Gå til innhold

Gir snart opp håpet om å finne kjærligheten ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Roci skrev:
 

TS og dere andre - er det kun på datingapper dere treffer menn? Har dere mulighet til å treffe menn på andre arenaer, f.eks. gjennom fritidsinteresser eller liknende? Nå har jeg ikke noen erfaring med disse appene, men får jo inntrykk av det jeg leser og hører at mange (menn) som bruker disse, ikke er ute etter seriøse forhold. 

Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg har både erfart det selv og sett det med venninner - i perioder der man slett ikke er ute etter å treffe noen og har det bra alene, da er det plutselig en masse mannfolk som vil ha kontakt. Jeg tror @Overrasket har noen gode poenger i det han skriver om å være sterk, positiv og livsglad og utstråle tro på seg selv. Min nåværende kjæreste har f.eks. sagt at noen av de tingene som gjorde at han la merke til meg, var nettopp humøret mitt og det at jeg så ut til å være så fornøyd med livet mitt. 

Jeg forstår at du TS og flere av dere andre som skriver her, synes at det er tungt og vanskelig å oppleve det dere beskriver, og jeg har vel egentlig ikke noen gode råd å komme med, men jeg ønsker dere all mulig lykke til videre i livet og sender en vam klem :klem:

Anonymkode: e1eb9...b7e her: 

Takk for velmenende råd men om det hadde vært så enkelt, så hadde vi nok funnet oss noen for lenge siden :)  For min del var jeg en ganske glad og fornøyd person gjennom mesteparten av 20årene, men hadde aldri kjæreste. Jeg svømte i komplimenter og beundring for utseendet mitt, men ingen ville forplikte seg. Jeg er litt tradisjonell av meg og gir nok bare av meg seg i et forhold. Så da ble det ingenting. 

Ja, jeg har brukt apper men som du sier; de er nok ikke veldig seriøse de mennene som er der. Jeg slettet alt av apper for noen måneder siden og kommer nok ikke til å bruke de mer. Jeg innser at jeg er rett og slett ikke ute etter en mann som syns tinder er flott - jeg er ute etter noe helt annet :)

Anonymkode: e1eb9...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.10.2018 den 14.07, Roci skrev:
 

TS og dere andre - er det kun på datingapper dere treffer menn? Har dere mulighet til å treffe menn på andre arenaer, f.eks. gjennom fritidsinteresser eller liknende? Nå har jeg ikke noen erfaring med disse appene, men får jo inntrykk av det jeg leser og hører at mange (menn) som bruker disse, ikke er ute etter seriøse forhold. 

Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg har både erfart det selv og sett det med venninner - i perioder der man slett ikke er ute etter å treffe noen og har det bra alene, da er det plutselig en masse mannfolk som vil ha kontakt. Jeg tror @Overrasket har noen gode poenger i det han skriver om å være sterk, positiv og livsglad og utstråle tro på seg selv. Min nåværende kjæreste har f.eks. sagt at noen av de tingene som gjorde at han la merke til meg, var nettopp humøret mitt og det at jeg så ut til å være så fornøyd med livet mitt. 

Jeg forstår at du TS og flere av dere andre som skriver her, synes at det er tungt og vanskelig å oppleve det dere beskriver, og jeg har vel egentlig ikke noen gode råd å komme med, men jeg ønsker dere all mulig lykke til videre i livet og sender en vam klem :klem:

Er det ikke litt desperat å melde seg på en aktivitet bare for å møte en mann? Jeg skjønner at tanken er god altså. Men hvis jeg f.eks skulle melde meg på et kurs i orientering/klatring/vinsmaking bare for å møte en mann så er jo ikke motivasjonen på riktig sted, om du skjønner. Jeg gikk på masse kurs da jeg var yngre, møtte ingen. Har jobbet som frivillig flere ganger men møtte ingen der heller. 

Jeg driver med dans (reggaeton og bachata) og de eneste mannfolka der er gay.. Ellers trener jeg en del styrke og kickboxing meen folk er jo der for å trene, ikke sjekke. Dessuten har jeg ikke så stort nettverk, jeg sliter med at det jeg trodde var gode venninner gir fullstendig f i meg nå som jeg trenger de mest. Og jeg er ikke så komfortabel med å gå ut på byen etc alene. Er enig i at disse appene ikke er bra for vår psykiske helse, men det er litt vanskelig å møte folk for sånne som meg. 

Føler meg veldig fortvilet og lei meg. Akkurat nå er bruddet mitt ganske ferskt så jeg er ikke i datingmoodus. Men håper jeg vil bli det til våren eller noe. 

Anonymkode: e804e...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det ikke litt desperat å melde seg på en aktivitet bare for å møte en mann? Jeg skjønner at tanken er god altså. Men hvis jeg f.eks skulle melde meg på et kurs i orientering/klatring/vinsmaking bare for å møte en mann så er jo ikke motivasjonen på riktig sted, om du skjønner. Jeg gikk på masse kurs da jeg var yngre, møtte ingen. Har jobbet som frivillig flere ganger men møtte ingen der heller. 

Jeg driver med dans (reggaeton og bachata) og de eneste mannfolka der er gay.. Ellers trener jeg en del styrke og kickboxing meen folk er jo der for å trene, ikke sjekke. Dessuten har jeg ikke så stort nettverk, jeg sliter med at det jeg trodde var gode venninner gir fullstendig f i meg nå som jeg trenger de mest. Og jeg er ikke så komfortabel med å gå ut på byen etc alene. Er enig i at disse appene ikke er bra for vår psykiske helse, men det er litt vanskelig å møte folk for sånne som meg. 

Føler meg veldig fortvilet og lei meg. Akkurat nå er bruddet mitt ganske ferskt så jeg er ikke i datingmoodus. Men håper jeg vil bli det til våren eller noe. 

Anonymkode: e804e...67a

Kjenner meg igjen i det du skriver. Håper ting ordner seg for deg :)

Anonymkode: e1eb9...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg ønsker å gi dere en god klem. Dette hørtes ikke enkelt ut. 

Jeg danser også latinske danser, og har fått flere tilbud da jeg har vært i Oslo og danset. Det vil si kaffedater. Kan hende det er er noen homofile der, men jeg har trua på å finne noen i salsamiljøet hvis man liker det. 

 

Anonymkode: b9e1e...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har vært singel i tre år. Har heldigvis et barn da. Men føler meg veldig ensom blant alle kjernefamiliene. Både venner og naboer har hus, mann og mange barn, og her sitter jeg da, uten noe annen familie enn sønnen min. Har ikke så stort nettverk heller, bor på et av de stedene i landet der det ikke er enklest å finne seg venner. Skulle så ønske jeg kjente noen i samme situasjon, da hadde det vært mye enklere tror jeg.

Anonymkode: dca3e...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...