Gå til innhold

Hjelp meg å velge veske😄


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken veske jeg skal kjøpe. 

Jeg står mellom Louis Vuitton Alma bb i Damier Ebene eller en Gucci. Louis vuitton Alma bb er klassisk, chic, kan pyntes opp og ned, sofistikert. Ta av stroppen og den er mer formell og pyntet. 

 

Den andre er Gucci dionysus mini. 

Jeg likte den ikke før. Tenkte at det var så trendy og in akkurat nå. Det er noen år siden nå. Det har vokst på meg, og nå syns jeg den er såå fin😍 men er den klassisk? Jeg liker helst å legge pengene min i vesker som ikke er utdatert om 5 år. 

Hvilken ville du valgt? Og hvorfor? Tror du dionysus er en trend-greie nå, eller er den blitt en klassiker?

 

ang pris, Alma bb koster ca 9000, Gucci ca 12.000.

 

 

 

 

Anonymkode: 1b5b8...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alma, fordi den er en sann klassiker det er verdt å investere i. Gucci er lite klassisk, og merket er stadig etter å være i vinden/trendy, noe som gjør at designet stadig er i endring. LV kjører ren klassisk linje.

Anonymkode: b720b...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig, så synes jeg veskene fra Louis Vuitton skriker whitetrash og tenåringsjente, så jeg ville gått for Gucci.

Anonymkode: 334b2...d49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alma, fordi den er en sann klassiker det er verdt å investere i. Gucci er lite klassisk, og merket er stadig etter å være i vinden/trendy, noe som gjør at designet stadig er i endring. LV kjører ren klassisk linje.

Anonymkode: b720b...ef4

Strengt talt har Gucci nærmest revlusjonert moteverdenen. Deres siste kolleksjoner har tatt helt av. Utrolig mye av klærne i kjedebutikkene er kopier. Alle kopierer Gucci nå. 

TS, jeg synes du skal kjøpe den vesken du helst vil bruke. Ikke bry deg for mye om den er trendy eller ikke. Personlig liker jeg bare Alma i Epi, så jeg ville ikke valgt den i damier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ingen av de var særlig fine, men helt klart Guccien som var finest. Fikk plast-punk-følelse av den første. 

Anonymkode: c86c0...f28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Vuitton uten tvil! Den er klassisk og tidløs, mens Gucci er allemannseie for tiden. For meg har Hucci mistet sin verdi, spesielt pga beltene også. 

Sjekk ut Louis Vuitton Victoire i brun/svart. Den skal jeg ha i min kolleksjon. Har givenchy, Prada og mulberry fra før. :) 

Anonymkode: f745c...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...