side og forteller Gro fikk beskjed om hun hadde 5 år igjen å leve, ja da lurer jeg på hva hensikten er. Chris gjestet også mammahjerter i forrige uke, hvor vi hørte en lang historie (igjen) om hvor syk Gro er, og at hun har en bærepose medisiner. (Skulle likt å ta en prat med den legen som skriver ut så mye medisiner.😲 Kan jo bli syk av bare medisinene)

Hvorfor er dette så viktig for de å fortelle gang på gang? Det er så personlig informasjon. Jeg rister forøvrig på hodet over de private samtalene Gro har med følgerne sine. Hun legger ut om både det ene og det andre. Hvor lurt dette er, finner hun sikkert ut selv en dag.

Ellers flirer jeg av hvordan hun gang på gang går ut og beskytter lillegutten sin. Mannen er voksen, hvorfor i alle dager kan han ikke snakke for seg selv? Definitivt et usunt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så får jeg vondt av Christian. Hvis han ikke er med moren sin, så sitter han hjemme i sofaen alene. Kveld etter kveld ser vi han alene i stua si. Igår satt han ene og alene og hadde forspill. Hvorfor er han ikke med noen av de andre på forspill istedenfor å sitte mutters alene? Han heiv innpå med både øl, cider og shotter, mens han filmer seg selv. (Det er ikke et sunnhetstegn når en person drikker så MYE alene) Alkohol skal vel være noe man koser seg med i festlig lag etc?) Vi ser han er ute på byen med en del mennesker, men virker mer opptatt av å filme kvelden enn å prate og være sosial med folka. Så et par av jentene så veldig motvillige ut til å bli filmet. Men Chris legger det ut allikevel. Kanskje på tide at Chris ber om tillatelse til dette? Det er ikke lovlig. Selv om Chris selv elsker oppmerksomheten ved å legge seg selv ut på snap, så er det dermed ikke sagt andre liker det. 

Det jeg reagerer på er at en voksen mann IKKE har venner. Hadde Chris hatt en beste kompis så hadde det kommet fram på SoMe. Gro legger ut om hvor drag han har på damene?? Ok, merkelig han er singel da og aldri får et forhold til å fungere? Det forteller meg heller hvor vanskelig og urimelig kravstor Chris er i sin søken på damer. Det med at han alltid er alene forteĺler meg folk blir slitne og orker ikke å være forlenge sammen med fyren. For hadde han vært så FANTASTISK OG MORSOM, så hadde han hatt noen å gå på besøk til, samt få besøk av. Hadde Chris hatt noen venner, så hadde han heller ikke gått på besøk til mora si 5 dager i uka. Når vi attpåtil så han spiste Valentines middag med mora, da roper jeg varsku her. Få deg et normalt liv Christian. Usunt at livet ditt kun skal handle om MrChristian (med andre ord deg selv) moren din og fulle kalas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ikke mer med på Gro og sønn enn feks Anne Brith og Anna Rasmussen! Jeg skriver fakta her. Sannheten er Chris alltid er alene om han ikke er med sin mor. En drikke kompis er en sjelden gang på forspill. Hvis de er så gode venner så finner jeg det merkelig de ikke besøker hverandre utover dette forspillet? Chris røper mye mer om seg selv og sin livssituasjon enn han er klar over selv. De fleste foretrekker å være mer aktiv enn å sitte i sofaen kveld etter kveld og i helgene. Det blir veldig trist og ensformig, særlig når du er singel. Jeg er selv i full jobb, og har fritidsaktiviteter i fritiden og finner tid til å trene også. Har avtaler med venner både kvelder i ukene og helger. Da er det innhold i hverdagen. Å bare sitte hjemme og trykke på pc og fjernkontrollen hadde gjort meg deprimert tror jeg. 

Har vi sett Christian reise på ferie med andre enn moren? Har vi sett han reise på helgetur med en kompis? Aldri. Vi ser kun han er hjemme, måned etter måned. Her er det ingenting som blir overanalysert, det er KUN observasjon på å følge han på snap. 

 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.2.2019 den 0.42, 29_j skrev:

Som sagt, så bor jeg et stykke unna han og har fulgt han ganske lenge nå. MEN, kjære tid altså, nå må du gi deg @sjokka. Om han er med noen eller om han er alene, hva så? Du er han ikke har venner pga at han besøker mora si 5 dager i uka? For et herlig forhold sier jeg! At han nyter alkoholen alene er helt vanlig. Nå må du roe deg. (Uten at dette skal være spekulasjonsrelatert), så er det noe som har skjedd her. Et mer truffent menneske skal man lete lenge etter, jiiiises! 

 

 

Jeg håper Chris finner en partner snart. Som kan gi han den oppmerksomheten han trenger. Livet skal inneholde mer enn jobb og sitte foran tv'en og spør følgerne sine om anbefalinger på gode serier han kan se. Så ja, jeg får vondt av han

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. 

Vi gjør oppmerksom på at dersom regelbruddene fortsetter på samme måte, kan tråden bli varig stengt. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...