Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
25 minutter siden, Ewna skrev:

Hvorfor trodde du det, når tråden heter "MrChristian [...]", altså Christian med "Ch"? Ikke "K" :P 

Haha vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Haha vet ikke

Christian er meget flink til å kommentere overalt. Han kommentere mye i div facebook grupper, anmeldelser på steder han har vært og spist m.m. (ligger til familien å klage og skrive anmeldelser) Og det er bare negativt kjefting. Gro ble visst veldig dårlig behandlet på en Coop butikk, og da skulle de snakke med butikksjefen, for dette gikk de ikke med på. Har lest flere anmeldelser fra både gro chris og et annet familimedlem ( og h*n var den verste av dem..Bare sutring og klaging på alt)

Hvis noen kritisere ham på sine egne sider og han får litt pes på noe han har gjort, svarer chris spydig, eller så fjerner han innlegget så ingen får anledning til å lese det negative som blir skrivet om chris. Kommentarer blir slettet og brukere blokkert. Det var en om kommenterte han var en mobber, men da slengte chris det tilbak til han som kommenterte, og sa det var han som er mobberen. Enkelte veganere har han hengt ut på bloggen fordi iflg chris er de etter han som veganpoliti. Og for å ikke glemme når han laget det sutreinnlegget om hvor fæle alle var med han på kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. 

Vi minner om følgende regler: 

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

Brukerdebatt eller  persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen. 

* Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen.

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 19.54, Sjokka skrev:

Såg nettop videoen igjen. Jeg er sjokka. Den mannen er faen meg ikke mye snill. Moren går på rommet og lukker døren for å få fred, Christian åpner døren igjen. Gro reiser seg fra sengen og vil lukke døren, men chris tvinger seg på for å få filme. Senere ber Gro Chris om å ikke ta bilde. Jeg tar ikke bilde,  jeg filmer deg sier Chris. Gro gir så opp og lar sønnen filme. Han PÅTVINGER Gro å være med på kameraet.

Jaja sannheten kommer alltid for en dag. Du får virkelig vist hvem du virkeøig er Chris. Og flere med meg ser det.

Du måtte se den en gang til for å kunne gulpe opp mer negativitet?🙄 

Ikke rart det er krig i verden...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 29_j skrev:

Haha, så enig. Snakk om å følge med på ting man overhodet ikke kan fordra her i verden. Skal vi også bare kritisere alt vi ikke liker? 

 

15 timer siden, Nåmådugjedeg skrev:

Du måtte se den en gang til for å kunne gulpe opp mer negativitet?🙄 

Ikke rart det er krig i verden...

Hele Rampelyset på kvinneguiden består av kritikk og negativitet, gjør det ikke? Ta en titt innom feks Anne Brith og Anna Rasmussen og les. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokka skrev:

 

Hele Rampelyset på kvinneguiden består av kritikk og negativitet, gjør det ikke? Ta en titt innom feks Anne Brith og Anna Rasmussen og les. 

Så da er det greit at du også gjør det ? Noen ganger må man svelge noen kameler og være den som lar være å kommentere 🙄 Er uenig i mye rart jeg også, men det hjelper jo ingen om jeg sitter på et forum og lirer av meg så mye negativitet, derimot scroller jeg videre og leser heller om noe som interesserer meg.. Det er greit at du ikke liker Christian, men hjelpes, tror du han endrer personlighet selv om du sitter her å skriver alt du ikke liker ved han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nåmådugjedeg skrev:

Så da er det greit at du også gjør det ? Noen ganger må man svelge noen kameler og være den som lar være å kommentere 🙄 Er uenig i mye rart jeg også, men det hjelper jo ingen om jeg sitter på et forum og lirer av meg så mye negativitet, derimot scroller jeg videre og leser heller om noe som interesserer meg.. Det er greit at du ikke liker Christian, men hjelpes, tror du han endrer personlighet selv om du sitter her å skriver alt du ikke liker ved han?

Poengterer bare fakta her inne jeg. Det er ikke forskjell på hva som skrives i denne tråden enn andre tråder. 

Om jeg tror Christian endrer personlighet pga hva jeg skriver?? Oh no, det kommer aldri  til å skje!. Kan ikke lære en gammel hund å bjeffe. Christian framstår meget kverulerende og firkantet. En person som aldri er i stand til å rette på seg selv. Han sitter oppe på sin høye hest og ser ned på alle andre. Dessverre er det sannheten. 

@Nåmådugjedeg   Skal si, Christian sitt favorittuttrykk 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Poengterer bare fakta her inne jeg. Det er ikke forskjell på hva som skrives i denne tråden enn andre tråder. 

Om jeg tror Christian endrer personlighet pga hva jeg skriver?? Oh no, det kommer aldri  til å skje!. Kan ikke lære en gammel hund å bjeffe. Christian framstår meget kverulerende og firkantet. En person som aldri er i stand til å rette på seg selv. Han sitter oppe på sin høye hest og ser ned på alle andre. Dessverre er det sannheten. 

@Nåmådugjedeg   Skal si, Christian sitt favorittuttrykk 🤢

Men du drar inn absolutt alt han sier og gjør for å bemerke alt du ikke liker. 

De andre trådene her inne er jo absolutt ikke noe bedre, faktisk ganske sjokkerende hva voksne folk kan få seg til skrive på nett...

Angående "nåmådugjedeg" så er det faktisk et ganske vanlig uttrykk i disse trakter....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilde:  Videoen < Livet bak fasaden > på FB siden MrChristian. Her beskriver Gro sin vanskelige hverdag med alle sykdommene hun har. Hun har INGEN livskvalitet hun ORKER IKKE annet enn å sitte i lenstolen dag ut og dag inn.. Vi har hørt Gro si gjentatte ganger (Ref Snap) hun ikke klarer å komme seg ut på handel uten hjelp av sin kjære sønn Christian. Rullator har hun fått av hjelpesentralen, men nekter å bruke den har vi sett i et par videoer. 

Kilde: Videoen på FB siden MrChristian <TVNorge ringer> Gro. Her forteller Gro mannen som ringer om 2 av sykdommene hun har, men UNDERSTREKER for TVNorge at hun er VELDIG SPREK. 😲😲😲 Hva skjedde plutselig der i den samtalen? Glemmer Gro hun har fortalt følgerne sine at det koster henne veldig mye å lage en søndagsmiddag? At det å lage pepperkaker kun var et "skuespill" for egentlig orket hun ikke å gjøre det, men ville så gjerne overraske Christian? Vi så der Christian finne fram en kjøkkenstol slik at Gro kunne sette seg ned å hvile.

Hvor ligger sannheten? Er det på FB hvor det kommer fram hvor dårlig livskvalitet hun har? Hun forteller i videoen at sykdommen er invalidiserende. Ifølge Gro selv hadde hun ikke overlevd uten å være influencer på MrChristian siden. Eller ligger sannheten i det hun fortalte TvNorge? At hun er sprek og at sykdommene ikke er ødeleggende for henne? Gro framsto frisk som en fisk i charterfeber også.

Ja,  jeg er forvirret, for her oppgis 2 vidt forskjellige verdener. Er det ok at influencere oppgir falsk informasjon? Noe skurrer fælt her...Det går fra å være invalidiserende til å være sprek.. Løgn på løgn blir servert igjen.... 

Endret av Sjokka
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at noe skurrer med den sykdomshistorien. Men det siste såkalte influencere er, er vel ærlig. Det eneste det handler om er å tjene penger og/eller få flest mulig følgere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Det minste vi kan forvente er at influencere er ærlige. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rubella skrev:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ja det var lfaktisk litt morsomt det 😂 Influencere er ikke ærlige 😂  Men for å snu litt på det. Det minste vi kan forvente er at mennesker er ærlige. Er alle det? Nei ! Jeg trekker meg bort fra løgnere. Vil ikke ha noen ting med dem å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sleipt og dårlig gjort. Gro melder seg på et datingprogram for å "finne kjærligheten". Men ifølge videoen vil hun ha en mann som er ferdig med sex, hun vil ikke bli samboer, og vil heller ikke bli fridd til. Pyjamasen skal beholdes på. Fjernkontrollen vil hun heller ikke dele på.  Det hele er jo latterlig. Gro forteller ofte hvor ensom hun er, og har det så vondt og gråter hver dag. 

Og da stiller jeg meg spørsmålet om hvor ærlig og seriøs hun er med dette? Det virker som de gjør det kun for å få komme på tv og få flere følgere på MrChristian.

Er det riktig å gjøre det på denne måten? Nei. Ingen tanker til den som eventuelt havner på date med Gro, som kanskje har et dypt ønske om å finne kjærligheten. Råttent gjort og håper TvNorge finner utav hele historien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Respektere han som han er ??  @29_j

Jeg respekterer IKKE en influencer som kommer med 2 vidt forskjellige sykdom historier, avhengig av om de skal være med på et tvprogram (da er de spreke som bare det) eller høste sympati og følgere på FB og instagram (da er livskvaliteten veldig dårlig). Hadde Christian og Gro derimot gått ut på FB siden deres og innrømmet det var gitt falsk eller uriktige informasjon rundt dette, da hadde de fått RESPEKT. Ref: FB "Livet bak fasaden" og "TvNorge ringer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2019 den 14.44, TyrkiskPepper skrev:

Influencer...? Hvor står det at Christian er dette?🤔

En som har offentlig profil og 20tusen følgere på hver av FB og insta er vel en influencer ?? Han ber jevnlig folk tagge andre personer for å få flere følgere..  Er det mer riktig å kalle han offentlig "komiker"? Det er jo komiker Christian kaller seg selv. Gro beskriver seg selv som influencer for MrChristian.

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, 29_j skrev:

De sitter jo ikke foran hele Norge og lyver om noe så alvorlig? Sett alle medisinene hun bruker. Jeg tror ikke de er ute etter empati. Kjipt å bli oppdaget, så de tenker nok lengre enn som så. @Sjokka

Så du videoen om når de skulle ha en chili slikkepinne i munnen i 5 min? (Ref FB) Der sa Gro følgende: "Dette ser vel legen min. Jaja, han har vel sett alt på denne siden" 

De ordene sa sitt for meg. Gro bekymret seg for legen ville se henne i den utfordringen. Og jeg sier: Med en lungekapasitet på 28% OG perforerte lunger ( Ref: Livet bak fasaden, FB) så er det enormt bra jobba og ikke hive etter pusten etter den utfordringen der. Faktisk utrolig hun klarer alle disse ufordringene, for det skal strengt tatt være UMULIG med perforerte lunger og 28% lungekapasitet som hun forteller på en offentlig FB side at hun har. 

Endret av Sjokka
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa
28 minutter siden, Sjokka skrev:

Så du videoen om når de skulle ha en chili slikkepinne i munnen i 5 min? (Ref FB) Der sa Gro følgende: "Dette ser vel legen min. Jaja, han har vel sett alt på denne siden" 

De ordene sa sitt for meg. Gro bekymret seg for legen ville se henne i den utfordringen. Og jeg sier: Med en lungekapasitet på 28% OG performerte lunger ( Ref: Livet bak fasaden, FB) så er det enormt bra jobba og ikke hive etter pusten etter den utfordringen der. Faktisk utrolig hun klarer alle disse ufordringene, for det skal strengt tatt være UMULIG med performerte lunger og 28% lungekapasitet som hun forteller på en offentlig FB side at hun har. 

Perfomerte? Deformerte?perforerte? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER begge to. Hun er sprek, til tross for all sykdom! Men ikke sprek som et menneske generelt. Hun har nedsatt livskvalitet, men videoene å de fine tilbakemeldingene gir henne mye mer livsgnist. Hun er ærlig om at hun elsker likes og kommentarer, noe som er en ærlig sak å veldig forståelig. Så kommer det mye oppkast her å bare negativitet. Vet dere ikke hva det kan gjøre med ett menneske? Slutt å diskutere om livskvaliteten hennes. Dere får såvidt en bitteliten brøkdel av livet hennes å skal liksom bedømme fra det. Aner dere hvor mye dere ikke ser? Hvor lenge varer en charter episode? 30-40 min? Å hele episoden handler ikke om kun dem engang, å kan vise flere dager i en episode. Skjerp dere. Dama er sterk, å når hun endelig åpner seg om sykdommen så kommer dette gulpet. Selvfølgelig vil hun virke som sitt beste på videoene. Hun tror vel ikke hun får noe spes med seere av å se på henne ligge i senga? Og dette med dating programmet, skal hun ikke få melde seg på selv om hun har spesifiserte ønsker i en mann? Kansje TVNorge klarer å finne en med samme syn. Tenk så fint. Forbanna negativitet assa. STÅ PÅ CHRISTIAN OG GRO. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...