Gå til innhold

Hvem blir sammen med muslimer her i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Det er jo mange fordommer mot de som blir sammen med muslimer her i Norge. Jeg beklager om jeg høres veldig slem ut og ufølsom mtp beskrivelsene videre her, men sier rett ut bare det åpenbare.

Jeg kjenner 2 stk som er sammen med muslimske menn: Hun ene er svært overvektig, veldig lite attraktiv og tror hun går på tiltak. Cirka 30 år. Hun er sammen med en flyktning som er veldig veldig mye mer attraktiv enn hun. Sikkert en veldig skjønn dame og er ikke meningen å komme med en så fæl beskrivelse, men de er så ulike at det virker som om hun bare blir brukt (håper dere forstår hva jeg mener???) Hun her er jo et ideelt eksempel på en som passer fordommene mot de som blir sammen med innvandrere

Hun andre er 19 år, høy, kjempeslank, kjempelyst blondt hår, vakker og flink i idrett og har hørt hun skal studere noe med ingeniør eller matematikk. Hun var sammen med en flyktning før som var rundt samme alder. Han snakker helt flytende norsk og skulle trodd han hadde bodd her i 10 år minst. Han er også en veldig fin/kjekk gutt. Han har fått mange norske venner og jobb, og gjør det veldig bra på skolen. Virket som om han hadde skutt gullfuglen egentlig, men de er ikke sammen nå.

Det virker absolutt ikke som om innvandrere bare får de kvinnene som ingen norske menn vil ha, så de fordommene der stemmer egentlig ikke..... ?

 

Anonymkode: 8631d...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS

obs når jeg mente "innvandrer" så mente jeg folk fra Midt-Østen, hovedsakelig muslimer...

Anonymkode: 8631d...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vanvittig mange fordommer mot innvandrere, og da særlig muslimer. De færreste av dem har rot i virkeligheten. For å gjøre det helt banalt; muslimer er også mennesker og kommer i alle farger, fasonger og varianter. Her inne vil du se et overtall av hatske og fordomsfulle meninger om utlendinger, men de er heldigvis ikke i flertall ute i den virkelige verden, selv om det begynner å bli farlig mange av dem.

Anonymkode: a5ff8...b74

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet ei jente som var marokkaner, og hun var muslim, og hun var den typen som var veldig opptatt av å rydde / vaske, nesten litt freak. Hun var en grasiøs danser som ikke var så altfor glad i å suge, men hun elsket å knulle. Hun var rett og slett et dyr i senga...hadde høy seksuell appetitt, tente på å bli tatt selv om hun liksom ikke hadde helt lyst, for da fikk hun veldig lyst, elsket å bli brukt. Hun var ganske cocky og sa ofte at hun ikke hadde noen begrensninger i senga, og jeg testa henne ofte på dette. La henne på ryggen på senga med hodet litt utenfor kanten 90 grader og knulla munnen. Hun var ikke fan av dette, men det fantastiske er at hun liksom aldri klaget på det, for ifølge henne var kroppen hennes min i det sekundet vi startet med noe på soverommet.

Var ofte steder i Oslo vi ikke kunne henge pga hun var redd for at fetterne hennes skulle se henne der, her kommer altså en typisk muslimsk greie som drar ned markedsverdien kraftig på muslimske jenter. Tenk at du er med ei jente som elsker å bli brukt i senga samtidig som hun har enorme begrensninger på den sosiale fronten.

Hun brukte ikke hijab og var veldig kjærlig og skjønn i starten, men etter hvert ble hun uinteressant og kjedelig. Spesielt grunnet at  noen av gangene vi skulle møtes ble avlyst pga uventet familiebesøk osv, ufattelig hvor «needy» de er i muslimske familier. 

Mange som sier man ikke burde skille på rase osv og det er jeg forsåvidt enig i, men synes at dersom personen er muslim så vil personen stille mye lavere kvalitetsmessig ifht vestlige jenter. Jeg hadde fordommer om muslimske jentet at de luktet, hadde store kjønnslepper og var veldig hårete, men av de tre muslimske jentene jeg har besudlet så var kun 1 av de veldig hårete, lata som jeg var jomfru og fikk henne til å suge meg til paradis isteden, takler ikke steinalder-busk på musa, ser ikke særlig innbydende ut.

 

Anonymkode: 4988f...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta med iranske jenter her også. De kan være veldig høye på seg selv og ha et veldig spesielt selvbilde. Veldig sjeldent at du finner en muslimsk iransk jente i Norge, men det finnes noen sympatisører og de er direkte søppel i væremåte og klasse.

Mange iranske jenter ser driitvakre ut, men så finnes det en del iranere som opererer nese, pupper, Restylane x3 normal størrelse, og sminke fra en annen verden. Mange som sier at jo mer sminka dama er jo styggere er hu uten sminke og det stemmer veldig bra som regel. 

De naturlig pene iranerne i Norge er svært ettertraktet blant norske og iranske gutter, spesielt pga dems utrasosiale kulturelle bakgrunn og dems felles hat for islam som ødela deres hjemland. For som alle vet så er islam en sykdom i dette samfunnet som er veldig vanskelig å bli kvitt. Mange iranere forundrer seg over at folk flykter fra strengt muslimske land og tar med seg religionen, spesielt pakkiser, arabere og somalere.

Anonymkode: 4988f...f51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt i oppførsel kan man skille på muslimske jenter. De med verst oppførsel er som regel neger/somaler, det ser man ofte et eksempel på skolen og på gata. Derimot er afghanske/pakistanske gutter de største taperne, pakistanske jenter hadde ikke vært så lite verdt i samfunnet om de hadde hatt mulighet til å stå mer opp for seg selv. 

Mange av de muslimske jentene kan rett og slett brukes i senga, for de har blitt indoktrinert til å tro at mannen har all makt. For en som kun er interessert i sex er ei muslimsk dame drømmen, men på et intellektuelt nivå så vil du som regel lure på om foreldrene glemte selve oppdragelsen.

De beste jentene fra Midtøsten er de muslimske jentene som er liberale og har et åpent syn på livet.

Anonymkode: 4988f...f51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift med en muslim. Jeg er blond, tynn og vet selv jeg er vakker. Har aldri vært mangel på tilbud. Mannen min er over normalt kjekk. 

 

Anonymkode: 57f95...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt i oppførsel kan man skille på muslimske jenter. De med verst oppførsel er som regel neger/somaler, det ser man ofte et eksempel på skolen og på gata. Derimot er afghanske/pakistanske gutter de største taperne, pakistanske jenter hadde ikke vært så lite verdt i samfunnet om de hadde hatt mulighet til å stå mer opp for seg selv. 

Mange av de muslimske jentene kan rett og slett brukes i senga, for de har blitt indoktrinert til å tro at mannen har all makt. For en som kun er interessert i sex er ei muslimsk dame drømmen, men på et intellektuelt nivå så vil du som regel lure på om foreldrene glemte selve oppdragelsen.

De beste jentene fra Midtøsten er de muslimske jentene som er liberale og har et åpent syn på livet.

Anonymkode: 4988f...f51

Jeg kjenner svært mange pakistanske kvinner, både fordi jeg har vokst opp med en god del av de, og så studert på høyere studier med de. Mitt inntrykk er at de fleste, tar høyere utdannelse, jobber og får selv velge hvem de skal gifte seg med. Noen av de får begrensninger på at de må gifte seg med en annen pakistaner. Noen får gifte seg med hvem de vil, selv om han er norsk. Ingen av de jeg er oppvokst med, eller studert med har brukt hijab, de har kledd seg som oss.

Anonymkode: 8df97...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange kvinner som synes muslimske menn er flotte og skjønne. Men problemet ligger igjen i kultur. For selv om mange er nyforelska der og da, og gjerne synes dette med en fremmed kultur er spennende, så kommer ofte realiteten for en dag.

Mannen begynner å snakke om at hun må bli med for å møte familien hans hjemme, i et land der det er en helt annen kultur. Mannen som en gang var så kjekk, begynner å vise sitt sanne jeg fra sin kultur. Det blir gjerne barn inni bildet etterhvert og situasjonen blir veldig komplisert. Det har gått dokumentarer på TV før om vestlige kvinner som har giftet seg med en muslim, flyttet til midtøsten og har hatt et rent helvete med å prøve å unnslippe "fangenskapet" der nede.

Jeg vet også om et tilfelle med en venninne av en bekjent som har vært gjennom det, så det er heller ikke bare skrekkhistorier man hører om på TV. Hun var en vanlig vestlig kvinne med et stort nettverk av bekjente og familie. Hun ble sammen med en muslim, flyttet til midtøsten, og "ingen" hørte noe fra henne på årevis. Hun ble totalt isolert fra både venner og familie. Senere ble det slutt og hun kom hjem igjen og hadde vært gjennom et helvete.

Anonymkode: 7f4fc...6b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som ble oppvokst muslim men som ikke er det nå lenger. Han snakker flytende norsk og har bodd her i 10-11 år. Han har mange bekjente og hadde relativt gode karakterer på skolen. Han høres nesten ut som han andre du skrev om, haha 😂

Anonymkode: b0f46...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

noen av gangene vi skulle møtes ble avlyst pga uventet familiebesøk osv, ufattelig hvor «needy» de er i muslimske familier. 

Anonymkode: 4988f...f51

Ja, de elsker uventede familiebesøk. En gang kom noen på uventet bryllupsreise til oss, til og med. Jeg synes det er koselig, stort sett. Jeg er forlovet med en muslim. 

Anonymkode: 9e9a5...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt i oppførsel kan man skille på muslimske jenter. De med verst oppførsel er som regel neger/somaler, det ser man ofte et eksempel på skolen og på gata. Derimot er afghanske/pakistanske gutter de største taperne, pakistanske jenter hadde ikke vært så lite verdt i samfunnet om de hadde hatt mulighet til å stå mer opp for seg selv. 

Mange av de muslimske jentene kan rett og slett brukes i senga, for de har blitt indoktrinert til å tro at mannen har all makt. For en som kun er interessert i sex er ei muslimsk dame drømmen, men på et intellektuelt nivå så vil du som regel lure på om foreldrene glemte selve oppdragelsen.

De beste jentene fra Midtøsten er de muslimske jentene som er liberale og har et åpent syn på livet.

Anonymkode: 4988f...f51

Det innlegget ditt oser hat og jeg tror virkelig ikke at du gar knulla en eneste jente. Et forsøk på å vanære kvinner det er det du var ute etter her. Det samme innlegget gjelder den over din. Bare tull haha

Anonymkode: 4bd93...ea0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bli sammen med en muslim? 

Selv er jeg ikke det for øyeblikket, men jeg finner mange av dem svært tiltrekkende. 

Anonymkode: 0a34c...5fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bli sammen med en muslim? 

Selv er jeg ikke det for øyeblikket, men jeg finner mange av dem svært tiltrekkende. 

Anonymkode: 0a34c...5fe

Du kan jo begynne med at kvinner er annenrangs mennesker i islam. Og det er ikke sikkert de vil innrømme dette siden de også kan lyve til vantro ifølge koranen. De omskjærer også barna dine hvis dere velger å få det.

Islam er sånn ca den mest grusomme, bakstreverske og totalitære ideologien som finnes på denne kloden. At noen vanlige norske mennesker i det hele tatt vurderer å involvere seg med noen som sympatiserer med denne dødskulten er forbi enhver form for fatteevne. Og koranen kan ikke "tolkes" hvis noen tror det. Koranen ER islam. 

Anonymkode: a5412...6b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo begynne med at kvinner er annenrangs mennesker i islam. Og det er ikke sikkert de vil innrømme dette siden de også kan lyve til vantro ifølge koranen. De omskjærer også barna dine hvis dere velger å få det.

Islam er sånn ca den mest grusomme, bakstreverske og totalitære ideologien som finnes på denne kloden. At noen vanlige norske mennesker i det hele tatt vurderer å involvere seg med noen som sympatiserer med denne dødskulten er forbi enhver form for fatteevne. Og koranen kan ikke "tolkes" hvis noen tror det. Koranen ER islam. 

Anonymkode: a5412...6b7

Har du kiler på at de kan lyve til de vantro?
Omskjæring skjer ikke kvinner i alle land. Dette er uansett noe man diskuterer med partner før man får barn.

Anonymkode: ec7c9...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kiler på at de kan lyve til de vantro?
Omskjæring skjer ikke kvinner i alle land. Dette er uansett noe man diskuterer med partner før man får barn.

Anonymkode: ec7c9...a03

Kilder? Det står i koranen! Taqiyya f.eks. Sura 3:28. Men det finnes mange varianter her. De kan også lyve om at de ikke er muslimer. Islam sitt oppdrag er å erobre hver eneste nasjon på denne kloden. Og de kan mer eller mindre bruke alle metoder for å oppnå det målet. En ikke-muslim kan i bunn og grunn aldri stole på en muslim. 

Og du har egentlig ikke så mye du skulle sagt om omskjæring. Hvis man bor i Norge så er du beskyttet av det norske lovverket, så det binder hendene til den muslimske mannen. Men i et muslimsk ekteskap er kvinnen mannens eiendom og mer eller mindre en slave. Kvinner blir f.eks brukt som en objektivisert belønning til muslimer i "himmelen"(som i hvert fall er et helvete for kvinner).

Med all respekt, fuck islam.

Anonymkode: a5412...6b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av moren min har vært lykkelig gift med en muslim i 35+ år. Hun er en alminnelig pen kvinne. Slank og velutdannet. Er ikke sikker på om hun har doktor- eller professorgrad. Hun er pratsom, sterk og ikke det minste underdanig. Han er like høyt utdannet og ser bra ut. Han går i moské av og til, men jeg tror ikke han er så voldsomt sterk i troen. Han forguder i alle fall kona si, er for likestilling og lar døtrene få velge sine liv selv. De to er et sånt par som får en til å tro på livslang kjærlighet.

Når jeg rusler rundt i byen ser jeg nesten utelukkende overvektige norske kvinner sammen med utenlandske menn, så det er lett å tro at det er det som er det vanligste, men kanskje de damene bare er mer glad i å henge i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hind skrev:

En venninne av moren min har vært lykkelig gift med en muslim i 35+ år. Hun er en alminnelig pen kvinne. Slank og velutdannet. Er ikke sikker på om hun har doktor- eller professorgrad. Hun er pratsom, sterk og ikke det minste underdanig. Han er like høyt utdannet og ser bra ut. Han går i moské av og til, men jeg tror ikke han er så voldsomt sterk i troen. Han forguder i alle fall kona si, er for likestilling og lar døtrene få velge sine liv selv. De to er et sånt par som får en til å tro på livslang kjærlighet.

Når jeg rusler rundt i byen ser jeg nesten utelukkende overvektige norske kvinner sammen med utenlandske menn, så det er lett å tro at det er det som er det vanligste, men kanskje de damene bare er mer glad i å henge i byen.

Når jeg leser slik så angrer jeg nesten mer på at jeg aldri ga en sjanse til den muslimske beundreren min. Men alle hiver på med skrekkhistorier, så jeg ble muslimfiendtlig igjen. De får være takknemmelige disse som ikke ville jeg skulle inn i et forhold med han, for jeg tok hensyn til deres forbanna følelser og ikke mine egne og det gnager enda. 

Blir bare irritert på og vente i evighet på denne norske kjæresten jeg aldri finner, for det er helst en norsk jeg burde finne i følge folk flest. Men det eneste jeg ser her er trauste, forsiktige , dårlig selvtillitmenn :( gørr kjedelige. Glade i øl og være på puben..... hvor er den spennende og dypere mannen?:( 

Anonymkode: ec7c9...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser slik så angrer jeg nesten mer på at jeg aldri ga en sjanse til den muslimske beundreren min. Men alle hiver på med skrekkhistorier, så jeg ble muslimfiendtlig igjen. De får være takknemmelige disse som ikke ville jeg skulle inn i et forhold med han, for jeg tok hensyn til deres forbanna følelser og ikke mine egne og det gnager enda. 

Blir bare irritert på og vente i evighet på denne norske kjæresten jeg aldri finner, for det er helst en norsk jeg burde finne i følge folk flest. Men det eneste jeg ser her er trauste, forsiktige , dårlig selvtillitmenn :( gørr kjedelige. Glade i øl og være på puben..... hvor er den spennende og dypere mannen?:( 

Anonymkode: ec7c9...a03

Den spennende og dypere mannen finner du ikke blandt etnisk norske menn, sorry men det er dessverre sannheten..

Anonymkode: 48644...fe4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...