Gå til innhold

Hva er den minste sengen man kan ha til to personer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

120 til nød på besøk og maks et par netter. 150 perfekt. 200 for bredt og lite koselig.

Anonymkode: d10ca...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som har stort soverom. Siden både hun og mannen liker å breie seg i fred når de sover, har de satt to x 120 senger sammen til en diger 240 seng. Det er perfekt for dem som ikke liker å ligge oppå hverandre når de sover. Det er også god plass til barn som har mareritt og må komme inn og sove hos foreldrene, uten at det blir trangt.

En annen venninne er veldig glad i å sove tett med mannen sin. Da de skulle ha ny seng på soverommet, tok de like godt og kvittet seg med sin 180 seng og kjøpte en på 150 istedet. De gikk altså ned i størrelse, og sover mye tettere nå.

Selv er jeg singel, så det er ingen i min 160 cm seng utenom meg selv for tiden, men jeg er også sånn at jeg må ligge for meg selv uten noen som holder meg fast eller klint inntil meg. Det blir for varmt, og hver minste bevegelse motparten gjør i søvne vekker meg opp hvis han holder i meg. Jeg fikser det ikke. Så 160 som jeg har nå er nok det minste for meg.

Svaret på spørsmålet ditt kan altså variere veldig etter hva slags to personer som faktisk skal sove i den sengen. Alt fra 120 til 180 er riktig svar. Jeg ville sagt at 150-160 er et minimum, men hadde jeg hatt plass, ville jeg hatt 180.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...