Gå til innhold

Gir snart opp håpet om å finne kjærligheten ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Skilpadden skrev:

Jeg hadde begynt med å spørre de jeg allerde har vært på date med, slik at du er rustet til neste gang. 

Det kan jo hende at du bare har vært uheldig med å finne folk som du ikke passer med. Ikke nødvendigvis deg det er noe galt med. 

Det er virkelig utrolig vanskelig å si noe utifra så lite informasjon. Det er jo kjempe bra aktivitet å gå turer. Leste i et sted at dater hvor en er i bevegelse mot noe, får som oftest en oppfølgingsdate. Men da hadde jeg kanskje prøvd meg på gåturer i byen (nå vet jeg ikke hvor dere bor), eller om det er i skogen, så en liten piknikk hvor dere kan sitte og drikke alkohol/brus og bable om livet. Jeg mener at du ikke bør være redd for å spørre mer om enn bare overfladiske ting. Er du dårlig på smalltalk? Blir det kleine stillheter? 

For akkurat det kan du jobbe med! Smalltalk er som en hvilkensomhelst aktivitet det går an å øve seg til. Det er bare å plukke opp småting ved det vedkommende sier, også bygge på en samtale på det. Eller bare kom med de spontane tankene du har. Det er bedre at du er rar og interessant, enn at du er kjedelig og snakker om banale ting (Sier ikke at DU er kjedelig, eller at det er den eneste måten å være på). Men når du sliter med å få en 2. date, hadde jeg forandret på noe. 

Hvordan er selvtilliten din? Og hvordan viser du det?
Hvordan kler du deg? Har du selvironi? Spøker du en del? 

Dette ble et rotete svar. Men prøver bare å få et inntrykk av deg som person :) 

Jeg har også lest at å gå tur skal være en positiv greie, og alle har virket å like turen veldig godt. Det er dét samtlige har sagt i etterkant; at de har hatt det veldig gøy og kost seg mye med meg. 

Jeg er faktisk veldig sosial og utadvendt, og tror at small-talk har jeg ganske god kontroll på. Jeg har ikke opplevd at det ble pinlige stillheter. Jeg er flink til å stille spørsmål, fange opp små ting man kan snakke om og fortelle om meg selv uten å overdrive. Prøver også å være morsom uten at det blir kleint og har selvironi. Så føler vel ikke selv at det er der jeg "svikter". 

Men; jeg har vel følt at det har vært vanskelig å flørte når man har gått tur. Da har gjerne mennene oppfattet det som jeg har vært reservert ifht flørting. Som sagt har jeg også holdt meg til "trygge" samtale emner ettersom det har vært første date. Jeg har tenkt at de dypere temaene kommer etter hvert.

For å svare på det andre så vil jeg si at jeg har ganske god selvtillit. Naturligvis blir man litt nervøs når man møter noe for første gang, men føler ikke det preger meg noe særlig. Jeg kler meg alltid fint og ser bra ut, har utseende med meg og man kan se at jeg har brukt tid på å ta meg godt ut uten å overdrive. Videre er jeg en person som kan le masse av meg selv og spøke på egne vegne. Så smiler jeg mye og stiller alltid med godt humør. 

Jeg vet at det for all del ikke er enkelt for deg å analysere dette! Tusen takk for all hjelp så langt 😊

Ts  

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også lest at å gå tur skal være en positiv greie, og alle har virket å like turen veldig godt. Det er dét samtlige har sagt i etterkant; at de har hatt det veldig gøy og kost seg mye med meg. 

Jeg er faktisk veldig sosial og utadvendt, og tror at small-talk har jeg ganske god kontroll på. Jeg har ikke opplevd at det ble pinlige stillheter. Jeg er flink til å stille spørsmål, fange opp små ting man kan snakke om og fortelle om meg selv uten å overdrive. Prøver også å være morsom uten at det blir kleint og har selvironi. Så føler vel ikke selv at det er der jeg "svikter". 

Men; jeg har vel følt at det har vært vanskelig å flørte når man har gått tur. Da har gjerne mennene oppfattet det som jeg har vært reservert ifht flørting. Som sagt har jeg også holdt meg til "trygge" samtale emner ettersom det har vært første date. Jeg har tenkt at de dypere temaene kommer etter hvert.

For å svare på det andre så vil jeg si at jeg har ganske god selvtillit. Naturligvis blir man litt nervøs når man møter noe for første gang, men føler ikke det preger meg noe særlig. Jeg kler meg alltid fint og ser bra ut, har utseende med meg og man kan se at jeg har brukt tid på å ta meg godt ut uten å overdrive. Videre er jeg en person som kan le masse av meg selv og spøke på egne vegne. Så smiler jeg mye og stiller alltid med godt humør. 

Jeg vet at det for all del ikke er enkelt for deg å analysere dette! Tusen takk for all hjelp så langt 😊

Ts  

Anonymkode: 1a500...15b

Jeg blir virkelig bare mere forvirret. Du virker jo som en flott dame. Du er aktiv, har utseende med deg, virker til å ha humor og du er oppegående utifra hvordan du skriver og fraværet av grammatikleifene dine. 

Hva slags menn går du etter? Fælt å si, men hvordan ´´scorer´´de i forhold til deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Nå brukte jeg vel ordet "verpesyke" litt på pur f også, så da er vi bare skuls. 

En annen ting: Kanskje det kan være en idé å begrense utvalget ditt mer. Du sier du ikke har mange krav, men det er ikke nødvendigvis en bra ting. Du bør ha en del krav, f.eks. når det gjelder interesser og den slags, spesifikke krav. Hvis du bare ser etter en fyr som er snill og grei, ønsker barn, har god hygiene og livet sitt på stell, gjør du deg selv til en kamelon som bare prøver å passe inn, og da kan du fort fremstå som kjedelig. Hva er f.eks. viktig for deg at dere kan gjøre sammen av morsomme ting? Kanskje noe litt utenom det vanlige, til og med? Har du et eller annet du er blodfan av, og kan snakke om i timesvis? Hvis dere har sånne litt mer spesifikke ting til felles, kan det også være med på å skape "kjemi". 

Takk 😉

Du har absolutt noen gode råd og jeg det absolutt poengene dine. Allikevel vet jeg, av erfaring, at et forhold kan fungere fint selv om man har ulike interesser og ting man brenner for. 

Jeg tror gjerne jeg har prøvd å holde mulighetene åpne, gi de som jeg synes er interessante en fair sjanse selv om vi kanskje er litt ulike. Dermed har jeg ikke satt så mange "krav". Jeg har noen ting jeg brenner for, absolutt.

Når det er sagt har jeg fått mange henvendelser fra menn hvor jeg ser at dette kommer absolutt ikke til å funke, bl a grunnet tiden man ønsker å bruke på spesifikke interesser. Disse har jeg høflig takket nei til for jeg vet vi ville ønsket å bruke tiden på alt for forskjellige ting.

Ts

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skilpadden skrev:

Jeg blir virkelig bare mere forvirret. Du virker jo som en flott dame. Du er aktiv, har utseende med deg, virker til å ha humor og du er oppegående utifra hvordan du skriver og fraværet av grammatikleifene dine. 

Hva slags menn går du etter? Fælt å si, men hvordan ´´scorer´´de i forhold til deg? 

Tusen takk, det var jo veldig fint sagt av deg 😊 Det var kjekt å høre når jeg er litt nedfor og trist ☺ 

Når det gjelder hvilke menn jeg går etter; tenker du utseendemessig, personlighet, jobb / karriere eller alt?   

Ts

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tusen takk, det var jo veldig fint sagt av deg 😊 Det var kjekt å høre når jeg er litt nedfor og trist ☺ 

Når det gjelder hvilke menn jeg går etter; tenker du utseendemessig, personlighet, jobb / karriere eller alt?   

Ts

Anonymkode: 1a500...15b

Hele pakka! Fordi jeg tenker at om du ubevisst velger fra ´´lavere´´rang enn deg selv (igjen, skikkelig fælt å si), så blir disse rett og slett litt redde for at du er ´´for bra´´. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skilpadden skrev:

Hele pakka! Fordi jeg tenker at om du ubevisst velger fra ´´lavere´´rang enn deg selv (igjen, skikkelig fælt å si), så blir disse rett og slett litt redde for at du er ´´for bra´´. 

Skjønner ☺ Ja, huff, enig der ...  

Vel, han første hadde leilighet og jobber som elektriker. Jeg oppfattet vel han som litt "enkel", litt sjenert, forsiktig og var veldig opptatt av å kunne endre både det ene og det andre (eks klesstil og leilighet) om jeg ønsket det. Ikke noe videre opptatt av karriere og fornøyd med den jobben han hadde. Men, glad i trening som vel var mye av grunnen til at vi begynte å prate. Ellers kjekk, veldig snill og virket omtenksom.

Han andre jobbet som arbeidsleder, men har tidligere hatt en stilling som produksjonssjef. Opptatt av trening og var gjerne litt i overkant glad i å gå i fjellet. Trolig ikke så opptatt av klesstil og utseende; var litt enkel der. Hadde hus og bil. Ikke så enkelt å komme dypere inn på han; ble mye snakk om "overfladiske" tema, eks helgeplaner, ferie, jobb. Lite flørting og det å skape kjemi. Følte litt jeg gikk tur med en kompis.

Han tredje jobber som sjåfør i et oljeserviceselskap. Akkurat kjøpt egen leilighet og kjører motorsykkel. Ikke noe særlig karriere ambisjoner og mest opptatt av bil/motor. Ikke noe opptatt av trening osv. Litt høyere enn meg og virket ikke opptatt av klesstil/utseende. Ble mye overfladiske samtale emner her også. 

Han siste er prosjektleder med en sentral possisjon. Virket ikke videre opptatt av utseende, men glad i trening og helt ok klesstil. Hadde hus og bil. Vi hadde omtrent kun felles interesser, felles verdier, veldig lik livsstil og like tanker om hvordan vi ønsker å leve. Virker å være opptatt av karriere og har ambisjoner. Tror vi kunne lært mye av hverandre og følte det var en god match. Var vel derfor jeg ble så skuffet. 

Men, ja, det kan være at noen følte at jeg kanskje ble litt "mye". Kjempekult at man skal "straffes" for det ... 

Ts 

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og låner min kones profil.

Leste med sympati på innlegget dit til du kom til den «enkle» elektrikeren du datet.

Så et lite hopp til noen av mine enslige kompiser. En jobber som elektriker av alle ting. Stødig og rolig fyr med orden på økonomi og livet sitt. Belest og intelligent, kunne ha hadd en høyere utdannelse om ting har vært annerledes. En du kan stole så mye på at  om han ikke møter opp til et klokkeslett blir du redd har har vært utsatt for en ulykke. Og ja, han har et bra utseende.

Og får ikke napp hos damene,,,,. Enten blir han satt i vennskaps-fengslet eller så har han ikke bra nok jobb, bil, leilighet, stilling,lønn, bakgrunn osv osv. Alle avslag blir pent pakket inn i at kjemien ikke stemmer. At han er snill og behandler damene med respekt var heller ikke noe fortrinn fikk han høre av en dame med akademisk utdannelse.

Kompis nr 2 er en original. Byens mest populære bussjåfør og en positiv fargeklatt for alle i nærheten. Er empatisk og en person du kan ringe kl 02 på natta for å be om hjelp. Aktiv på div datingsider og opplever å bli blokkert når han forteller hva han jobber med.

Så tilbake til dere frustrerte damer som ikke finner drømmepartneren. Han er opptatt, gift eller bor i en annen by. Og det er 50 andre damer som også venter på han så trekk kølapp og vent. Så, å finne drømmemannen kan dere bruke et helt liv på, men å finne en mann å bli tosammen med er noe som må satses på og jobbes med hver dag.

Jeg veit jeg høres generaliserende ut nå, men dette er noe vi mannfolka sliter med når vi kommer med kun fagbrev og videregående skole og skal imponere damene. Ts er frustrert over å ikke finne en god partner og ramser opp tre dater der jobbstatus kommer i første setning. Vel et godt tips, på neste date spør heller hva han ønsker å gjøre på neste date etter denne, og bruk tid på å bli kjent med personen. 

Lykke til👍

 

Anonymkode: 8603e...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å date menn utenfor byene. Venninnen min fant en flott kar i Voss, og innen to år var gått har de kjøpt hus, forlovet seg, og fått baby. Han har mange single venner der, de er ca 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og låner min kones profil.

Leste med sympati på innlegget dit til du kom til den «enkle» elektrikeren du datet.

Så et lite hopp til noen av mine enslige kompiser. En jobber som elektriker av alle ting. Stødig og rolig fyr med orden på økonomi og livet sitt. Belest og intelligent, kunne ha hadd en høyere utdannelse om ting har vært annerledes. En du kan stole så mye på at  om han ikke møter opp til et klokkeslett blir du redd har har vært utsatt for en ulykke. Og ja, han har et bra utseende.

Og får ikke napp hos damene,,,,. Enten blir han satt i vennskaps-fengslet eller så har han ikke bra nok jobb, bil, leilighet, stilling,lønn, bakgrunn osv osv. Alle avslag blir pent pakket inn i at kjemien ikke stemmer. At han er snill og behandler damene med respekt var heller ikke noe fortrinn fikk han høre av en dame med akademisk utdannelse.

Kompis nr 2 er en original. Byens mest populære bussjåfør og en positiv fargeklatt for alle i nærheten. Er empatisk og en person du kan ringe kl 02 på natta for å be om hjelp. Aktiv på div datingsider og opplever å bli blokkert når han forteller hva han jobber med.

Så tilbake til dere frustrerte damer som ikke finner drømmepartneren. Han er opptatt, gift eller bor i en annen by. Og det er 50 andre damer som også venter på han så trekk kølapp og vent. Så, å finne drømmemannen kan dere bruke et helt liv på, men å finne en mann å bli tosammen med er noe som må satses på og jobbes med hver dag.

Jeg veit jeg høres generaliserende ut nå, men dette er noe vi mannfolka sliter med når vi kommer med kun fagbrev og videregående skole og skal imponere damene. Ts er frustrert over å ikke finne en god partner og ramser opp tre dater der jobbstatus kommer i første setning. Vel et godt tips, på neste date spør heller hva han ønsker å gjøre på neste date etter denne, og bruk tid på å bli kjent med personen. 

Lykke til👍

 

Anonymkode: 8603e...607

Hei! 

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Det setter jeg pris på. 

Bare en liten tilbakemelding til deg. Jeg tror du misforstår hvor mye vekt jeg legger på en manns jobb. Det at jobben til disse datene stod først var en ren tilfeldighet. Jeg tenkte ikke over det en gang at jeg skrev det først før du bemerket det nå.

Den "enkle" elektrikeren er faktisk en person jeg ønsket å treffe igjen. Jeg ønsket faktisk å fortsette å date han, nettopp pga at han virket utrolig snill, stabil, omtenksom, gode verdier og en som virket å kunne være en god kjæreste. Det var han som ikke ønsket å treffe meg igjen. Når jeg skrev enkel så ser jeg at det kan oppfattes negativt, men det var ikke ment slik. Denne elektrikeren har også andre fagbrev, så dette er på ingen måte en lite intelligent person. Tvert i mot. Å det var heller ikke slikt ment. 

Jeg hverken avviser eller dømmer pga jobb. En kjæreste for meg må ikke ha noen mastergrad eller toppsjefsstilling. Heldigvis forsørger jeg meg selv og kan dermed date basert på ekte interesse og ingen annen agenda er nødvendig. 

Ellers takk for tipsene dine. Du tror gjerne at jobb er mye av fokuset på mine dater, men jeg forsøker faktisk å styre unna å snakke for mye om det. Jeg er der for å bli kjent med personen. Jobben er det de gjør; ikke det de er som personer. 

Ts 

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, *nordby* skrev:

Prøv å date menn utenfor byene. Venninnen min fant en flott kar i Voss, og innen to år var gått har de kjøpt hus, forlovet seg, og fått baby. Han har mange single venner der, de er ca 34.

Takk for tips og historien 😊

Det er nok mange fantastisk menn som bor i distriktene. Min utfordring er at jeg ikke ønsker å flytte, så er avhengig av å møte noen i hjemtraktene eller at den andre er villig til å flytte hit. Jeg begynte i ny jobb for ikke så lenge siden og her blir jeg satset på. I tillegg flyttet jeg til eksen som bodde litt ute i distriktet her, og det endte med at han dumpet meg og jeg ble omtrent satt på gata. Så å flytte for noen er jeg desverre avskremt fra å prøve igjen 😕

Ts 

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

TS, jeg synes du skal forsøke å bare legge fra deg den sorgtunge perioden du er inne i, gripe litt tak i deg selv og leve livet. Sånn som du har skrevet i den tråden her så er du en reflektert og ordkyndig person med masse å tilføre en potensiell mann. Ikke kast bort denne tiden av livet ditt på å dvele ved tilbakeslag. Forbli sterk, positiv og livsglad og strål ut en sunn posjon tro på deg selv, så dukker det opp en fyr før du vet ordet av det. Jeg skulle lett blitt med deg på en gåtur selv, men det er litt vanskelig å bla gjennom alle AB-brukerne på KG. :laugh: Men du, ærlig talt, dette fikser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 10.8.2018 den 13.51, Overrasket skrev:

TS, jeg synes du skal forsøke å bare legge fra deg den sorgtunge perioden du er inne i, gripe litt tak i deg selv og leve livet. Sånn som du har skrevet i den tråden her så er du en reflektert og ordkyndig person med masse å tilføre en potensiell mann. Ikke kast bort denne tiden av livet ditt på å dvele ved tilbakeslag. Forbli sterk, positiv og livsglad og strål ut en sunn posjon tro på deg selv, så dukker det opp en fyr før du vet ordet av det. Jeg skulle lett blitt med deg på en gåtur selv, men det er litt vanskelig å bla gjennom alle AB-brukerne på KG. :laugh: Men du, ærlig talt, dette fikser du!

Takk for de fine ordene 😊 Det settes pris på! 

Det går vel egentlig litt bedre nå 🙂 Den siste setningen din traff 👍 Tror bare jeg satt å syntes fryktelig synd på meg selv, så ble det en negativ spiral som bare gikk nedover 😕 

Setter pris på alt du skrev og "oppvekkeren" 😊

Ts

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan komme med en ny oppdatering ... 

Han ene av de jeg møtte tok plutselig kontakt igjen etter noen måneder. Jeg forstod ikke helt hvorfor; der var jo han som avviste og ikke ønsket å møtes igjen. 

Han skrev at når han møtte meg så hadde han ikke engasjert seg så mye i datingen eller vår date. Han møtte bare opp egentlig. Videre så syntes han at jeg kanskje var for ordentlig ... Det å være ordentlig er visstnok noe man i 2018 får brukt mot seg ... Han ønsket i hvert fall å begynne å date igjen og sa han angret på at han ikke hadde tatt mer initiv tidligere ... 

Humøret mitt er vel i grunn bedre, men dating må til dags føles håpløst 😖

Ts 

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 9.8.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og låner min kones profil.

Leste med sympati på innlegget dit til du kom til den «enkle» elektrikeren du datet.

Så et lite hopp til noen av mine enslige kompiser. En jobber som elektriker av alle ting. Stødig og rolig fyr med orden på økonomi og livet sitt. Belest og intelligent, kunne ha hadd en høyere utdannelse om ting har vært annerledes. En du kan stole så mye på at  om han ikke møter opp til et klokkeslett blir du redd har har vært utsatt for en ulykke. Og ja, han har et bra utseende.

Og får ikke napp hos damene,,,,. Enten blir han satt i vennskaps-fengslet eller så har han ikke bra nok jobb, bil, leilighet, stilling,lønn, bakgrunn osv osv. Alle avslag blir pent pakket inn i at kjemien ikke stemmer. At han er snill og behandler damene med respekt var heller ikke noe fortrinn fikk han høre av en dame med akademisk utdannelse.

Kompis nr 2 er en original. Byens mest populære bussjåfør og en positiv fargeklatt for alle i nærheten. Er empatisk og en person du kan ringe kl 02 på natta for å be om hjelp. Aktiv på div datingsider og opplever å bli blokkert når han forteller hva han jobber med.

Så tilbake til dere frustrerte damer som ikke finner drømmepartneren. Han er opptatt, gift eller bor i en annen by. Og det er 50 andre damer som også venter på han så trekk kølapp og vent. Så, å finne drømmemannen kan dere bruke et helt liv på, men å finne en mann å bli tosammen med er noe som må satses på og jobbes med hver dag.

Jeg veit jeg høres generaliserende ut nå, men dette er noe vi mannfolka sliter med når vi kommer med kun fagbrev og videregående skole og skal imponere damene. Ts er frustrert over å ikke finne en god partner og ramser opp tre dater der jobbstatus kommer i første setning. Vel et godt tips, på neste date spør heller hva han ønsker å gjøre på neste date etter denne, og bruk tid på å bli kjent med personen. 

Lykke til👍

 

Anonymkode: 8603e...607

Jeg er dame og har samme problem som de kompisene dine. Enda jeg har alt så sier de nei til meg og kommer til å ende opp singel og uelsket resten av livet 😭 jeg kan date han kompisen din.

Anonymkode: 27eee...aee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering ... 

Nei, huff, nå orker jeg ikke mer 😢 Tror ikke kjærlighet, forhold, en fremtid med noen og familie ligger i kortene for meg ... Nå er den mentale påkjenningen alt for stor ... Så vanskelig som dette skal det ikke være ... Orker ikke å ha håp lenger ... 

Nå er jeg veldig negativ, beklager. Mange vil sikkert bare si at jeg må slutte å synes synd på meg selv ... 

Ts 

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er skikkelig trist og lei meg i dag 😢 Dette er bare for tungt ... 

Ts 

Anonymkode: 1a500...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.8.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og har samme problem som de kompisene dine. Enda jeg har alt så sier de nei til meg og kommer til å ende opp singel og uelsket resten av livet 😭 jeg kan date han kompisen din.

Anonymkode: 27eee...aee

Vil du ha elektrikeren eller busssjåføren? Begge er husrene og godt oppdratt😊😊

Anonymkode: 8603e...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slenger meg på denne tråden jeg og. Er 36 år og ingen mann vil ha meg :( Nå ble jeg dumpet IGJEN av en jeg var sammen med i 1,5 år. Føler meg som søppel.

Aller verst er det på morgenen, jeg vet ikke hvorfor men jeg har sånn kjærlighetssorg på morgenen. Gråter og gråter. Huff føles som Gud straffer meg. Ikke orker jeg henge med folk som har kjæreste eller barn heller. Føler meg bare enda mer mislykket. Er så lei av at alle menn hater meg. Kommer ALDRI til å møte noen igjen :( Venter på psykolog. 

Anonymkode: e804e...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en til her, som slenger seg på. 37 år gammel dame som faktisk aldri har vært i et forhold. Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men kjenner meg litt igjen i ts som skriver at det blir brukt i mot henne at hun er "for ordentlig". Jeg har det meste på stell men mennene uteblir.. Kommer ikke til å få egen familie og blir bare mer og mer lei meg. 

Har ikke mange trøstende ord å komme med annet enn at dette ser ut til å være tegn av vår tid. Jeg tror det blir bare vanligere og vanligere at flere lever alene, virker det som. For meg har det i allefall vært helt umulig å få menn til å ønske å etablere seg, de vil bare ligge rundt. Men slik er ikke jeg, og da blir det ingenting. 

Hvordan går det med deg, ts? 

Anonymkode: e1eb9...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS og dere andre - er det kun på datingapper dere treffer menn? Har dere mulighet til å treffe menn på andre arenaer, f.eks. gjennom fritidsinteresser eller liknende? Nå har jeg ikke noen erfaring med disse appene, men får jo inntrykk av det jeg leser og hører at mange (menn) som bruker disse, ikke er ute etter seriøse forhold. 

Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg har både erfart det selv og sett det med venninner - i perioder der man slett ikke er ute etter å treffe noen og har det bra alene, da er det plutselig en masse mannfolk som vil ha kontakt. Jeg tror @Overrasket har noen gode poenger i det han skriver om å være sterk, positiv og livsglad og utstråle tro på seg selv. Min nåværende kjæreste har f.eks. sagt at noen av de tingene som gjorde at han la merke til meg, var nettopp humøret mitt og det at jeg så ut til å være så fornøyd med livet mitt. 

Jeg forstår at du TS og flere av dere andre som skriver her, synes at det er tungt og vanskelig å oppleve det dere beskriver, og jeg har vel egentlig ikke noen gode råd å komme med, men jeg ønsker dere all mulig lykke til videre i livet og sender en vam klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...