Gå til innhold

Ariana Grande - plastic fantastic


BeautyBox

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Newroz skrev:

Jeg er veldig enig med deg, og syns det bør snakkes om og komme frem hvis "forbilder" operer seg. Årsaken er åpenbar: Slike kjendiser er forbilder for mange unge jenter. De ønsker å være som dem, se ut som dem, og leve livet deres. Noen vil forsøke å etterligne dem, enten det er stilmessig elle utseendemessig. Hvis kjendisen har et utseende som faktisk ikke er naturlig eller lyver om egen størrelse/vekt osv, vil dette kunne skape usikkerhet og misnøye hos jentene som jobber for å bli som forbildene sine - men logisk nok aldri klarer det fordi kjendisen ikke er naturlig/lyver. 

I Norge har vi Sophie Elise som lenge hevdet at rumpa hennes kom av trening. Selv om hun hatet å trene. Så stod hun frem og sa at nei, den var operert - slik mange hadde mistanke om. Du kan altså ikke trene deg til en rumpe som Sophie Elise, du må operere deg til en slik rumpe. For noen jenter vil nok det være en liten lettelse - det var ikke de som gjorde noe feil alle de timene på treningsstudio, det er ikke dem det er noe feil med - for rumpa hennes kan du rett og slett ikke trene deg til. 

Og for andre jenter vil det være reklame for å operere rumpa..

Det er kanskje litt naivt å tenke at vi må snakke så mye om at Ariana Grande er operert sånn at folk skjønner at man ikke bare er født sånn. Det vi sier til de jentene som idoliserer henne er jo da at de må operere seg for å bli sånn. Jeg vet ikke om det er så mye bedre. 

Forøvrig tror jeg det snakkes lite om operasjonene til Ariana Grande i Norge fordi det snakkes lite om henne på generell basis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Newroz
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Og for andre jenter vil det være reklame for å operere rumpa..

Det er kanskje litt naivt å tenke at vi må snakke så mye om at Ariana Grande er operert sånn at folk skjønner at man ikke bare er født sånn. Det vi sier til de jentene som idoliserer henne er jo da at de må operere seg for å bli sånn. Jeg vet ikke om det er så mye bedre. 

Forøvrig tror jeg det snakkes lite om operasjonene til Ariana Grande i Norge fordi det snakkes lite om henne på generell basis.

Det er et godt poeng, som jeg ikke har tenkte så mye på. Noen vil kanskje legge seg under kniven for å få bli som forbildet sitt.. 

Da blir det feil uansett :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg vet i grunnen ikke hva som er mest trist, de som gjør det i det skjulte eller de som gjør det åpenlyst. Litt som pest eller kolera.

På den ene siden har du da de som ser på idolet sitt og måler seg mot dette og faller igjennom uten å vite at det ikke finnes den typen ekte perfekt utseende. 

Eller motsatsen, de som da naturliggjør operasjoner og dermed sier at naturlig ikke er bra nok og at det som er deg bør fikses på. 

Jeg trodde helt ærlig, om enn naivt, at Ariana Grande var naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk lar seg også bli påvirket av at kjendisene går under kniven. At det blir snakket om er helt greit, men la deres beslutning være deres beslutning og la dem få gjøre hva dem selv vil med deres kropp.

Endret av Tockit
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2018 den 0.09, BeautyBox skrev:


Det som diskuteres i amerikanske medier er: øyebrynsløft, neseoperasjon og fillers. Bildene taler for seg selv: 

Bilderesultat for ariana grande nose job

Edit: bildet er hentet fra https://www.betrendsetter.com/ariana-grande-plastic-surgery/

Veldig samme lignbare bilder...not! Hadde du tatt et bilde av meg 14 år gammel og et 20 år gammel så hadde det sikkert også sett ut som plastisk kirurgi. Selvsagt endres utseendet ila tenårene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Veldig samme lignbare bilder...not! Hadde du tatt et bilde av meg 14 år gammel og et 20 år gammel så hadde det sikkert også sett ut som plastisk kirurgi. Selvsagt endres utseendet ila tenårene.

Finn bilder som er det da;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Ser ikke forskjell med unntak av hår og sminke?

Det er åpenbart forskjell på både området rundt øynene og nesen. Det verserer også rykter om implantater her og der, noe som ser sannsynlig ut på før- og etterbilder. 

På de to bildene under her er hun 21 og 27. Det er ikke normalt å forandre seg så mye i ansiktet i den alderen. Ingen jeg kjenner har forandret seg så mye i løpet av den perioden. 

Kilde til bildene er: https://www.google.no/amp/s/beautyeditor.ca/.amp/2015/09/11/taylor-swift-before-and-after

Linken er forøvrig en artikkel som omhandler Taylors forandringer oppgjennom årene. 

taylor-swift-grammy-awards-2010jpg.jpg

taylor-swift-grammy-awards-2016jpg.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det vanlig at folk endrer seg i utseende fra tenåring til voksen, men ser lang vei at hun har operert nesen. "Alle" kjendiser oprerer nesen, og siden det er såpass vanlig, så er det ikke så mye wow over det. Har en kjendis operert rumpa, så diskuterrs det så klart mer og AG hadde blitt diskutert mye om hun hadde fått store rumpe over natten og breiere hofter 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kjøttkaker skrev:

Finn bilder som er det da;)

Det gidder jeg ikke, jeg er ikke sladderpresse i behov av leserklikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xmasclovn skrev:

Det gidder jeg ikke, jeg er ikke sladderpresse i behov av leserklikk.

Du kommentere her. Få deg en ryggrad 🙂

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at hun hadde operert, men hun var sykt søt også da hun var med i Victorious. Så ekstremt pen er hun uansett, med eller uten operasjoner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Er hun pen så er hun pen samme om det er ekte eller ikke. Hun var pen før også. Kan ikke akkurat si hun er stygg heller bare for hun er operert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var vel sånn 17 år her.

Jeg synes at hun ser helt lik ut, bare litt eldre og tynnere :P

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Tibbie skrev:

Hun var vel sånn 17 år her.

Jeg synes at hun ser helt lik ut, bare litt eldre og tynnere :P

 

 

 

Før:

 Bilderesultat for Ariana 2010

Bildet er hentet fra http://arianagrande.wikia.com/wiki/File:KCA_2010_--_ariana_with_red_hair.jpg

 

Bilderesultat for ariana grande close up 2010

Bildet er hentet fra http://stealherstyle.net/ariana-grande/page/6/?post_type=makeup

 

Nå: 

Bilderesultat for ariana grande close up

Bildet er hentet fra http://stealherstyle.net/ariana-grande/?post_type=makeup

 

ariana grande - met gala makeup

Bildet er hentet fra http://celebrityclose-up.com/tagged/ariana+grande 

 

Relatert bilde

Bildet er hentet fra http://celebrityclose-up.com/tagged/ariana+grande/page/2

 

ariana grande - super hq - more close-ups of ariana can be found here

Bildet er hentet fra http://celebrityclose-up.com/tagged/ariana+grande/page/2

 

Neseryggen er smalere, nesetippen er mindre og peker mer oppover, haken er avrundet, overleppa er fyldigere og hun må ikke lenger rynke pannen for å få øyenbrynene dit hun vil ha dem.

Litt forskjell på en Youtube-video med dårlig kvalitet og close-ups i relativt høy oppløsning.

Endret av BeautyBox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er drøyt! Trodde ho var naturlig jeg og😱 Så trist. 

Endret av kjøttkaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Axl skrev:

Hva så? Er hun pen så er hun pen samme om det er ekte eller ikke. Hun var pen før også. Kan ikke akkurat si hun er stygg heller bare for hun er operert. 

Les innleggene jeg har skrevet i denne tråden så skjønner du kanskje hva jeg mener er problemet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Cuntzilla skrev:

Og for andre jenter vil det være reklame for å operere rumpa..

Det er kanskje litt naivt å tenke at vi må snakke så mye om at Ariana Grande er operert sånn at folk skjønner at man ikke bare er født sånn. Det vi sier til de jentene som idoliserer henne er jo da at de må operere seg for å bli sånn. Jeg vet ikke om det er så mye bedre. 

Forøvrig tror jeg det snakkes lite om operasjonene til Ariana Grande i Norge fordi det snakkes lite om henne på generell basis.

Det er naivt å kun snakke om det, ja. Det totale bildet er mye større og på bunn handler det om dårlig selvtillit som må styrkes, og da trenger kanskje unge jenter (og gutter) hjelp til å finne andre utveier enn å operere seg. Å kun fortelle de at de ikke må operere seg tror jeg ikke hjelper, for det gir kanskje ikke så mye mening dersom en har komplekser som en ønsker å bli kvitt. Men komplekser kan bli borte på helt andre måter enn å operere seg, og ofte er det veldig mye bedre enn operasjon, og ikke minst varig. Men hvor må en begynne for å hjelpe noen som tror de er stygg fordi idolene dems er så pene (les: "ideal-pene")? Jo, ved å fortelle dem at idolene ikke så slik ut naturlig. 

Endret av BeautyBox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tibbie skrev:

Visste ikke at hun hadde operert, men hun var sykt søt også da hun var med i Victorious. Så ekstremt pen er hun uansett, med eller uten operasjoner :) 

Det er ikke hvor pen hun er eller ikke som er poenget mitt med denne tråden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Program på nrk nettopp om kirurger i Kina og Japan. Her var kjevekirurgi veldig populært. Unge fine jenter opererte øynene, nesen og kjeven. For å se finere ut på jobb cv. De fikk seg bedre jobber ved å se mer vestlig ut. Husker ikke hva programmet het. Hun som var programleder var selv brannskadet i ansiktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...