Gå til innhold

Noen som har kjøpt kjole fra JJshouse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har aldri sett poenget med å bruke 10-15-20 tusen på en kjole som skal brukes én eneste gang. Har forsåvidt råd til det, men ser ikke poenget. Finner mange fine kjoler på JJshouse, til en mye mer fornuftig pris. 

Jeg er klar over at dette er kinagreier, og er forsåvidt forberedt på å tape den tusenlappen ved å få et kostype totalt uten passform og i billig stoff - men er det noen som faktisk har vært fornøyd? :) 

Anonymkode: a6ec1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke bestille derfra, men fra Florydale (tror jeg det het). Var billig, og deretter kvaliteten. Men helt grei. Var vel ikke helt fornøyd, men grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dum nok til å bestille kjole derfra hvor man skulle gi mål, for å få kjolen spesialsydd til min kropp. Dem følgte ikke måla og jeg fikk kjole HELT uten former 🙈 Ubrukelig med andre ord. 

Jeg klagte, men fikk aldri pengene tilbake. Surt, siden 2000 var mye penger for meg på den tiden (skjedde for ca 5 år siden).  Men har meg selv å takke siden det står massevis av lignende erfaringer fra nettsiden. 

Anonymkode: f870c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte spesialsydd kjole derfra til min søsters bryllup. Sendte inn målene, og fikk en perfekt kjole. Kunne ikke se det var «kinaræl» så jeg var kjempe fornøyd! :) 4 år siden nå. 

Anonymkode: f1f0f...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Don't do it...

Anonymkode: 9af61...a4f

Hvorfor ikke? Har råd til at den går tapt. Man finner vel ikke kjoler til 2000 kr på brudesalonger i Norge? Å bruke 10-20 tusen på en kjole er helt uaktuelt for meg. Ikke pga økonomi, men av prinsipp 😛 

Anonymkode: a6ec1...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte spesialsydd kjole derfra til min søsters bryllup. Sendte inn målene, og fikk en perfekt kjole. Kunne ikke se det var «kinaræl» så jeg var kjempe fornøyd! :) 4 år siden nå. 

Anonymkode: f1f0f...7c4

Var akkurat dette jeg skulle inn og skrive. Opplevde akkurat det samme, og tror det også var fire år siden. :) 

Anonymkode: cac14...704

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Har råd til at den går tapt. Man finner vel ikke kjoler til 2000 kr på brudesalonger i Norge? Å bruke 10-20 tusen på en kjole er helt uaktuelt for meg. Ikke pga økonomi, men av prinsipp 😛 

Anonymkode: a6ec1...3cd

Fordi kjolen er knock off av designerkjoler. De syr ikke inn etter mål og kjolen ser som regel ikke ut som på bildene. Hvis du har råd til å kjøpe er det bare teit at du støtter disse kjipe folka. Så av prinsipp så burde du heller kjøpe deg noe brukt på Finn til samme pris, eller en helt vanlig butikk.

Anonymkode: 9af61...a4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som deg ønsket ikke å bruke så store summer for en kjole som brukes

kun en gang. Men jeg har bestilt kjoler fra jjhouse med egendefinerte mål før. De har god kvalitet og ser ikke billige eller dårlige ut som noen påstår. Men jeg var veldig skeptisk til brudekjolen og bestemte meg allikevel for å gi et forsøk. Må si jeg ble veldig overrasket over hvor fin kjolen var og de sydde det etter målene mine. Men pass på at du gir målformen i cm og ikke inch for da er det store forskjeller. Det hele kosta meg rundt 3-4000 og jeg var veldig fornøyd 😊 Hadde jeg kjøpt samme kjole i salong ville det helt sikkert kosta over 15 000. 

Anonymkode: 85380...51a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen som har vært fornøyd med kjoler derfra. Finnes forøvrig mange butikker som selger brudekjoler uten at det koster 10-15 000, se f.eks her https://www.debenhams.com/women/dresses/wedding eller her https://www.houseoffraser.co.uk/women/dresses/wedding-dresses/03.301.0025475.0.0.0.pl

Anonymkode: 14449...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2018 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Jeg har som deg ønsket ikke å bruke så store summer for en kjole som brukes

kun en gang. Men jeg har bestilt kjoler fra jjhouse med egendefinerte mål før. De har god kvalitet og ser ikke billige eller dårlige ut som noen påstår. Men jeg var veldig skeptisk til brudekjolen og bestemte meg allikevel for å gi et forsøk. Må si jeg ble veldig overrasket over hvor fin kjolen var og de sydde det etter målene mine. Men pass på at du gir målformen i cm og ikke inch for da er det store forskjeller. Det hele kosta meg rundt 3-4000 og jeg var veldig fornøyd 😊 Hadde jeg kjøpt samme kjole i salong ville det helt sikkert kosta over 15 000. 

Anonymkode: 85380...51a

:skratte:

Anonymkode: 9af61...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville heller kjøpt billig-brudekjole på Zalando. Det er bedre kvalitet, og det er fri frakt og retur. Her er eksempler på et par kjoler i 3000-4000 kr-klassen. De har billigere kjoler og andre passformer også.

 

Screenshot_20180629-121821_Chrome.jpg

Screenshot_20180629-121851_Chrome.jpg

Anonymkode: 333b1...935

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt kjole derfra en gang.  Det var ok, valgte en standardstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to som har gjort det i god tid før bryllupet og begge var superfornøyd. 

Anonymkode: 96f0c...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke bestilt derfra men har sett en del av diskusjonene om det. Tror de som er missfornøyde er de som har bestilt kjoler med mye tyll, paljetter, blonder og sånt. Det er vanskelig å sy og derfor får man det ikke billig. De som velger enkle (men vel så fine) kjoler får faktisk fine kjoler som er sydd skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en superfin kjole i chiffon der, standardstørrelse. Ei jeg kjenner som tilpasser/selger brudekjoler har stort sett bare sett bra kvalitet på stoff og søm derfra, men hun anbefaler å kjøpe standardstørrelse (tilpasset største mål!) og få kjolen tilpasset i Norge. Ved spesialmål er hennes erfaring at det er mer å rydde opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2018 den 12.06, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Har råd til at den går tapt. Man finner vel ikke kjoler til 2000 kr på brudesalonger i Norge? Å bruke 10-20 tusen på en kjole er helt uaktuelt for meg. Ikke pga økonomi, men av prinsipp 😛 

Anonymkode: a6ec1...3cd

Min mor bestilte kjole derifra til vårt bryllup. Kjempe fin kjole, perfekt sydd. Jeg selv kjøpte kjole i salong til 3500kr. Jeg kjøpe min på såkalt vintersalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...