Gå til innhold

Nytt forhold-usikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har akkurat fått meg ny kjæreste, men merker jeg er så usikker. Redd han plutselig finner ut at jeg ikke er bra nok. Alltid noe jeg bekymrer meg for, istedenfor å bare være nyforelsket og nyte livet. Har skutt gullfuglen, så vet han er bra. Og vi koser oss masse sammen. Er når vi er fra hverandre jeg tenker for mye. Overanalysere alt så veldig. 🤔 jeg har vel alltid vært litt sånn, trenger mye oppmerksomhet. Jeg vet det er vanlig å være litt usikker i starten, man kjenner jo ikke hverandre så godt. Tror det også er en forsvarsmekanisme for å unngå å bli såret, men akkurat nå tenker jeg det ikke kommer noe godt ut av det. Noen gode tips til hvordan man kan bli tryggere på seg selv? Stole på det vi har?

 

jeg vet jeg er en bra jente/kjæreste, men blir allikevel så usikker når jeg er i forhold. Kanskje bare fordi jeg er så redd for å miste vedkommende? 

Anonymkode: 0a3c3...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det er vanskelig, men slutt å tenke. Når du tar deg selv i å overanalysere, stopp deg selv og tenk på hvor fint dere har det sammen. Jeg har selv slitt med dette i starten av forholdet, men har klart å godta at han vil ha meg, for det viser han meg tydelig, og jeg vil ha han. Overanalysering kan ødelegge det fine dere har, så ikke la det gjøre det :)

 

Anonymkode: 39a85...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...