Gå til innhold

Temafest - forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er invitert til en temafest/30-årslag hos en god kollega i august. Temaet er "Motsatt kjønn". Dvs. at man må kle seg ut som det motsatte kjønn... Jeg må altså kle meg ut som jente!🙄🤔 

Det skal sies at jeg har et godt øye til hun som har invitert meg. Av den grunn har jeg litt lyst til å imponere henne... 

Hva tror dere gjør mest suksess? Hvor gjennomført bør jeg gjøre dette? Holder det med at jeg slenger på meg et eller annet "jentete", eller bør jeg klinke til med full pakke liksom... Parykk, sminke, osv...

Hva tror dere gjør høyest suksess?

Åpen for alle meninger... Shoot!

Mann 33

Anonymkode: c1c9d...06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for forslag! ☺ men ble ikke så mye klokere... 😐

Anonymkode: c1c9d...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Jeg er invitert til en temafest/30-årslag hos en god kollega i august. Temaet er "Motsatt kjønn". Dvs. at man må kle seg ut som det motsatte kjønn... Jeg må altså kle meg ut som jente!🙄🤔 

Det skal sies at jeg har et godt øye til hun som har invitert meg. Av den grunn har jeg litt lyst til å imponere henne... 

Hva tror dere gjør mest suksess? Hvor gjennomført bør jeg gjøre dette? Holder det med at jeg slenger på meg et eller annet "jentete", eller bør jeg klinke til med full pakke liksom... Parykk, sminke, osv...

Hva tror dere gjør høyest suksess?

Åpen for alle meninger... Shoot!

Mann 33

Anonymkode: c1c9d...06d

Jo mer, jo bedre - tenker jeg! Det er gøy når folk viser at de har gjort en innsats. En temafest blir morsommere hvis man gjør litt ut av det.

Anonymkode: 6c20d...6c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Du kommer langt med en blondestring og en heftig parykk :) litt kaldt om dere er ute og men dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jackie Kennedy :) Eller Audrey Hepburn fra Breakfast at Tiffany's 

Anonymkode: c9cee...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her...

Takk for mange kule forslag. Jeg tolker responsen som at det er tøffest å gjøre det skikkelig gjennomført... Enige?

Kom kanskje ikke helt klart frem, men det er ikke sånn at vi må kle oss ut som en spesifikk person av det motsatte kjønn. Men kanskje kult å prøve å være en kvinnelig kjendis? 😬

Anonymkode: c1c9d...06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært kulere å kjøre egen stil enn å kopiere en kjendis, men det er nå meg :) 

Jenteversjonen av deg selv altså.

Anonymkode: b578c...63d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det hadde vært kulere å kjøre egen stil enn å kopiere en kjendis, men det er nå meg :) 

Jenteversjonen av deg selv altså.

Anonymkode: b578c...63d

Ja, kanskje enklere det... Står litt friere da ihvertfall...

Samtidig litt usikker på hvordan jenteversjonen av meg selv bør se ut...😂

Anonymkode: c1c9d...06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jentete jo bedre! :) 

Sminke, langt hår, smykker, bh m/innhold, kjole, strømpebukse, pumps osv. Dessuten barbere av deg alt av hår som synes.

Anonymkode: 6dbf5...958

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo mer jentete jo bedre! :) 

Sminke, langt hår, smykker, bh m/innhold, kjole, strømpebukse, pumps osv. Dessuten barbere av deg alt av hår som synes.

Anonymkode: 6dbf5...958

Mottatt... ☺ Dette blir interessant... 🙄

Anonymkode: c1c9d...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mottatt... ☺ Dette blir interessant... 🙄

Anonymkode: c1c9d...06d

Temafest... det var en god og gjennomtenkt unnskyldning for å få tips, når du egentlig ønsker tips til hvordan du skal kle deg i kvinneklær. Det er ingen som barberer av seg alt av synlig hår for en temafest.

Det er flere her inne som sikkert kan hjelpe deg. Bl.a @LiseTV

Anonymkode: daa32...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Temafest... det var en god og gjennomtenkt unnskyldning for å få tips, når du egentlig ønsker tips til hvordan du skal kle deg i kvinneklær. Det er ingen som barberer av seg alt av synlig hår for en temafest.

Det er flere her inne som sikkert kan hjelpe deg. Bl.a @LiseTV

Anonymkode: daa32...33b

Og der kom negativen, om en som spør etter noe som han trenger tips om....herregud

Anonymkode: a17a9...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jackie Kennedy :) Eller Audrey Hepburn fra Breakfast at Tiffany's 

Anonymkode: c9cee...e88

Han kommer jo bare til å ende opp med å se ut som en litt kraftig bibliotekar fra Jessheim.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Temafest... det var en god og gjennomtenkt unnskyldning for å få tips, når du egentlig ønsker tips til hvordan du skal kle deg i kvinneklær. Det er ingen som barberer av seg alt av synlig hår for en temafest.

Det er flere her inne som sikkert kan hjelpe deg. Bl.a @LiseTV

Anonymkode: daa32...33b

Typisk KG å være så negativ og fordømmende! Det går jo snart ikke an å spørre om noe her inne uten at det skal vri og vendes på.

Når det gjelder å barbere av seg alt hår, som jeg foreslo, så er det ikke spesielt kvinnelig med hårete brystkasser og mannebein, hehe.

 

Anonymkode: 6dbf5...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hypp på å barbere meg fra topp til tå nei... ☺ får vel heller velge et antrekk som skjuler det meste av kroppshår. 

Anonymkode: c1c9d...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 2 stk kjoler bestilt. Med lange ermer og null utringning... Så da er det begrenset med hårfjerning som må til... 😇

Anonymkode: c1c9d...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...