Gå til innhold

Skifte når man kommer hjem?


frogger

Anbefalte innlegg

Skifter dere klær når dere kommer hjem? Eller bruker dere samme klærne hele dagen igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker de samme klærne hele dagen. Og til og med dagen etter. Og har jeg hatt en rolig dag og klærne ikke er møkkete eller lukter så bruker jeg de jamen meg dagen etter der igjen også.

Mange bytter klær hver dag, og når jeg jobber så tar jeg på meg forskjellige klær hver dag, bare sånn at det skal se ut som jeg skifter klær hver dag, men jeg legger de brukte klærne bare bort uten å vaske dem og tar de på meg på nytt etter noen dager. 

Klær trengs ikke vaskes om de ikke er skitne eller lukter vondt. 

Anonymkode: 412e7...646

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter med en gang jeg kommer hjem til noe behagelig og flagrende 😁

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av meg buksa hvis jeg har strømpebukse under. 

Anonymkode: 94fc1...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ann på. Arbeidbuksa er ganske chill å ha på uansett. Men hender jeg skifter til noe mindre hvis det er varmt 

Anonymkode: d7f1d...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kleskodeks på jobb, så skifter nesten alltid når jeg kommer hjem. Skjørt og strømper ol egner seg dårlig til tur og andre aktiviteter med hundene.

Anonymkode: dd79d...1cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jobber i bhg, så har egne klær til det. Som er gamle og kan bli grisete. Bytter til koseklær. Skal jeg ut blant folk bytter jeg til klær som er fine og nye, og som ikke er kommet i "bhg-haugen" enda.  

Anonymkode: dff57...c1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter klær når jeg kommer hjem fra jobb, og av med bh osv det har jeg gjort så mange år jeg kan huske :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter til mer behagelige klær jeg kan daffe hjemme med. 

Skal jeg ut igjen så tar jeg gjerne på meg noe nytt, spørs litt egentlig. Skifter iallfall undertøy. 

Anonymkode: c743a...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må bruke uniform på jobb. Så når jeg kommer hjem er det av med uniformen og på med joggebukse eller noe annet komfortabelt. 

Anonymkode: 15e6d...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, av med "pentøy" og bh, og på med noe lett og ledig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊 Kommer jo helt an på været, tid på året, osv... I dag kjenner jeg at skjørt og strømpebukse skal av med en gang jeg kommer hjem... Og på med minst mulig...

Anonymkode: 82b5d...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Jeg kler meg ganske pent/presentabelt på jobb og skifter stort sett til noe mer komfortabelt når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går aldri i "skikkelige" klær hjemme 😛 Da er den av med det presentable antrekket og fram med joggebuksa. Liker å være velkledd ute blant folk, men går aldri i noe skikkelig hjemme med mindre jeg har gjester :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Det første jeg gjør når jeg kommer inn døra er å finne joggebuksa 😂 klarer ikke å slappe av i stramme bukser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å skifte. Bruker uniform på jobb, så klærne jeg går i er kun brukt en time om morgenen før jeg hopper i klærne igjen. Eneste er at jeg kanskje skifter til en mer behagelig bukse om jeg f.eks har på dongri og vi bare skal slappe av i sofaen. Hender også jeg skifter hjemme igjen om jeg skal ut en tur, da jeg kanskje bare har slengt på meg noe tilfeldig på morgenen (er jo nesten ingen som ser hva jeg går i på vei il jobb uansett). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg liker å se presentabel ut for mannen også. Så koseklær og joggebukser er ikke alternativet når jeg kommer hjem. Jeg er av den typen som heller kan finne på å sykle til butikken tidlig på morgenen for og handle frokost i treningstøy, eller noe utslitt fælt tøy, for så å ta på noe finere når jeg kommer hjem til mann og barn. Kan gå ustelt og usminket ut blant fremmede, men synes det er greit å se ok ut for mann. 

Han får så klart se meg både ustelt og i koseklær, men jeg skjønner ikke mentaliteten om å pynte seg for alle andre enn kjæresten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...