Gå til innhold

Skifte når man kommer hjem?


frogger

Anbefalte innlegg

Jeg bytter til koseklær når jeg kommer hjem. Når det er sagt, så prøver jeg å ha litt freshe koseklær, så jeg ikke ser ut som en dass etter å ha kommet hjem. 😜

Anonymkode: 6e003...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både samboer og jeg hopper ut av olabukser osv. Tar på komfortabelt tøy. Trenger ikke være dassete jobbebukser da. Sommeren bruker jeg nesten alltid kjole å flagrer rundt:mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. Jobbantrekkene er ofte classy og dyre og egner seg for eksempel ikke for gulvvask, matlaging og utelek med ungene, men hvis jeg ikke skal gjøre noe spesielt fysisk eller sølete kan jeg godt la være å skifte. Joggebukser eier jeg ikke, så når jeg skifter etter jobben er det vanligvis til jeans  eller chinos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kleskode på jobb, og skifter derfor ut av drakter, dressbukser, formelle kjoler og skjørt når jeg kommer hjem, for å bevare klærne. Har jeg hatt litt mindre formelle klær på meg, beholder jeg de på, men tar av meg evt blazer.

Nå som det er sommer skifter jeg alltid. Kort shorts og bikinitopp er liksom ikke gangbart på kontoret uansett hvor lite formelt det er😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...